Ach aan de andere kant, met social media spreek je wel vaker met de andere kant van de wereld.quote:Op zondag 1 mei 2016 04:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach ja, is tegenwoordig ook wel normaal i guess.
Het is ook niet zozeer een klacht over social media, maar meer over het altijd online bereikbaar zijn dmv een smartphone.quote:Op zondag 1 mei 2016 04:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ach aan de andere kant, met social media spreek je wel vaker met de andere kant van de wereld.
Totdat je er naast zit
uiteindelijk kies je er zelf voor hoe bereikbaar je bent.quote:Op zondag 1 mei 2016 04:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is ook niet zozeer een klacht over social media, maar meer over het altijd online bereikbaar zijn dmv een smartphone.
Ik zie de voordelen van contact opbouwen/onderhouden met mensen aan de andere kant van de wereld ook heus wel, maar ik blijf het fijn vinden om als ik mijn pc afsluit gewoon weg te zijn van internet.
Exact.quote:Op zondag 1 mei 2016 04:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
uiteindelijk kies je er zelf voor hoe bereikbaar je bent.
Je hoeft niet elk telefoontje op te nemen of op elk appje te reageren.
het punt is wel, het wordt van je verwacht.
een verwachting is geen verplichtingquote:
Neuh, maar ik geef liever direct aan dat ik niet aan dat soort shit meedoe en dat ze maar gewoon bellen.quote:
Kunnen we regelen hoorquote:
Hihi mini pewpewquote:Op zondag 1 mei 2016 09:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Neuh, gister was een mooi moment. Nu is het een laf moment.
Jij trekt als geen ander vriend.quote:Op zondag 1 mei 2016 09:57 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb aan wat touwtjes getrokken om dat te voorkomen
Yo Crip hoe hangen ze erbij?quote:
En..al deflowered?quote:
Neuh..vraag alleen of je stiekum stiekum sexy time heb gehad. Relax, veel maghrebi meiden doen dat.quote:
alsof hij hier alleen komt als ik er benquote:Op zondag 1 mei 2016 10:41 schreef HPLC het volgende:
Dankzij Crip hebben we Montelly ook weer, nou joepie
Op Transwijk toch.quote:Op zondag 1 mei 2016 10:17 schreef zeer het volgende:
[..]
waar gaan we elkaar ontmoeten op bevrijdingsdag?
gezellig, ik ben ook van de partijquote:
Crip....quote:
Ja las ergens dat je haar kon?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |