Ach aan de andere kant, met social media spreek je wel vaker met de andere kant van de wereld.quote:Op zondag 1 mei 2016 04:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach ja, is tegenwoordig ook wel normaal i guess.
Het is ook niet zozeer een klacht over social media, maar meer over het altijd online bereikbaar zijn dmv een smartphone.quote:Op zondag 1 mei 2016 04:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ach aan de andere kant, met social media spreek je wel vaker met de andere kant van de wereld.
Totdat je er naast zit
uiteindelijk kies je er zelf voor hoe bereikbaar je bent.quote:Op zondag 1 mei 2016 04:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is ook niet zozeer een klacht over social media, maar meer over het altijd online bereikbaar zijn dmv een smartphone.
Ik zie de voordelen van contact opbouwen/onderhouden met mensen aan de andere kant van de wereld ook heus wel, maar ik blijf het fijn vinden om als ik mijn pc afsluit gewoon weg te zijn van internet.
Exact.quote:Op zondag 1 mei 2016 04:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
uiteindelijk kies je er zelf voor hoe bereikbaar je bent.
Je hoeft niet elk telefoontje op te nemen of op elk appje te reageren.
het punt is wel, het wordt van je verwacht.
een verwachting is geen verplichtingquote:
Neuh, maar ik geef liever direct aan dat ik niet aan dat soort shit meedoe en dat ze maar gewoon bellen.quote:
Kunnen we regelen hoorquote:
Hihi mini pewpewquote:Op zondag 1 mei 2016 09:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Neuh, gister was een mooi moment. Nu is het een laf moment.
Jij trekt als geen ander vriend.quote:Op zondag 1 mei 2016 09:57 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb aan wat touwtjes getrokken om dat te voorkomen
Yo Crip hoe hangen ze erbij?quote:
En..al deflowered?quote:
Neuh..vraag alleen of je stiekum stiekum sexy time heb gehad. Relax, veel maghrebi meiden doen dat.quote:
alsof hij hier alleen komt als ik er benquote:Op zondag 1 mei 2016 10:41 schreef HPLC het volgende:
Dankzij Crip hebben we Montelly ook weer, nou joepie
Op Transwijk toch.quote:Op zondag 1 mei 2016 10:17 schreef zeer het volgende:
[..]
waar gaan we elkaar ontmoeten op bevrijdingsdag?
gezellig, ik ben ook van de partijquote:
Crip....quote:
Ja las ergens dat je haar kon?quote:
Geef hem twee weken en hij heeft haar geneukt hoor net zoals die ene buurvrouw!!!quote:
Ik denk zelfs snellerquote:Op zondag 1 mei 2016 11:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geef hem twee weken en hij heeft haar geneukt hoor net zoals die ene buurvrouw!!!
Hij mag wel tips krijgen van Vlaggenroof die zijn vriendin na drie dagen(!) al aan z'n stijve Keyblade reeg nou nou poeh poehquote:Op zondag 1 mei 2016 11:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geef hem twee weken en hij heeft haar geneukt hoor net zoals die ene buurvrouw!!!
quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:48 schreef Mauri-vlogs het volgende:
was het maar nep jongen tyfes zooitje
Ik hoop hem hier naartoe te lokken en er een SC'er van te maken zodat het niveau wat omhoog gaat. En Braddie is vet jaloers op zijn YouTube succes dus dat gaat mooie taferelen opleveren.quote:Op zondag 1 mei 2016 12:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga hem hier ook nog even aandacht geven.
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op zondag 1 mei 2016 12:21 schreef Catkiller het volgende:
Ik hoop hem hier naartoe te lokken en er een SC'er van te maken zodat het niveau wat omhoog gaat.
Kwaliteit niet herkennen.quote:
zijn de katten dood?quote:Op zondag 1 mei 2016 12:22 schreef Catkiller het volgende:
Wie heeft zin om drie kattenbakken schoon te maken? 10 euro.
Met wie moest ik nou praten over uitgaan met dragqueens? Of alcoholvrije cocktails drinken?quote:
Nee maar als ze niet schoongemaakt worden dan ga ik wel dood van de lucht.quote:
Het is nu weer allemaal goed bby ben er weerquote:Op zondag 1 mei 2016 12:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met wie moest ik nou praten over uitgaan met dragqueens? Of alcoholvrije cocktails drinken?
quote:Op zondag 1 mei 2016 12:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Het is nu weer allemaal goed bby ben er weer
Moet eerst foto in dm hebben om iets te adviseren/quote:Op zondag 1 mei 2016 12:29 schreef Drug het volgende:
[..]
Welke primer adviseer je een Kaukasische man?
Van m'n teint?quote:Op zondag 1 mei 2016 12:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Moet eerst foto in dm hebben om iets te adviseren/
kloptquote:Op zondag 1 mei 2016 12:17 schreef Crip het volgende:
[..]
je bent gwn mad omdat ik niet met je wilde curven
haha hoop dat niemand schoonmaaktquote:Op zondag 1 mei 2016 12:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee maar als ze niet schoongemaakt worden dan ga ik wel dood van de lucht.
Ik heb het al gedaan stomme lulquote:Op zondag 1 mei 2016 12:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha hoop dat niemand schoonmaakt
pist je poes gewoon op het kleed dan?quote:Op zondag 1 mei 2016 12:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet al paar weken de kattenbak schoonmaken.Maar hij is niet vies, vooral erg rommelig omdat de kranten kapot gemaakt zijn. De kat gebruikt hem toch bijna nooit.
Nee buiten.quote:Op zondag 1 mei 2016 12:52 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
pist je poes gewoon op het kleed dan?
Hi hi je poes
Godsamme.quote:Op zondag 1 mei 2016 12:53 schreef defokkingfoker het volgende:
BOOOOMMMM AMOREE FIREE HORRSSEEEFIGHTEERR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |