Same. Op dit moment wel met een leuke meid in gesprek trouwens, dus wie weet als dat zich voortzet een date inhet verschietquote:Op zondag 1 mei 2016 00:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met jouw love life?
Ik ben dol op dit soort mythen, legendes en dergelijke.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Red_string_of_fate
The two people connected by the red thread are destined lovers, regardless of place, time, or circumstances. This magical cord may stretch or tangle, but never break.
zo mooi
Staat intens veel op, ook voor de hardcore fans die naruto vet mainstream vind en zo. Schijnt.quote:
Heeft ze weer gereageerd ja?quote:Op zondag 1 mei 2016 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Same. Op dit moment wel met een leuke meid in gesprek trouwens, dus wie weet als dat zich voortzet een date inhet verschiet
Oke, gezellig.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Same. Op dit moment wel met een leuke meid in gesprek trouwens, dus wie weet als dat zich voortzet een date inhet verschiet
Oh nee, een anderquote:
Ja he, vond het echt prachtig toen hij me dat vertelde.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben dol op dit soort mythen, legendes en dergelijke.
gelukkig nu een andere danquote:Op zondag 1 mei 2016 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee, een ander
Maar die nu niks meerzegt was nog leuker eigenlijk
Maar ja, vragen wat haar plannen waren voor koningsdag was blijkbaar te veel van het goeie
Vragen stellen is dodelijk jaquote:Op zondag 1 mei 2016 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee, een ander
Maar ja, vragen wat haar plannen waren voor koningsdag was blijkbaar te veel van het goeie
2lief4mijquote:Op zondag 1 mei 2016 00:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja he, vond het echt prachtig toen hij me dat vertelde.
och wat was ik verliefd
Je kwam te dichtbij.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee, een ander
Nah, wel online though.quote:
Dat dit je nog steeds zo enorm dwarszit.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vragen stellen is dodelijk ja![]()
Je moet vooral niet vragen of ze wat over hunzelf willen vertellen
Romantisch hoor.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja he, vond het echt prachtig toen hij me dat vertelde.
och wat was ik verliefd
Neuhquote:Op zondag 1 mei 2016 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat dit je nog steeds zo enorm dwarszit.
Hoezo niet?quote:Op zondag 1 mei 2016 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, wel online though.
Tinder gebruik ik niet echt. Dat is nooit een goed huwelijk geweest
Oh dat weet ik niet. Zolang ze aan de praat blijven vind ik het best.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Je kwam te dichtbij.
Maar goed aan de hossel zie ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |