Ik snap echt niet dat ik die nog nooit gewonnen hebquote:Op zondag 1 mei 2016 00:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mss als de verkiezingen er weer zijn in december en massaal op Chloro stemmen op verzuurde user, dan maakt ze wel kans op KLB-Zuurvat 2016
als stimorol tegen die tijd terug is weet ik niet of chloro wintquote:Op zondag 1 mei 2016 00:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mss als de verkiezingen er weer zijn in december en massaal op Chloro stemmen op verzuurde user, dan maakt ze wel kans op KLB-Zuurvat 2016
Ik vind jou een schatje.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik vind chloro geen kankerhoer, ik vind haar wel lief
ik wil ook een tagjequote:Op zondag 1 mei 2016 00:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jimmy is een geduchte concurrent voor die titelquote:Op zondag 1 mei 2016 00:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat ik die nog nooit gewonnen heb
Wil je Bradly achterna of wa?quote:Op zondag 1 mei 2016 00:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Godverkkr het is alweer 1 mei what the fuck
gelukkig heb je nie gewonnenquote:Op zondag 1 mei 2016 00:19 schreef xcachet het volgende:
Ik zag dat ik in de race was voor klb-chick. Spannende tijden waren dat zeg.
Hallo opsoquote:Op zondag 1 mei 2016 00:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Godverkkr het is alweer 1 mei what the fuck
werd 2de voor beste user en KLB Hunk, had een kitten gekocht alleen maar om door het raam te gooienquote:Op zondag 1 mei 2016 00:19 schreef xcachet het volgende:
Ik zag dat ik in de race was voor klb-chick. Spannende tijden waren dat zeg.
Stimo is gewoon een domme hoer. Chloro is ons lief zuurvatquote:Op zondag 1 mei 2016 00:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als stimorol tegen die tijd terug is weet ik niet of chloro wint
Ja eigenlijk ben ik gewoon heel lief maar jullie maken mij zoquote:Op zondag 1 mei 2016 00:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jimmy is een geduchte concurrent voor die titel
Ik zie jou ook wel als kanshebberquote:
Jimmy is niet zuur, Jimmy is mad.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja eigenlijk ben ik gewoon heel lief maar jullie maken mij zo
Goede samenvatting wel.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
WaJong
Twingo
Huilie
Werken
Socialewerkplaats
Mac Donalds
Oh, ik dacht dat er daarvoor nog oplopende spanning was of zoquote:Op zondag 1 mei 2016 00:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja gewoon dat braddie mad werd eigenlijk.
Heyquote:
Ja het schijnt dat hij een schele autist is.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat er daarvoor nog oplopende spanning was of zo
Wat ben jij?quote:
Ik ben ook een schele autist hoor.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja het schijnt dat hij een schele autist is.
Soms moet je even door het zuur heen bijten, niet iedereen kan datquote:Op zondag 1 mei 2016 00:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja eigenlijk ben ik gewoon heel lief maar jullie maken mij zo
Jim is de zoveelste 13-in-een-dozijn rechtsdraaiende pseudo-intellectuele relpuber...quote:
maar die persoon is 6 maanden op vakantiequote:Op zondag 1 mei 2016 00:22 schreef xcachet het volgende:
Er moet ook een winnaar komen voor de gene die het meest cared
WCH had die ooit gewonnen onder z'n vorige hoofd-accountquote:Op zondag 1 mei 2016 00:22 schreef xcachet het volgende:
Er moet ook een winnaar komen voor de gene die het meest cared
oh ja wauw is ama nog in klb of anderequote:Op zondag 1 mei 2016 00:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je bent mij aan het verwarren met ama
Simpelste samenvatting is:quote:
wiequote:Op zondag 1 mei 2016 00:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar die persoon is 6 maanden op vakantie
Dat was echtquote:Op zondag 1 mei 2016 00:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
WCH had die ooit gewonnen onder z'n vorige hoofd-account
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |