Eensquote:Op zondag 1 mei 2016 00:25 schreef Fera het volgende:
[..]
De tijd lijkt gewoon te vliegen. Dat gevoel had ik eerder niet. Volgens mijn ouders is dat wel iets wat erbij hoort.
Ik over een half jaar alweer 25.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Ik ben 'ineens' 24, wtf
vertel haar over het rode draadje dat jullie verbindtquote:Op zondag 1 mei 2016 00:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb jij nog goede tips om een anime liefhebster te versieren?
ja kloptquote:
Deezertje, maar dan ouder.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens
Ik krijg ook steeds meer het gevoel dat ik op moet schieten ofzoOmdat het straks te laat is
Ik snap 'm niet?quote:Op zondag 1 mei 2016 00:26 schreef supersof het volgende:
[..]
vertel haar over het rode draadje dat jullie verbindt
Is ze erg otaku of is het nog redelijk gematigd?quote:Op zondag 1 mei 2016 00:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voor wat?quote:Op zondag 1 mei 2016 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens
Ik krijg ook steeds meer het gevoel dat ik op moet schieten ofzoOmdat het straks te laat is
http://www.crunchyroll.comquote:Op zondag 1 mei 2016 00:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Ik ben niet wanhopig.quote:
pff geen echte anime kenner dusquote:
Stabiliteitquote:
Het is niet te laat, mijn pa is bijna 60 en heeft nog om de haverklap nieuwe vriendinnetjes.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Ik ben niet wanhopig.
Maar wel het idee dat dingen een houdbaarheidsdatum hebbenx
Ook dat inderdaad. Maar ik leer mezelf sinds een paar maanden echt kennen. Ik baal soms dat ik het niet eerder wist. Zou misschien wel wat dingen anders gedaan kunnen hebben.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens
Dat weet ik nog nietquote:Op zondag 1 mei 2016 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is ze erg otaku of is het nog redelijk gematigd?
nou, wat houdt je tegenquote:Op zondag 1 mei 2016 00:28 schreef Divje het volgende:
Ergens ben ik wel jaloers op KS dattie zo'n jong fleurig bloempje aan de haak heeft geslagen
Komt omdat ik jong ben in mijn hoofd en Loka oud is in haar hoofd.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:28 schreef Divje het volgende:
Ergens ben ik wel jaloers op KS dattie zo'n jong fleurig bloempje aan de haak heeft geslagen
Wat leer je dan over jezelf?quote:Op zondag 1 mei 2016 00:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook dat inderdaad. Maar ik leer mezelf sinds een paar maanden echt kennen. Ik baal soms dat ik het niet eerder wist. Zou misschien wel wat dingen anders gedaan kunnen hebben.
Rode draad is nieuw voor mequote:Op zondag 1 mei 2016 00:27 schreef supersof het volgende:
[..]
pff geen echte anime kenner dus
al ben ik er ook niet een en ken ik dit verhaal van mijn ex maar oke
En dit ook jaquote:Op zondag 1 mei 2016 00:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook dat inderdaad. Maar ik leer mezelf sinds een paar maanden echt kennen. Ik baal soms dat ik het niet eerder wist. Zou misschien wel wat dingen anders gedaan kunnen hebben.
Inderdaad jaquote:Op zondag 1 mei 2016 00:28 schreef Divje het volgende:
Oudere mannen zijn gewoon aantrekkelijk.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt omdat ik jong ben in mijn hoofd en Loka oud is in haar hoofd.
Maar jij hebt toch ook een topvangst op heb ik dat mis?quote:Op zondag 1 mei 2016 00:28 schreef Divje het volgende:
Is ook zo. Maar ik heb wat tijd nodig om het allemaal te verwerken.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dit ook jaZo hard. Er zijn zoveeel dingen geweest die ik al veel eerder had kunnen weten, en als je dan nagaat hoeveel verder je dan al geweest had kunnenzijn
Naja, is ook niet slim om over na te denken want je kan het toch niet terug draaien
Wut?quote:Op zondag 1 mei 2016 00:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch ook een topvangst op heb ik dat mis?
Als je uit een huwelijk komt kan dat ook wel ja. Maar niet eens wat ik op dit moment zou prefererenquote:Op zondag 1 mei 2016 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet te laat, mijn pa is bijna 60 en heeft nog om de haverklap nieuwe vriendinnetjes.
https://en.wikipedia.org/wiki/Red_string_of_fatequote:
Een soort van Anime-Netflix. CrunchyRoll n Chill.quote:
Ah, even onthoudenquote:Op zondag 1 mei 2016 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Red_string_of_fate
The two people connected by the red thread are destined lovers, regardless of place, time, or circumstances. This magical cord may stretch or tangle, but never break.
zo mooi
Hoe gaat het eigenlijk met jouw love life?quote:Op zondag 1 mei 2016 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je uit een huwelijk komt kan dat ook wel ja. Maar niet eens wat ik op dit moment zou prefereren
Minder minecraft spelen.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet ze inderdaad van me afslaan.
Ow dat klinkt wel leukquote:Op zondag 1 mei 2016 00:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een soort van Anime-Netflix. CrunchyRoll n Chill.
Wacht ik dacht even dat je Dven wasquote:
pak je hengel danquote:
oehquote:Op zondag 1 mei 2016 00:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch ook een topvangst op heb ik dat mis?
Mohh, ja die heeft wel een mooie vangst ja.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wacht ik dacht even dat je Dven was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |