Dit is een van die eisen die je laat vallen als ze lief is zeker?quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een van mijn eisen is dat ze slimmer dan ik moet zijn.
Ja weet niet, vind ik grappig.quote:
Sorryquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een kusje van Faxie is niet hoe ik deze avond voor me zag.
Hehehe.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit is een van die eisen die je laat vallen als ze lief is zeker?
Ja, moet niet te groot verschil zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja weet niet, vind ik grappig.
Al vind ik het wel fijn als iemand beetje mn school kan volgen enzo. En niet dat je reactie krijgt waarvan je juist denkt ".. nee, nee.. NEE" maar kan ook aan mijn uitleg liggen
Step 1: Be attractive.quote:
ben je gekquote:
stap 3: wees niet een creepquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Step 1: Be attractive.
Step 2: Don't be unattractive.
Oftewel: don't be VAquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Step 1: Be attractive.
Step 2: Don't be unattractive.
ja, pak hem maarquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:59 schreef supersof het volgende:
gelukkig vinden jullie hem allemaal niet mooi
dan pak ik hem zelf wel
We gunnen hem je.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:59 schreef supersof het volgende:
dan pak ik hem zelf wel
quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:59 schreef supersof het volgende:
dan pak ik hem zelf wel
ja, ik val niet zo op zuiderlijke en oosterlijke types.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:59 schreef supersof het volgende:
dan pak ik hem zelf wel
Oh ik herken echt wel een knappe man als ik hem zie.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:59 schreef supersof het volgende:
dan pak ik hem zelf wel
Wat een kleurboek.quote:
Wat een warm welkom.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Feertje
Wat een gezelligheid in de SC vandaag
Een paar tattoo 's, niets mis mee, maar dit is gewoon een zootje.quote:
Zoiets inderdaad.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Echt heAlsof z'n zoontje 'm in z'n slaap bewerkt heeft met een stift
ikquote:
hey jijquote:
Dat muntje. Zo scheef.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2016 00:02 schreef supersof het volgende:
hij heeft al een vrouw en een kind![]()
#foreveralone dan maar
Maar ik val niet op mannen die minder harig zijn dan ik.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb helaas borsthaar tegenwoordig.
Moet maar laserbehandeling gaan doen.
ja, maar daardoor is het interessant ofzoquote:Op zondag 1 mei 2016 00:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Een paar tattoo 's, niets mis mee, maar dit is gewoon een zootje.
Van dat soort posts moet ik altijd een beetje binnensmonds overgeven.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:04 schreef supersof het volgende:
https://www.instagram.com/p/BEeCP78kJWE/?taken-by=justinbaldoni
wat een POSITIEVE man
daar hou ik van
Ik kan niet zo goed tegen complete chaos. Het zou de seks echt verpesten.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, maar daardoor is het interessant ofzo
crack...quote:Op zondag 1 mei 2016 00:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, maar daardoor is het interessant ofzo
Erg leuk in 2003quote:Op zondag 1 mei 2016 00:06 schreef Fokker101 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van deze horloges
Dudequote:Op zondag 1 mei 2016 00:06 schreef Fokker101 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van deze horloges
hehehe, ja weet ook niet of ik er niet door zou zijn afgeleidquote:Op zondag 1 mei 2016 00:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen complete chaos. Het zou de seks echt verpesten.
dat kloptquote:
ik kan alleen maar kijken naar zijn schoonheidquote:Op zondag 1 mei 2016 00:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Van dat soort posts moet ik altijd een beetje binnensmonds overgeven.
Misschien is onlogisch wat voor jou.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehehe, ja weet ook niet of ik er niet door zou zijn afgeleid
[..]
dat klopt![]()
ik naar je handquote:Op zondag 1 mei 2016 00:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan alleen maar kijken naar zijn schoonheid
Mijn autisme kan dat niet aan. :$quote:Op zondag 1 mei 2016 00:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehehe, ja weet ook niet of ik er niet door zou zijn afgeleid
[..]
dat klopt![]()
Mijn moeder, denk ik.quote:
mijn vader en moederquote:
ahwww wat lieeeeeeeeef (???)quote:Op zondag 1 mei 2016 00:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jaaaa ik ook, ze wilde geen kinderen maar ze had zich bedacht
En heeft ze spijt?quote:Op zondag 1 mei 2016 00:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jaaaa ik ook, ze wilde geen kinderen maar ze had zich bedacht
quote:
quote:
en dat is nog niets eens het mooiste aan mijquote:
ja wel eensquote:
Dat noem je een wonder.quote:
Wat dan wel?quote:Op zondag 1 mei 2016 00:10 schreef supersof het volgende:
[..]
en dat is nog niets eens het mooiste aan mij
oh weet ik niet eigenlijkquote:
Mijn pa viel van een steiger en was er bijna geweest door schedelbreuk, toen hij uit het ziekenhuis mocht ben ik schijnbaar meteen verwekt.quote:
Vandaarquote:Op zondag 1 mei 2016 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn pa viel van een steiger en was er bijna geweest door schedelbreuk, toen hij uit het ziekenhuis mocht ben ik schijnbaar meteen verwekt.
Doe normaal.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2016 00:11 schreef Crack_ het volgende:
Toen ik geboren werd dachten ze dat voor één seconde dat ik een jongetje was, ik had een mega clit
quote:Op zondag 1 mei 2016 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn pa viel van een steiger en was er bijna geweest door schedelbreuk, toen hij uit het ziekenhuis mocht ben ik schijnbaar meteen verwekt.
Toen ik geboren werd dachten ze dat voor één seconde dat ik een jongetje was, ik had een mega clit
Toen ik geboren werd stonden er roze muisjes klaar, want mijn ma was super zeker dat ik een meisje zou zijnquote:Op zondag 1 mei 2016 00:11 schreef Crack_ het volgende:
wtf crackquote:Op zondag 1 mei 2016 00:11 schreef Crack_ het volgende:
Grapjas. Dan haddie wel 2x gescoord in de bekerfinale hequote:Op zondag 1 mei 2016 00:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
De held van Feyenoord man technisch, snel, prima overzicht en scorend vermogen.
hehehehequote:Op zondag 1 mei 2016 00:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Toen ik geboren werd stonden er roze muisjes klaar, want mijn ma was super zeker dat ik een meisje zou zijn
quote:Op zondag 1 mei 2016 00:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Grapjas. Dan haddie wel 2x gescoord in de bekerfinale he
richolio![]()
Cool.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:11 schreef Crack_ het volgende:
Dan Kramer ipv Elia elia had wel een beetje geluksgoaltje met het paaltjequote:Op zondag 1 mei 2016 00:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Grapjas. Dan haddie wel 2x gescoord in de bekerfinale he
richolio![]()
Jij maakt er meteen al een bende van zegquote:Op zondag 1 mei 2016 00:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Cool.
Ik was te laat en lag verkeerd om. En omdat mijn kont eerst kwam ging ik tijdens de bevalling poepen. Want er kwam veel druk op mijn darmpjes.
quote:Op zondag 1 mei 2016 00:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Cool.
Ik was te laat en lag verkeerd om. En omdat mijn kont eerst kwam ging ik tijdens de bevalling poepen. Want er kwam veel druk op mijn darmpjes.
Van dit soort verhalen krijg ik niet echt zin om ooit een baby te nemen.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Cool.
Nee heb operatie gehad toen ik drie maanden oud was maar weet niks meer van natuurlijkquote:Op zondag 1 mei 2016 00:14 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Heb je nog steeds een mega klit? Of veranderd dat?
Elke geboorte is een wonderquote:Op zondag 1 mei 2016 00:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Van dit soort verhalen krijg ik niet echt zin om ooit een baby te nemen.
Lekkere sfeer hier vanavond inderdaadquote:
Sowieso poep je waarschijnlijk zelf ook tijdens een bevalling.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 mei 2016 00:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sowieso poep je waarschijnlijk zelf ook tijdens een bevalling.
quote:Op zondag 1 mei 2016 00:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet aan denken, overkomt je toch geowon als je zwanger bent hequote:Op zondag 1 mei 2016 00:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb je dat ook bewaard misschien? wil er eventueel wel een goed bedrag voor neerleggen.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee heb operatie gehad toen ik drie maanden oud was maar weet niks meer van natuurlijkzie je ook niks meer aan ofzo
Dat is waar. Want je neemt geen kinderen. Je krijgt ze.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet aan denken, overkomt je toch geowon als je zwanger bent he
Jij bent er klaar voorquote:Op zondag 1 mei 2016 00:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is waar. Want je neemt geen kinderen. Je krijgt ze.
Je bent er op tijd bij.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb helaas weinig van dit soort verhalen omdat ik dement ben
ja hoorquote:
klbquote:
quote:Op zondag 1 mei 2016 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet wel dat mijn pa mij moest verschonen.
Toen hij mijn benen optilde, poepte ik zo tegen de muur op.
Gelukkig was het behang ook bruin.
Klopt.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:19 schreef Divje het volgende:
[..]
of je bent viesdik en gebruikt dit als excuus zeker
Ik vind 30 een prima leeftijd eigenlijk.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:18 schreef Lokasenna het volgende:
Pff ik kan me niet voorstellen dat ik er voor mijn 30e klaar voor zou zijn. Maar dat klinkt alweer zo oud om nog te beginnen.
Ja, maar als het dan nog een paar jaar niet lukt, en je wilt er eigenlijk twee, ben je zo alweer 36/37 voor je klaar bent.quote:
Dan mag je snel op zoek gaan naar een vent.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:21 schreef supersof het volgende:
Ik zou wel rond mijn 26/27ste mijn eerste kind willen
Hoezo? Gewoon een baby jatten tochquote:Op zondag 1 mei 2016 00:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan mag je snel op zoek gaan naar een vent.
pff ja waar denk je dat ik mee bezig benquote:Op zondag 1 mei 2016 00:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan mag je snel op zoek gaan naar een vent.
Ik vind mezelf nu al snel oud worden. Sinds mijn 21e lijkt het veel te hard te gaan.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar als het dan nog een paar jaar niet lukt, en je wilt er eigenlijk twee, ben je zo alweer 36/37 voor je klaar bent.
Nee, dat doe ik Sof niet aanquote:
Gaat alleen maar sneller en snellerquote:Op zondag 1 mei 2016 00:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind mezelf nu al snel oud worden. Sinds mijn 21e lijkt het veel te hard te gaan.
quote:Op zondag 1 mei 2016 00:23 schreef supersof het volgende:
[..]
pff ja waar denk je dat ik mee bezig ben
nee grapje ben ik niet mee bezig
Uhm nou dat bedoelde ik nou weer nietquote:
Hoe merk je dat zoal?quote:Op zondag 1 mei 2016 00:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind mezelf nu al snel oud worden. Sinds mijn 21e lijkt het veel te hard te gaan.
Ja, dat heb ik ook. Ik ben 'ineens' 24, wtfquote:Op zondag 1 mei 2016 00:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon een hardere latenquote:Op zondag 1 mei 2016 00:24 schreef Fera het volgende:
Heppie's vader liet een enorme ruft. Ik voel me een beetje ongemakkelijk.
33quote:Op zondag 1 mei 2016 00:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Ik ben 'ineens' 24, wtf
Nog even en dan ben je bijna 30quote:Op zondag 1 mei 2016 00:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De tijd lijkt gewoon te vliegen. Dat gevoel had ik eerder niet. Volgens mijn ouders is dat wel iets wat erbij hoort.quote:
Je beste jaren liggen achter jequote:Op zondag 1 mei 2016 00:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahha gvdquote:Op zondag 1 mei 2016 00:24 schreef Fera het volgende:
Heppie's vader liet een enorme ruft. Ik voel me een beetje ongemakkelijk.
hoe oud ben je ook alweer?quote:Op zondag 1 mei 2016 00:25 schreef Lokasenna het volgende:
Nou ik vind de tijd nog steeds niet heel erg snel gaan.
Maar ben ook jonger dan jullie.
Heb jij nog goede tips om een anime liefhebster te versieren?quote:Op zondag 1 mei 2016 00:25 schreef Lokasenna het volgende:
Nou ik vind de tijd nog steeds niet heel erg snel gaan.
Maar ben ook jonger dan jullie.
Eensquote:Op zondag 1 mei 2016 00:25 schreef Fera het volgende:
[..]
De tijd lijkt gewoon te vliegen. Dat gevoel had ik eerder niet. Volgens mijn ouders is dat wel iets wat erbij hoort.
Ik over een half jaar alweer 25.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vertel haar over het rode draadje dat jullie verbindtquote:Op zondag 1 mei 2016 00:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb jij nog goede tips om een anime liefhebster te versieren?
ja kloptquote:
Deezertje, maar dan ouder.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens
Ik krijg ook steeds meer het gevoel dat ik op moet schieten ofzoOmdat het straks te laat is
Ik snap 'm niet?quote:Op zondag 1 mei 2016 00:26 schreef supersof het volgende:
[..]
vertel haar over het rode draadje dat jullie verbindt
Is ze erg otaku of is het nog redelijk gematigd?quote:Op zondag 1 mei 2016 00:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voor wat?quote:Op zondag 1 mei 2016 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens
Ik krijg ook steeds meer het gevoel dat ik op moet schieten ofzoOmdat het straks te laat is
http://www.crunchyroll.comquote:Op zondag 1 mei 2016 00:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Ik ben niet wanhopig.quote:
pff geen echte anime kenner dusquote:
Stabiliteitquote:
Het is niet te laat, mijn pa is bijna 60 en heeft nog om de haverklap nieuwe vriendinnetjes.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Ik ben niet wanhopig.
Maar wel het idee dat dingen een houdbaarheidsdatum hebbenx
Ook dat inderdaad. Maar ik leer mezelf sinds een paar maanden echt kennen. Ik baal soms dat ik het niet eerder wist. Zou misschien wel wat dingen anders gedaan kunnen hebben.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens
Dat weet ik nog nietquote:Op zondag 1 mei 2016 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is ze erg otaku of is het nog redelijk gematigd?
nou, wat houdt je tegenquote:Op zondag 1 mei 2016 00:28 schreef Divje het volgende:
Ergens ben ik wel jaloers op KS dattie zo'n jong fleurig bloempje aan de haak heeft geslagen
Komt omdat ik jong ben in mijn hoofd en Loka oud is in haar hoofd.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:28 schreef Divje het volgende:
Ergens ben ik wel jaloers op KS dattie zo'n jong fleurig bloempje aan de haak heeft geslagen
Wat leer je dan over jezelf?quote:Op zondag 1 mei 2016 00:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook dat inderdaad. Maar ik leer mezelf sinds een paar maanden echt kennen. Ik baal soms dat ik het niet eerder wist. Zou misschien wel wat dingen anders gedaan kunnen hebben.
Rode draad is nieuw voor mequote:Op zondag 1 mei 2016 00:27 schreef supersof het volgende:
[..]
pff geen echte anime kenner dus
al ben ik er ook niet een en ken ik dit verhaal van mijn ex maar oke
En dit ook jaquote:Op zondag 1 mei 2016 00:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook dat inderdaad. Maar ik leer mezelf sinds een paar maanden echt kennen. Ik baal soms dat ik het niet eerder wist. Zou misschien wel wat dingen anders gedaan kunnen hebben.
Inderdaad jaquote:Op zondag 1 mei 2016 00:28 schreef Divje het volgende:
Oudere mannen zijn gewoon aantrekkelijk.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt omdat ik jong ben in mijn hoofd en Loka oud is in haar hoofd.
Maar jij hebt toch ook een topvangst op heb ik dat mis?quote:Op zondag 1 mei 2016 00:28 schreef Divje het volgende:
Is ook zo. Maar ik heb wat tijd nodig om het allemaal te verwerken.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dit ook jaZo hard. Er zijn zoveeel dingen geweest die ik al veel eerder had kunnen weten, en als je dan nagaat hoeveel verder je dan al geweest had kunnenzijn
Naja, is ook niet slim om over na te denken want je kan het toch niet terug draaien
Wut?quote:Op zondag 1 mei 2016 00:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch ook een topvangst op heb ik dat mis?
Als je uit een huwelijk komt kan dat ook wel ja. Maar niet eens wat ik op dit moment zou prefererenquote:Op zondag 1 mei 2016 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet te laat, mijn pa is bijna 60 en heeft nog om de haverklap nieuwe vriendinnetjes.
https://en.wikipedia.org/wiki/Red_string_of_fatequote:
Een soort van Anime-Netflix. CrunchyRoll n Chill.quote:
Ah, even onthoudenquote:Op zondag 1 mei 2016 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Red_string_of_fate
The two people connected by the red thread are destined lovers, regardless of place, time, or circumstances. This magical cord may stretch or tangle, but never break.
zo mooi
Hoe gaat het eigenlijk met jouw love life?quote:Op zondag 1 mei 2016 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je uit een huwelijk komt kan dat ook wel ja. Maar niet eens wat ik op dit moment zou prefereren
Minder minecraft spelen.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet ze inderdaad van me afslaan.
Ow dat klinkt wel leukquote:Op zondag 1 mei 2016 00:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een soort van Anime-Netflix. CrunchyRoll n Chill.
Wacht ik dacht even dat je Dven wasquote:
pak je hengel danquote:
oehquote:Op zondag 1 mei 2016 00:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch ook een topvangst op heb ik dat mis?
Mohh, ja die heeft wel een mooie vangst ja.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wacht ik dacht even dat je Dven was
Same. Op dit moment wel met een leuke meid in gesprek trouwens, dus wie weet als dat zich voortzet een date inhet verschietquote:Op zondag 1 mei 2016 00:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met jouw love life?
Ik ben dol op dit soort mythen, legendes en dergelijke.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Red_string_of_fate
The two people connected by the red thread are destined lovers, regardless of place, time, or circumstances. This magical cord may stretch or tangle, but never break.
zo mooi
Staat intens veel op, ook voor de hardcore fans die naruto vet mainstream vind en zo. Schijnt.quote:
Heeft ze weer gereageerd ja?quote:Op zondag 1 mei 2016 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Same. Op dit moment wel met een leuke meid in gesprek trouwens, dus wie weet als dat zich voortzet een date inhet verschiet
Oke, gezellig.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Same. Op dit moment wel met een leuke meid in gesprek trouwens, dus wie weet als dat zich voortzet een date inhet verschiet
Oh nee, een anderquote:
Ja he, vond het echt prachtig toen hij me dat vertelde.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben dol op dit soort mythen, legendes en dergelijke.
gelukkig nu een andere danquote:Op zondag 1 mei 2016 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee, een ander
Maar die nu niks meerzegt was nog leuker eigenlijk
Maar ja, vragen wat haar plannen waren voor koningsdag was blijkbaar te veel van het goeie
Vragen stellen is dodelijk jaquote:Op zondag 1 mei 2016 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee, een ander
Maar ja, vragen wat haar plannen waren voor koningsdag was blijkbaar te veel van het goeie
2lief4mijquote:Op zondag 1 mei 2016 00:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja he, vond het echt prachtig toen hij me dat vertelde.
och wat was ik verliefd
Je kwam te dichtbij.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee, een ander
Nah, wel online though.quote:
Dat dit je nog steeds zo enorm dwarszit.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vragen stellen is dodelijk ja![]()
Je moet vooral niet vragen of ze wat over hunzelf willen vertellen
Romantisch hoor.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja he, vond het echt prachtig toen hij me dat vertelde.
och wat was ik verliefd
Neuhquote:Op zondag 1 mei 2016 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat dit je nog steeds zo enorm dwarszit.
Hoezo niet?quote:Op zondag 1 mei 2016 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, wel online though.
Tinder gebruik ik niet echt. Dat is nooit een goed huwelijk geweest
Oh dat weet ik niet. Zolang ze aan de praat blijven vind ik het best.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Je kwam te dichtbij.
Maar goed aan de hossel zie ik
quote:Op zondag 1 mei 2016 00:37 schreef Fera het volgende:
Zou Hep mij vast hebben met een rode draad? Hij heeft er genoeg op zijn hoofd.
Nauwelijks matches, en als ik ze had reageerden ze niet dus ja achquote:
Wowquote:Op zondag 1 mei 2016 00:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Enige meisje dat ik versierd heb, had een relatie.
Ik zat in de friendzone, zogezegd.
Na een tijdje gezegd: Ik mag je graag, maar als meer dan een vriend.
Ik kan hier niet mee verder gaan.
Toen dumpte ze haar vriend
quote:Op zondag 1 mei 2016 00:37 schreef Fera het volgende:
op tijd afspreken danquote:Op zondag 1 mei 2016 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet. Zolang ze aan de praat blijven vind ik het best.
Maar veel vallen toch snel weer stil, waarschijnlijk dan weer leukere dudes gevonden zoals Sof al zzei
#justalphathingsquote:
So alpha. Wow.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Drugs are bad mkayquote:Op zondag 1 mei 2016 00:37 schreef Fera het volgende:
Dan moet je 't zelf op gang houdenquote:Op zondag 1 mei 2016 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet. Zolang ze aan de praat blijven vind ik het best.
Maar veel vallen toch snel weer stil, waarschijnlijk dan weer leukere dudes gevonden zoals Sof al zzei
Eens. Maar te snel is ook weer niet goedquote:
Zonder drugs is zijn haar nog steeds rood, hoor.quote:
Waarom niet, gewoon wanneer het kan toch.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Maar te snel is ook weer niet goed
drama drama drama
Nooit zo'n opluchting gekend. Niet alleen dat ik het eindelijk kon zeggen, maar ook dat ze me omhelsdequote:
Break up sex is heet, maar seks als ze het voor je heeft uitgemaakt lijkt me nog heterquote:Op zondag 1 mei 2016 00:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Meer kans om het te verneuken.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom niet, gewoon wanneer het kan toch.
nee niet te snel doen inderdaadquote:Op zondag 1 mei 2016 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
drama drama drama
Ja, dat kan dus ook weer beklemmend werken heb ik het ideequote:
break up seks is echt heel kutquote:Op zondag 1 mei 2016 00:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Break up sex is heet, maar seks als ze het voor je heeft uitgemaakt lijkt me nog heter
Veel vragen? is toch geen interviewquote:Op zondag 1 mei 2016 00:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan moet je 't zelf op gang houdenvragen stellen, veel vragen! interesse tonen. Ofzo. Ik heb werkelijk waar geen idee.
Ik liet haar een maand wachten.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Break up sex is heet, maar seks als ze het voor je heeft uitgemaakt lijkt me nog heter
True true.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat kan dus ook weer beklemmend werken heb ik het idee
Je moet niet een verhoor afleggen bij dr
Te lang online lullen ook niet. Tenminste, ik wil iemand wel graag ontmoeten. Mensen zijn zo anders online. Zonde om daar dan zoveel tijd in te steken.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
drama drama drama
Eens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |