Zowel Kmag als Palmer kleurloos en wss langzamer dan Pastor.quote:
Een blinde ziet het nog eerder dan Molquote:
moet natuurlijk wel eerder dan de mensen achter hemquote:Op zondag 1 mei 2016 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
Hoeveel plaatsen zou Max verliezen door een pauperstop/strategie?
zeker met nieuwe banden inderdaadquote:
Dat niet kunnen lezenquote:
http://www.livesportstreaming24.com/ alstuquote:Op zondag 1 mei 2016 14:28 schreef zoem het volgende:
Echt zwaar bagger dat de gratis live timing zo zwaar gestript is van functionaliteit. Zelfs de gaps zijn weggehaald.
F1 is alleen een sport voor de rijkenquote:Op zondag 1 mei 2016 14:28 schreef zoem het volgende:
Echt zwaar bagger dat de gratis live timing zo zwaar gestript is van functionaliteit. Zelfs de gaps zijn weggehaald.
Thxquote:Op zondag 1 mei 2016 14:29 schreef Razor21 het volgende:
[..]
http://www.livesportstreaming24.com/ alstu
quote:Op zondag 1 mei 2016 14:29 schreef Razor21 het volgende:
[..]
http://www.livesportstreaming24.com/ alstu
Tijd voor voetbal.quote:
Ah okee, heb hier gewoon Sport1/ziggoquote:Op zondag 1 mei 2016 14:30 schreef kipknots het volgende:
[..]
Kan je afspelen met de ace stream player.
Om het gewicht van de wagen wat omhoog te krijgen.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:32 schreef Justevo het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ze aan het einde van de race ineens over de marbles gaan rijden?
Blijft aan de banden plakken dus wat extra gewicht.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:32 schreef Justevo het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ze aan het einde van de race ineens over de marbles gaan rijden?
Zodat de auto hoger ligt, en in ieder geval niet te laag is voor de keuring. Gewoon om maar zeker te zijn.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:32 schreef Justevo het volgende:
ik gok dat ze voor 1 gaan. Op naar soft en uitrijden.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:32 schreef caspervc het volgende:
Denk dat Max nu zo soft gaat, en dan op einde Supersoft
Gewoon nog even doorknallen op de supersofts, totdat ze op zijn. Daarna pas wisselenquote:Op zondag 1 mei 2016 14:34 schreef caspervc het volgende:
Max rijdt telkens snellere rondes nu, stuk sneller dan Massa ...
Versere banden.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:38 schreef VacaLoca het volgende:
Hm Sainz rijdt nu op Soft wel dezelfde tijden als Max op SS
Max zn bandjes zijn een stuk ouder hequote:Op zondag 1 mei 2016 14:38 schreef VacaLoca het volgende:
Hm Sainz rijdt nu op Soft wel dezelfde tijden als Max op SS
hij moet pitten voor bandenreglementenquote:Op zondag 1 mei 2016 14:42 schreef Sylv3se het volgende:
Max rijdt de wedstrijd gewoon in één keer uit zonder naar de pit te gaan
dat zou lachen zijn:dsqquote:Op zondag 1 mei 2016 14:42 schreef Sylv3se het volgende:
Max rijdt de wedstrijd gewoon in één keer uit zonder naar de pit te gaan
mooi dat je begrijpt hoe racen werktquote:Op zondag 1 mei 2016 14:42 schreef VacaLoca het volgende:
Bah als die Merc niet belachelijk veel sneller zou zijn zou Max aan de leiding liggen
Je moet minimaal 2 verschillende banden per race gebruiken.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:43 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Misschien 1-stopper op SS? Nog keer SS hierna.. of mag dat niet?
Dat mag niet, je moet twee compounds gebruikenquote:Op zondag 1 mei 2016 14:43 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
hij moet naar soft of mediumquote:Op zondag 1 mei 2016 14:43 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
mag niet, je moet 2 verschillende compoundsquote:Op zondag 1 mei 2016 14:43 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Zo gayquote:Op zondag 1 mei 2016 14:43 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je moet minimaal 2 verschillende banden per race gebruiken.
Ook mijn vermoeden.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:46 schreef Ooku het volgende:
30 ronden op nieuwe softs, 6e plaats zal het wel worden
Bandenmanagement van Max is gewoon super, vooral als je de rondetijden ziet. En dan zolang door kunnen gaan, sainz vraagt meer van zijn auto en forceert teveel.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:44 schreef kipknots het volgende:
Nu dus Max 22 ronden op gebruikte SS, Sainz 9 op nieuwe?
scheelde ook dat hij 5sec aan beide kanten had en dus zijn eigen ding kon doen.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:46 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Bandenmanagement van Max is gewoon super, vooral als je de rondetijden ziet. En dan zolang door kunnen gaan, sainz vraagt meer van zijn auto en forceert teveel.
Tja die performance ratings van formula1.com zijn op basis van telemetrie gok ik. Hij scoort daar gewoon hoogst van iedereen, misschien zegt het weinig over snelheid maar wel over clean rijden en dus goed voor de banden.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:46 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Bandenmanagement van Max is gewoon super, vooral als je de rondetijden ziet. En dan zolang door kunnen gaan, sainz vraagt meer van zijn auto en forceert teveel.
Denk het niet.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:49 schreef Justevo het volgende:
Moeten Massa en of Bottas nog een keer stoppen?
Ik denk dat die nog wel een keer gaan, zo goed zijn die niet met banden.quote:
die reed in meer verkeer.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:49 schreef VacaLoca het volgende:
Sainz z'n personal best is 6 tienden langzamer dan die van Max
Het is niet alleen deze race, ook andere races waar hij in het verkeer zit. Starten moet wel nog stukken beter want daar vind ik hem erg zwak in.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
scheelde ook dat hij 5sec aan beide kanten had en dus zijn eigen ding kon doen.
Echt belachelijkquote:
ik heb ze beide open, deze is kut maar werkt: http://www.vipbox.sx/moto(...)e-stream-online.htmlquote:
Ben je gekquote:
Sainz hangt 20 rondes achter de langzaamste auto's van het veld, moet hij maar inhalen.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die reed in meer verkeer.
Ik dacht dat Checko 'do you like my face' zei
Perez pitquote:Op zondag 1 mei 2016 14:53 schreef Razor21 het volgende:
Verstappen nog maar 2 seconden achter Perez.
Sainz wel, dat lijkt wel te duiden op een flink verschil in afstelling?quote:
quote:
Thanksquote:Op zondag 1 mei 2016 14:51 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
ik heb ze beide open, deze is kut maar werkt: http://www.vipbox.sx/moto(...)e-stream-online.html
switch gewoon hele tijd
misschien dat massa nog kan als die nog moet pitten.quote:
DRS?quote:Op zondag 1 mei 2016 14:55 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Sainz wel, dat lijkt wel te duiden op een flink verschil in afstelling?
Ja, en Sainz staat 2e op de speed trapquote:Op zondag 1 mei 2016 14:55 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nee STR heeft wederom een van de traagste motoren dit seizoen.
Sainz staat 2e...quote:Op zondag 1 mei 2016 14:55 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nee, Sainz staat 2e qua topsnelheid.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:55 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ietsje beter dan Toro Rosso, maar ik zou op het stoeltje van Kimi mikken.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:54 schreef _DeMoN_ het volgende:
Skysports over dat Max volgend jaar stoeltje van Kvyat heeft
Hooguit te verslaan op tactiek, qua pace is de Williams de betere.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:55 schreef franklop het volgende:
[..]
misschien dat massa nog kan als die nog moet pitten.
Heeft Verstappen misschien niet gehad nee.. goeie!quote:
Met de strategie bij Williams weet je maar nooitquote:Op zondag 1 mei 2016 14:55 schreef franklop het volgende:
[..]
misschien dat massa nog kan als die nog moet pitten.
Vind ik wel goed. Beide hebben dezelfde auto dus kan je je het beste daar mee meten.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:54 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Omdat hij zich in de media en races alleen maar kan focussen op Max. Calimero gedrag.
maar wel veel sneller dan iedereen achter hem. Zal P6 worden zo zonder problemen ed.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:57 schreef Justevo het volgende:
Max is al van 12 naar 14 seconden op Massa gegaan
PITquote:Op zondag 1 mei 2016 14:58 schreef _DeMoN_ het volgende:
Hoe komt max opeens 6e? wat heb ik gemist? Waar is PER?
Normaal gesproken niet.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:58 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Net thuis, verstappen 6e ?! Netjes hoor. Moet ie nog pitten?
Waarschijnlijk op 1 stop strategie. HEeft ie al gedaanquote:Op zondag 1 mei 2016 14:58 schreef Donnie-Brasco het volgende:
nopequote:Op zondag 1 mei 2016 14:58 schreef Donnie-Brasco het volgende:
pitsquote:Op zondag 1 mei 2016 14:58 schreef _DeMoN_ het volgende:
Hoe komt max opeens 6e? wat heb ik gemist? Waar is PER?
Rondje 24 gepit (waarschijnlijk 1 stop). Begin van de race SC. Max lag op een gegeven moment even 2e. Na zijn stop teruggezakt naar p7.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:58 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Geweldig stukquote:Op zondag 1 mei 2016 15:00 schreef Abdus18 het volgende:
die bocht 3 is wel sjiek als ze er met zn tweetjes doorheen knallen
grappigquote:Op zondag 1 mei 2016 15:01 schreef _DeMoN_ het volgende:
Hopen dat als ROS die mensen gaat lappen hij er bovenop klapt
blauwe vlag...quote:Op zondag 1 mei 2016 15:01 schreef _DeMoN_ het volgende:
Hopen dat als ROS die mensen gaat lappen hij er bovenop klapt
quote:
Max focust zich vooral op wedstrijdafstellingen in de vrije trainingen. Sainz op een afstelling zodat hij er een sneller rondje uit kan persen zodat hij in de VT en kwalificaties voor Max kan staan heb ik het idee.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:55 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Sainz wel, dat lijkt wel te duiden op een flink verschil in afstelling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |