SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
. Nee.quote:
Z'n motor heeft de geest gegeven.quote:
Je weet toch dat de fia de motoren op afstand kan bedienen.......quote:
zeker, dik voor z'n teamgenoot en dik voor het grote Red Bullquote:
voor Sainzquote:Op zondag 1 mei 2016 15:07 schreef VacaLoca het volgende:
Dit was gewoon minstens P6 zonder twijfel. Hij ging heerlijk. Al wel zonder spectakel en inhaalacties. Maar gewoon steady race en bak punten. Geen idee voor wie ik nu moet zijn.
Debris van SAI zijn auto vloog de intercooler van Max in, einde racequote:
heb niet het idee dat Rosberg echt aan het pushen isquote:
rot op trollquote:
. Ik ook.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:06 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
En die kut sainz meteen weer in de punten, verheug me al op de trolls op de FP straks![]()
![]()
Alonsoquote:Op zondag 1 mei 2016 15:07 schreef VacaLoca het volgende:
Dit was gewoon minstens P6 zonder twijfel. Hij ging heerlijk. Al wel zonder spectakel en inhaalacties. Maar gewoon steady race en bak punten. Geen idee voor wie ik nu moet zijn.
Lolquote:Op zondag 1 mei 2016 15:07 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Debris van SAI zijn auto vloog de intercooler van Max in, einde race
Wat nouquote:
Alonsoquote:Op zondag 1 mei 2016 15:07 schreef VacaLoca het volgende:
Wel iets waard... de bazen van RB kunnen zien dat Sainz in het middenveld banjert en Max drvoor ?quote:Op zondag 1 mei 2016 15:08 schreef lord_bono het volgende:
Wel weer netjes neergezet van VES, niks waard maar toch goed gedaan.
5? Geen 10?quote:Op zondag 1 mei 2016 15:09 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hij heeft nog 5 seconde straf aan ze broek hangen hè.
De hele tijd Sainz zijn prestaties en talent belachelijk maken moet uiteraard wel kunnen he.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:09 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ach god de hele tijd geen troll gezien, hadden het lef niet. Nu ploft de motor en daar komen de eerste pipo's zich al langzaam melden.
10 toch?quote:Op zondag 1 mei 2016 15:09 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hij heeft nog 5 seconde straf aan ze broek hangen hè.
jinx!quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:06 schreef twiFight het volgende:
Als Max een keer uitvalt met mgu problemen ga ik ook feest vieren, kijken hoeveel doodsverwensingen ik krijg
Sainz haalt vandaag een punt binnen. Verstappen niet.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:11 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Belachelijk maken? Er worden feiten geroepen over de snelheid van sainz tegenover die van max, de inhaalacties van sainz vergeleken met max. Als jij dat belachelijk maken vind bevestigd het verhaal alleen maar dat sainz stukken minder is dan Max.
Dat zal wel tof zijnquote:Op zondag 1 mei 2016 15:12 schreef Peterselieman het volgende:
Dubbele puntenfinish voor McLaren vandaag?
10 sec tijdstraf nog toch?quote:Op zondag 1 mei 2016 15:12 schreef Deckard het volgende:
[..]
Sainz haalt vandaag een punt binnen. Verstappen niet.
Neehoor Sainz moet sowieso nog een stopkequote:Op zondag 1 mei 2016 15:12 schreef Deckard het volgende:
[..]
zou wel weer een keer leuk zijn, de laatste punten kwamen van vandoorne!quote:Op zondag 1 mei 2016 15:12 schreef Peterselieman het volgende:
Dubbele puntenfinish voor McLaren vandaag?
Sainz ook niet als het eindigt zoals het nu staat.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:12 schreef Deckard het volgende:
[..]
sainz krijgt nog een strafquote:Op zondag 1 mei 2016 15:12 schreef Deckard het volgende:
[..]
Voorlopig ligt hij virtueel 13e.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:12 schreef Deckard het volgende:
[..]
De race is nog niet voorbij.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:12 schreef Deckard het volgende:
[..]
Sainz moet nog stoppen, en al moet hij niet stoppen hij ligt virtueel op plek 12 met die 10 sec straf.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:12 schreef Deckard het volgende:
[..]
nee.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:12 schreef Deckard het volgende:
[..]
2 stop inddquote:Op zondag 1 mei 2016 15:14 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Bedenk me net dat Sainz ook nog een keer moet wisselen....
hij had al S en SS toch?quote:Op zondag 1 mei 2016 15:14 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Bedenk me net dat Sainz ook nog een keer moet wisselen....
10s penalty moet hij nog incasseren he.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:12 schreef Deckard het volgende:
[..]
nog 17 races te gaan, dat was ooit een heel seizoenquote:Op zondag 1 mei 2016 15:15 schreef Nattekat het volgende:
Als Hamilton uitvalt en Rosberg wint, RIP kampioenschap.
Vroeg.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
Welke ronde was Sainz zijn eerste stop?
Ronde 10, minimaal 8 rondes te vroeg voor een 1 stopper.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
Welke ronde was Sainz zijn eerste stop?
Hetzelfde met mercedesquote:Op zondag 1 mei 2016 15:16 schreef DeeBee het volgende:
Die Bottas en Massa, echt, wat een kleurloos duo. En telkens wel weer die punten schrapen...
die williams is dan ook nog eens witquote:Op zondag 1 mei 2016 15:16 schreef DeeBee het volgende:
Die Bottas en Massa, echt, wat een kleurloos duo. En telkens wel weer die punten schrapen...
Klopt en dan Massa nog met z'n ego etc, naar mannetjequote:Op zondag 1 mei 2016 15:16 schreef DeeBee het volgende:
Klein manneke met een groot egoquote:Op zondag 1 mei 2016 15:17 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Klopt en dan Massa nog met z'n ego etc, naar mannetje
Een minderwaardigheidscomplex overgehouden aan zn jaren bij Ferrariquote:Op zondag 1 mei 2016 15:17 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Klopt en dan Massa nog met z'n ego etc, naar mannetje
denk het ookquote:Op zondag 1 mei 2016 15:18 schreef SnowOokami het volgende:
Die Magnussen, Renault zal wel erg blij zijn
rijden wel voor hetzelfde team, dus team van max supportenquote:Op zondag 1 mei 2016 15:18 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Sainz is een directe concurrent van Max, dus dat lijkt me niet.
ze mogen toch zelf weten wanneer zede motor wisselen?quote:Op zondag 1 mei 2016 15:19 schreef THEFXR het volgende:
krijgt max nog een grid penalty voor een nieuwe motor de volgende race?
gewoon STR backen met een rijders voorkeur.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:18 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Sainz is een directe concurrent van Max, dus dat lijkt me niet.
Nee, pas na de zesde motor.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:19 schreef THEFXR het volgende:
krijgt max nog een grid penalty voor een nieuwe motor de volgende race?
5quote:Op zondag 1 mei 2016 15:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dus gewoon 6 motoren voor het hele seizoen?
mediums.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:22 schreef caspervc het volgende:
Als ik hoor dat kvyat met 40 ronden oude banden rijdt, denk ik dat niemand meer hoeft te stoppen...
Hahahaquote:Op zondag 1 mei 2016 15:25 schreef zoem het volgende:
Sky vertelt net: Alonso deed een 1.40.1 en hij zei over de radio "i just wanted to have some fun"
misschien hadden ze dan doorgeredenquote:Op zondag 1 mei 2016 15:26 schreef caspervc het volgende:
FAK, Max geweoon 5e geweest met stop van massa
41.0quote:Op zondag 1 mei 2016 15:25 schreef zoem het volgende:
Sky vertelt net: Alonso deed een 1.40.1 en hij zei over de radio "i just wanted to have some fun"
deze stop is gratis. Met Max achter hem had hij doorgereden.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:26 schreef caspervc het volgende:
FAK, Max geweoon 5e geweest met stop van massa
Ja ongeveer samen met Vettelquote:
Motorproblemenquote:Op zondag 1 mei 2016 15:30 schreef totalvamp het volgende:
Hoe was Max eruit gegaan dan? Was in slaap gevallen
motor stukquote:Op zondag 1 mei 2016 15:30 schreef totalvamp het volgende:
Zn motor was ook in slaap gevallenquote:Op zondag 1 mei 2016 15:30 schreef totalvamp het volgende:
kapotte motorquote:Op zondag 1 mei 2016 15:30 schreef totalvamp het volgende:
Hij reed als een dweil. Jammer wel.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:31 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Sainz virtueel 13eprutser van het weekend toch wel.
Ik nomineer Kvyat , Vettel eraf gerost en Riccardo,s race verpestquote:Op zondag 1 mei 2016 15:31 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Sainz virtueel 13eprutser van het weekend toch wel.
Pech bij de start en een onzinnige strafquote:Op zondag 1 mei 2016 15:37 schreef Nattekat het volgende:
Sainz
Heb je een teamgenoot die zesde lag,faal je zelf om in de punten te eindigen.
Halverwege was er nog een kleine opleving, maar de race is als een nachtkaars uitgegaan.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:38 schreef motorbloempje het volgende:
We hadden al ons spektakel in ronde 1 al opgebruikt...
Eh nee op zes dan he.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:39 schreef MakkieR het volgende:
Alonso op 6, dan had Verstappen op 5 gestaan als de motor het hield?
Amen.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Halverwege was er nog een kleine opleving, maar de race is als een nachtkaars uitgegaan.
positieve van vandaag? McLaren
6, massa was dan niet nog eens gepitquote:Op zondag 1 mei 2016 15:39 schreef MakkieR het volgende:
Verstappenquote:Op zondag 1 mei 2016 15:37 schreef Nattekat het volgende:
Sainz
Heb je een teamgenoot die zesde lag,faal je zelf om in de punten te eindigen.
Met brandstof limiet eraf denk ikquote:
Bij het gebruik van de 6de motor om het te verduidelijken.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dus gewoon 6 motoren voor het hele seizoen?
Nee. Alonso was dan 7.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:39 schreef MakkieR het volgende:
Zijn tempo was zo enorm goed vandaag. Snaarstrakke race gereden, supervlak.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:39 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Verstappen had gewoon 21 punten kunnen hebben, meer dan carlos in 2 seizoenen
Mag niet, dus nee.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:40 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Met brandstof limiet eraf denk ik
Jammer van Max reed een goede race
En dubbel punten voor MclarenAlonso reed erg sterk.
Ze hebben toch verschillende race modes? Ik bedoelde niet dat hij hem volledig uitzette...quote:
straks gaan ze beiden zich bezatten met flessen wodkaquote:
Tja mechanische pech doe je gewoon niets aan, die dingen gebeuren. Maar jammer dat hij op p6 lag en het gebeurde. Maar nog genoeg races te gaan voor max om punten te pakken. Rb en tr hebben ook wel weer gezien dat van hun 4 coureurs max de snelste was.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zijn tempo was zo enorm goed vandaag. Snaarstrakke race gereden, supervlak.
Zonde dit.
Zal toch maar ff reageren: dat gaf Max aan voor aanvang van de wedstrijdquote:Op zondag 1 mei 2016 15:40 schreef Deckard het volgende:
[..]
Verstappen
Lig je mijlenver voor je teamgenoot. Heb je niet eens in de gaten dat je motor niet deugd.
100%quote:Op zondag 1 mei 2016 15:42 schreef F1gamer het volgende:
[..]
straks gaan ze beiden zich bezatten met flessen wodka
Dat is iets anders.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:42 schreef Jolige_Joffer het volgende:
[..]
Zal toch maar ff reageren: dat gaf Max aan voor aanvang van de wedstrijd
Poetin spreekt wel vloeiend Duits, beetje vreemd dat ie dan niet met Rosberg in het Duits praat.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:44 schreef zoem het volgende:
Een vertaler bij Poetin, wat is die kerel toch wereldvreemdNog even wat lovende woorden over hoe mooi Rusland is
Bij de race?quote:Op zondag 1 mei 2016 15:41 schreef Fopje het volgende:
Over 2 weken ben ik er niet bij, want dan zit ik in Barcelona
Zie jullie 29 mei bij Monaco wel weer
Het had ook wel in het Duits gekundquote:Op zondag 1 mei 2016 15:44 schreef VacaLoca het volgende:
Leuk die tolk, Poetin kan gewoon Engels gok ik.
Zolang de fuel flow niet meer is dan 100kg/uur mag het. Dus dat zou kunnen.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:42 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ze hebben toch verschillende race modes? Ik bedoelde niet dat hij hem volledig uitzette...
Waarschijnlijk zette hij dat rondje in mode "max" toch?
Dat heb je echt lefquote:Op zondag 1 mei 2016 15:46 schreef heywoodu het volgende:
+1 voor degene die de champagne in Vlad's gezicht spuit.
Ja dat welquote:
welke vriendin. Hij heeft er meerdere, toch?quote:Op zondag 1 mei 2016 15:46 schreef THEFXR het volgende:
hammie heeft vanavond geen zin bij de vriendin.
zou je dat ook zeggen als bijv. Willem Alexander daar stond?quote:Op zondag 1 mei 2016 15:46 schreef heywoodu het volgende:
+1 voor degene die de champagne in Vlad's gezicht spuit.
Hammie moet vanavond weer achter de draaitafel staanquote:Op zondag 1 mei 2016 15:47 schreef F1gamer het volgende:
[..]
welke vriendin. Hij heeft er meerdere, toch?
Ja, bij elke president, koning of ander staatshoofd die daar eigenlijk alleen een beetje staat te staanquote:Op zondag 1 mei 2016 15:47 schreef Beach het volgende:
[..]
zou je dat ook zeggen als bijv. Willem Alexander daar stond?
die spuit je onder met heineken bierquote:Op zondag 1 mei 2016 15:47 schreef Beach het volgende:
[..]
prins pils?quote:Op zondag 1 mei 2016 15:47 schreef Beach het volgende:
[..]
allemaal zo te zienquote:Op zondag 1 mei 2016 15:47 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Willy zet direct de fles aan dr mond, dat weet je zelf ookquote:Op zondag 1 mei 2016 15:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Een pittige Russin past denk ik wel bij hemquote:Op zondag 1 mei 2016 15:47 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Willy spuit terug hahaquote:Op zondag 1 mei 2016 15:48 schreef b2py het volgende:
[..]
Willy zet direct de fles aan dr mond, dat weet je zelf ook
Op tijd naar de pits gaan.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
wat had hij moeten doen dan? ANWB bellen?
Mwuahaha I HAV ZEH POWARRR!quote:
'we'quote:Op zondag 1 mei 2016 15:51 schreef MakkieR het volgende:
Ik hoop echt dat Verstappen zo snel mogelijk naar Ferrari gaat zodat we een echte kans hebben.
Om door Kvyat de race uit gekegeld te worden?quote:Op zondag 1 mei 2016 15:51 schreef MakkieR het volgende:
Ik hoop echt dat Verstappen zo snel mogelijk naar Ferrari gaat zodat we een echte kans hebben.
quote:Op zondag 1 mei 2016 15:52 schreef twiFight het volgende:
[..]
Mwuahaha I HAV ZEH POWARRR!
Maar ja, het is jammer, dat was een mooie bak punten geweest. Maar ook mooi dat Alonso ze nu heeft!
In de reservewagen stappen, toch?quote:Op zondag 1 mei 2016 15:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
en dan? Even een nieuwe motor erin zetten?
Dream on.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:51 schreef MakkieR het volgende:
Die rijd dan hopelijk niet meer in de F1quote:Op zondag 1 mei 2016 15:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om door Kvyat de race uit gekegeld te worden?
Wel jammer dat Vandoorne niet meer de enige coureur is met punten in dat team.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:52 schreef twiFight het volgende:
[..]
Mwuahaha I HAV ZEH POWARRR!
Maar ja, het is jammer, dat was een mooie bak punten geweest. Maar ook mooi dat Alonso ze nu heeft!
Ik ga het niet voor je voorkauwen.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
en dan? Even een nieuwe motor erin zetten?
Vandaag was belachelijk en jammer dat er niet meer straf was dan 10 seconden S&G. Weet nog niet of er penalty points aan vast zitten. Hoop het welquote:Op zondag 1 mei 2016 15:53 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Die rijd dan hopelijk niet meer in de F1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |