Die zijn intussen te vinden...quote:Op zondag 1 mei 2016 16:42 schreef gelestipjes het volgende:
Was begonnen met kijken maar ergens halverwege lopen beeld en geluid niet meer synchroon, dus dat was te irritant om verder te kijken, Maar even wachten op een versie zonder dat probleem.
Ik kijk het op de TV via een verbinding van mijn PC nadat ik het binnen heb gehengeld.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:51 schreef Elvi het volgende:
Kijken jullie het online? Ik wil niet wachten tot het in september hier op tv is
dat is toch nooit in aflevering 1? Dat komt later wel.quote:Op maandag 2 mei 2016 00:23 schreef emmyemmy het volgende:
Leuke kandidaten, had alleen wat meer willen zien van technieken o.i.d, het is nu iets teveel gericht op feel-good
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Was dat dat jankmeisje die een crepe met frambozen maakte?quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:13 schreef golfer het volgende:
Wat heeft die vrouw, die Jordan, een ongelofelijke k*tstem. Alleen al daarom hoop ik dat ze niet door de pressuretest komt.
En daar hebben we Shannon ook weer. Gelukkig nu wel z'n haar in een knotje.
Nee, dat was dat kind dat anderhalf uur deed over het maken van 1 ravioli met een eidooier.quote:Op woensdag 4 mei 2016 07:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Was dat dat jankmeisje die een crepe met frambozen maakte?
Welk recept?quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:01 schreef Elvi het volgende:
Ze hebben nu ook het recept geplaatstdie wil ik wel uitproberen
Het recept van het gerecht van Shannon Bennett. Wat ze dus moesten maken om de laatste schort te kunnen krijgen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
Ik neem aan dat je Jimmy bedoelt maar dat is de broer van Theresa en niet van Cecilia(die moest afhaken)quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:36 schreef golfer het volgende:
Die Billy Wong. De broer van die kandidaten die in 2014 vanwege hersenproblemen moest afhaken en nu ook weer bij de top 24 zit, die Billy is tot mijn verbazing de oudste bij die 24 met z'n 49 jaar. Dat had ik hem absoluut niet gegeven.
Die dus.quote:Op donderdag 5 mei 2016 03:55 schreef Jeroen1990 het volgende:
Ik neem aan dat je Jimmy bedoelt maar dat is de broer van Theresa en niet van Cecilia(die moest afhaken)
Maar sowieso die zien er beide jonger uit want ook Theresa zou ik absoluut geen 44 geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door golfer op 05-05-2016 12:43:04 ]There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben wel fan van die broer en zus, en van Nidhi, dat blije aziatische vrouwtje![]()
mwah, dat niet, maar als ze echt alleen goed zijn in desserts hebben ze mijns inziens weinig te zoeken in masterchef.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:13 schreef emmyemmy het volgende:
Ik ben sowieso zooo klaar met ''dessert kings/queens''
Ik vond dat "for Nathan" op het bord nog erger, dat je je kinderen mist, ok, maar kom op zeg!quote:Op maandag 9 mei 2016 17:25 schreef emmyemmy het volgende:
Net aflevering 6 gekeken
CeciliaDie pastinaak
![]()
![]()
![]()
plaatsvervangende schaamte.
Ik kijk het nu...precies hetzelfde gevoel!quote:Op maandag 9 mei 2016 17:25 schreef emmyemmy het volgende:
Net aflevering 6 gekeken
CeciliaDie pastinaak
![]()
![]()
![]()
plaatsvervangende schaamte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is toch die van de toetjes? Lijkt me erg onwaarschijnlijk dat die wint, of hij moet ineens heel veel beter worden op alle vlakken. Er zijn nog genoeg andere mannen over om dat man-vrouw-man-vrouw patroon te volgenquote:Op maandag 9 mei 2016 17:29 schreef emmyemmy het volgende:
Het was echt afschuwelijk
Verder denk ik dat Charlie de winnaar wordt, die krijgt veel aandacht en het volgt het man-vrouw-man-vrouw patroon (of dat toeval is weet ik niet)
Ja, maar ik weetniet, in mijn hoofd matcht zijn profiel met wat ze zoeken in een winnaar, en dat is niet altijd de beste kok maar degene met de meeste ontwikkelingquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:16 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
dat is toch die van de toetjes? Lijkt me erg onwaarschijnlijk dat die wint, of hij moet ineens heel veel beter worden op alle vlakken. Er zijn nog genoeg andere mannen over om dat man-vrouw-man-vrouw patroon te volgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Degene die eruit ging had ik niks mee.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Zo zag ie er al uit voordat het koken uberhaupt begonnen was, straalde meteen al een totaal gebrek aan zelfvertrouwen uit.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:09 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Was wel sneu, je kon gewoon het gebroken hart zien
Die andere heeft ook echt permanente huiloogjes.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:05 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Zo zag ie er al uit voordat het koken uberhaupt begonnen was, straalde meteen al een totaal gebrek aan zelfvertrouwen uit.
Waaat!? Dat geloof ik nietquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:04 schreef golfer het volgende:
Die Nidhi is pas 30. Ik had haar ca. 45 geschat.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:04 schreef golfer het volgende:
Die Nidhi is pas 30. Ik had haar ca. 45 geschat.
Precies. De deelnemers zijn sowieso allemaal erg jong. De oudste is Billy met z'n 49 jaar. De meesten zijn ergens rond de 20-30.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:17 schreef golfer het volgende:
En weer een eliminatie waarbij dat jankwijf compleet de plank missloeg en pas in de laatste 3 minuten iets behoorlijks op een bord te voorschijn toverde.Vond het ook onverdiend inderdaad. Dat andere bordje was wat minder 'spannend' maar technisch gewoon in orde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
aflevering nog niet gezien maar kwam al bij het voorstukje van zondag en toen moest ik erom lachen.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:49 schreef golfer het volgende:
Die blik van George bij Reynold's "boom,boom, shake the room"
Zalm had ze wel mee gewerktquote:Op woensdag 18 mei 2016 00:59 schreef golfer het volgende:
Kind van 19(?) die nog nooit met schaal/schelpdieren of vis heeft gewerkt? Wat doe je dan in Masterchef???
In Masterchef Holland was er een volwassen vent die niet wist hoe hij pasta moest koken.... Dat probeerde hij in een klein laagje water te doenquote:Op woensdag 18 mei 2016 00:59 schreef golfer het volgende:
Kind van 19(?) die nog nooit met schaal/schelpdieren of vis heeft gewerkt? Wat doe je dan in Masterchef???
Owjaquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:27 schreef Sorella het volgende:
Of die gozer die niet wist hoe je een schnitzel moest maken
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ja. Ik ben al heel lang gecharmeerd van Nigeilaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |