Dan mag je snel op zoek gaan naar een vent.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:21 schreef supersof het volgende:
Ik zou wel rond mijn 26/27ste mijn eerste kind willen
Hoezo? Gewoon een baby jatten tochquote:Op zondag 1 mei 2016 00:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan mag je snel op zoek gaan naar een vent.
pff ja waar denk je dat ik mee bezig benquote:Op zondag 1 mei 2016 00:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan mag je snel op zoek gaan naar een vent.
Ik vind mezelf nu al snel oud worden. Sinds mijn 21e lijkt het veel te hard te gaan.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar als het dan nog een paar jaar niet lukt, en je wilt er eigenlijk twee, ben je zo alweer 36/37 voor je klaar bent.
Nee, dat doe ik Sof niet aanquote:
Gaat alleen maar sneller en snellerquote:Op zondag 1 mei 2016 00:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind mezelf nu al snel oud worden. Sinds mijn 21e lijkt het veel te hard te gaan.
quote:Op zondag 1 mei 2016 00:23 schreef supersof het volgende:
[..]
pff ja waar denk je dat ik mee bezig ben
nee grapje ben ik niet mee bezig
Uhm nou dat bedoelde ik nou weer nietquote:
Hoe merk je dat zoal?quote:Op zondag 1 mei 2016 00:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind mezelf nu al snel oud worden. Sinds mijn 21e lijkt het veel te hard te gaan.
Ja, dat heb ik ook. Ik ben 'ineens' 24, wtfquote:Op zondag 1 mei 2016 00:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon een hardere latenquote:Op zondag 1 mei 2016 00:24 schreef Fera het volgende:
Heppie's vader liet een enorme ruft. Ik voel me een beetje ongemakkelijk.
33quote:Op zondag 1 mei 2016 00:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Ik ben 'ineens' 24, wtf
Nog even en dan ben je bijna 30quote:Op zondag 1 mei 2016 00:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De tijd lijkt gewoon te vliegen. Dat gevoel had ik eerder niet. Volgens mijn ouders is dat wel iets wat erbij hoort.quote:
Je beste jaren liggen achter jequote:Op zondag 1 mei 2016 00:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahha gvdquote:Op zondag 1 mei 2016 00:24 schreef Fera het volgende:
Heppie's vader liet een enorme ruft. Ik voel me een beetje ongemakkelijk.
hoe oud ben je ook alweer?quote:Op zondag 1 mei 2016 00:25 schreef Lokasenna het volgende:
Nou ik vind de tijd nog steeds niet heel erg snel gaan.
Maar ben ook jonger dan jullie.
Heb jij nog goede tips om een anime liefhebster te versieren?quote:Op zondag 1 mei 2016 00:25 schreef Lokasenna het volgende:
Nou ik vind de tijd nog steeds niet heel erg snel gaan.
Maar ben ook jonger dan jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |