Ja, maar ik weetniet, in mijn hoofd matcht zijn profiel met wat ze zoeken in een winnaar, en dat is niet altijd de beste kok maar degene met de meeste ontwikkelingquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:16 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
dat is toch die van de toetjes? Lijkt me erg onwaarschijnlijk dat die wint, of hij moet ineens heel veel beter worden op alle vlakken. Er zijn nog genoeg andere mannen over om dat man-vrouw-man-vrouw patroon te volgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Degene die eruit ging had ik niks mee.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Zo zag ie er al uit voordat het koken uberhaupt begonnen was, straalde meteen al een totaal gebrek aan zelfvertrouwen uit.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:09 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Was wel sneu, je kon gewoon het gebroken hart zien
Die andere heeft ook echt permanente huiloogjes.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:05 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Zo zag ie er al uit voordat het koken uberhaupt begonnen was, straalde meteen al een totaal gebrek aan zelfvertrouwen uit.
Waaat!? Dat geloof ik nietquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:04 schreef golfer het volgende:
Die Nidhi is pas 30. Ik had haar ca. 45 geschat.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:04 schreef golfer het volgende:
Die Nidhi is pas 30. Ik had haar ca. 45 geschat.
Precies. De deelnemers zijn sowieso allemaal erg jong. De oudste is Billy met z'n 49 jaar. De meesten zijn ergens rond de 20-30.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:17 schreef golfer het volgende:
En weer een eliminatie waarbij dat jankwijf compleet de plank missloeg en pas in de laatste 3 minuten iets behoorlijks op een bord te voorschijn toverde.Vond het ook onverdiend inderdaad. Dat andere bordje was wat minder 'spannend' maar technisch gewoon in orde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |