Kwaliteit niet herkennen.quote:
zijn de katten dood?quote:Op zondag 1 mei 2016 12:22 schreef Catkiller het volgende:
Wie heeft zin om drie kattenbakken schoon te maken? 10 euro.
Met wie moest ik nou praten over uitgaan met dragqueens? Of alcoholvrije cocktails drinken?quote:
Nee maar als ze niet schoongemaakt worden dan ga ik wel dood van de lucht.quote:
Het is nu weer allemaal goed bby ben er weerquote:Op zondag 1 mei 2016 12:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met wie moest ik nou praten over uitgaan met dragqueens? Of alcoholvrije cocktails drinken?
quote:Op zondag 1 mei 2016 12:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Het is nu weer allemaal goed bby ben er weer
Moet eerst foto in dm hebben om iets te adviseren/quote:Op zondag 1 mei 2016 12:29 schreef Drug het volgende:
[..]
Welke primer adviseer je een Kaukasische man?
Van m'n teint?quote:Op zondag 1 mei 2016 12:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Moet eerst foto in dm hebben om iets te adviseren/
kloptquote:Op zondag 1 mei 2016 12:17 schreef Crip het volgende:
[..]
je bent gwn mad omdat ik niet met je wilde curven
haha hoop dat niemand schoonmaaktquote:Op zondag 1 mei 2016 12:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee maar als ze niet schoongemaakt worden dan ga ik wel dood van de lucht.
Ik heb het al gedaan stomme lulquote:Op zondag 1 mei 2016 12:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha hoop dat niemand schoonmaakt
pist je poes gewoon op het kleed dan?quote:Op zondag 1 mei 2016 12:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet al paar weken de kattenbak schoonmaken.Maar hij is niet vies, vooral erg rommelig omdat de kranten kapot gemaakt zijn. De kat gebruikt hem toch bijna nooit.
Nee buiten.quote:Op zondag 1 mei 2016 12:52 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
pist je poes gewoon op het kleed dan?
Hi hi je poes
Godsamme.quote:Op zondag 1 mei 2016 12:53 schreef defokkingfoker het volgende:
BOOOOMMMM AMOREE FIREE HORRSSEEEFIGHTEERR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |