naaktquote:
Rare begintijd.quote:
ik mag jou nietquote:
waarom moet het zo wiebelen?quote:
Heradoquote:Op zondag 1 mei 2016 15:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We hebben nog 1 wedstrijd niks van gezien.
Is ADO eigenlijk al in beeld geweest?quote:Op zondag 1 mei 2016 15:02 schreef opperkleurder het volgende:
hafcfan, haags_kwartiertje en ik zijn boos op FOX.
Oh het heeft geholpenquote:Op zondag 1 mei 2016 15:02 schreef opperkleurder het volgende:
hafcfan, haags_kwartiertje en ik zijn boos op FOX.
doe maar nietquote:Op zondag 1 mei 2016 15:02 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hij gebruikt altijd een wiebelgif generator.
Hoe langer dat 0-0 blijft, hoe mooier ik het vindquote:Op zondag 1 mei 2016 15:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stop eens met juichen. Denk steeds dat Ajax heeft gescoord.
Heeft het gesneeuwd in Almelo? Was helemaal wit aan de zijkanten.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Na 31 minuten en dan is er ook niks te zien
Maar ajax krijgt dan sowieso een penalty mee.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe langer dat 0-0 blijft, hoe mooier ik het vind
Zal het doorgevenquote:Op zondag 1 mei 2016 15:03 schreef Onnoman het volgende:
kan iemand die trainer van utrecht ontslaan?
ik wil jean paul de jong als trainer
EN WEL NU!
Ik nietquote:Op zondag 1 mei 2016 15:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe groter dan anti climax.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
71equote:
40-45quote:
Dat moet je Drizzt vragen, die woont daar in de buurt.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft het gesneeuwd in Almelo? Was helemaal wit aan de zijkanten.
beter 2-0 voor staan en 2e helft met 2-3 verliezenquote:
Geen sneeuw hierquote:Op zondag 1 mei 2016 15:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat moet je Drizzt vragen, die woont daar in de buurt.
klopt.. ajax zal die club wel een financiele injectie gegeven hebbenquote:
Dit is niet het F1-topic.quote:
niemand boeit die neppe sport iets.quote:
Kut lul?quote:
net als dressuurquote:
Schaam je!quote:
Jij bent geen user.quote:
Ik dacht dat ie linksback stondquote:
is dat je bilmaat?quote:
kutzooiquote:
Ja ja, jezelfquote:Op zondag 1 mei 2016 15:09 schreef Onnoman het volgende:
als psv met 15-1 wint.. ga ik mezelf pijpen vanavond
Bewijs met filmpjequote:Op zondag 1 mei 2016 15:09 schreef Onnoman het volgende:
Daarom staan ze ook onderaanquote:
Red je dat?quote:Op zondag 1 mei 2016 15:09 schreef Onnoman het volgende:
quote:
Niks aan de hand.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Verschil in doelsaldo is nu 5 goals.
Ik háát Pisveequote:Op zondag 1 mei 2016 15:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je bent als Barca supporter wel erg mad op PSV.
Wel de kleuren van Brazilië gedragenquote:Op zondag 1 mei 2016 15:11 schreef Groby het volgende:
Die verdediger van twente is boem slecht, hij uvini
2009 wil zijn grap terugquote:
Wie ben jij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tim Cahill en Tommy Oar ookquote:Op zondag 1 mei 2016 15:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wel de kleuren van Brazilië gedragen
quote:Op zondag 1 mei 2016 15:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Interessant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op zondag 1 mei 2016 15:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
PSV'ers zijn allemaal gehatched onder Philips lampen. De inspiratie voor de Alien-reeks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
waaromquote:Op zondag 1 mei 2016 15:11 schreef KingRoland het volgende:
Feyenoord is uiteindelijk de lachende derde
Internet heldenquote:
Een en al godenquote:
quote:Op zondag 1 mei 2016 15:13 schreef Coco98 het volgende:
Nee, nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
WE GAAN EUROPA IN, WE GAAN EUROPA INquote:
Gras is groen.quote:
Zeker als ze haperen.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Die logo tussenshots voegen wel ontzettend veel toe.
quote:Op zondag 1 mei 2016 15:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Misschien dat ze samen op +7 doelpunten uitkomen.
Matig keepertje. Griezmann schiet 2 keer tegen zijn dikke pens en het is ineens gebombardeerd tot halfgodquote:
Gewoon overwinteren.quote:
Ik ga niet in een PSV-topic posten.quote:
Eerst ff langs 3 van die Oost-Europese kutclubs.quote:
Appeltje eitje toch?quote:Op zondag 1 mei 2016 15:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eerst ff langs 3 van die Oost-Europese kutclubs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
AZ heeft daar de meeste ervaring mee de afgelopen 12 jaar.quote:
Omoniaquote:Op zondag 1 mei 2016 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang het maar geen Cyprus wordt. Daar ligt het niveau toch wel een stuk hoger.
Kan toch ook best, naar Heracles ofzo.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:18 schreef Adames het volgende:
[..]
die is toe aan een stap hogerop
aldus cabral zelf
Heerlijk toch. In Eindhoven knallen ze hem liever snoeihard tegen de lat.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ajax gaat weer snoeihard onderuit in Europa
Daar weet ado alles van ja.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang het maar geen Cyprus wordt. Daar ligt het niveau toch wel een stuk hoger.
[ Bericht 70% gewijzigd door KingRoland op 01-05-2016 15:19:45 ]Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
Ik zie cambuur nog gelijk maken.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:19 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk helpt de scheids ons zo nog een handje, ik vind die 1-0 nog niet echt geruststellend.
denken dat twente beter kanquote:Op zondag 1 mei 2016 15:19 schreef xzaz het volgende:
Hoeveel zullen ze hebben gevraagd bij Twente? 20 mil voor de titel?
Zijn er schuldeisers die uit A'dam komen?quote:Op zondag 1 mei 2016 15:19 schreef xzaz het volgende:
Hoeveel zullen ze hebben gevraagd bij Twente? 20 mil voor de titel?
Zal je zien dat PSV alsnog verder komt dan ajaxquote:Op zondag 1 mei 2016 15:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Heerlijk toch. In Eindhoven knallen ze hem liever snoeihard tegen de lat.
Je hebt gelijk mani. Tijd voor een kadootje van de arbitrage.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:19 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk helpt de scheids ons zo nog een handje, ik vind die 1-0 nog niet echt geruststellend.
Europa > Ajaxquote:Op zondag 1 mei 2016 15:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ajax gaat weer snoeihard onderuit in Europa
quote:Op zondag 1 mei 2016 15:19 schreef Onnoman het volgende:
72% balbezit voor manuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
quote:Op zondag 1 mei 2016 15:20 schreef Onnoman het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
VBL / [English Premier League #125] Juichend ten onderIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Klopt ditquote:Op zondag 1 mei 2016 15:20 schreef VEM2012 het volgende:
Typische wedstrijd dit seizoen voor PSV. Het had 5-1 moeten zijn, maar het is 3-2...
Dit klopt aardig ja.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:20 schreef VEM2012 het volgende:
Typische wedstrijd dit seizoen voor PSV. Het had 5-1 moeten zijn, maar het is 3-2...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
quote:Op zondag 1 mei 2016 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
OkéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
psvquote:Op zondag 1 mei 2016 15:21 schreef RvLaak het volgende:
Stel het doelsaldo eindigt gelijk tussen ajax en psv, wie wordt er dan kampioen?
PSV, meer gescoorde goals.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:21 schreef RvLaak het volgende:
Stel het doelsaldo eindigt gelijk tussen ajax en psv, wie wordt er dan kampioen?
Wat een rare user ben jijquote:Op zondag 1 mei 2016 15:22 schreef Onnoman het volgende:
paspoort van de speler van Cambuur met deze foto![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
hele goede grap, echtwaar.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:22 schreef Onnoman het volgende:
paspoort van de speler van Cambuur met deze foto![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
quote:Op zondag 1 mei 2016 15:22 schreef Onnoman het volgende:
manu leicWaarom kut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fantastisch toch
manu moet clquote:
Alleen hebben we nu geen Reisquote:Op zondag 1 mei 2016 15:26 schreef Geo4kant het volgende:
Tegen Feyenoord scoorde we er 8 in de 2e helft. Het kan nog.
Feyenoord speelde toen wel met 10 manquote:Op zondag 1 mei 2016 15:26 schreef Geo4kant het volgende:
Ja maar nu hebben we een lastigere tegenstander.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:26 schreef Geo4kant het volgende:
sowquote:Op zondag 1 mei 2016 15:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja maar nu hebben we een lastigere tegenstander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |