marketing is krachtiger dan je denkt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:30 schreef Lavenderr het volgende:
Ik begrijp ook niet waarom hier een agenda achter schuil zou gaan.
Je kunt mensen niet opdringen van geslacht te veranderen. Bovendien begrijp ik niet wat de zin er van zou zijn.
Dat er meer begrip komt kan ik alleen maar toejuichen.
Marketing is massapsycholgie, ik weet het, heb het ook gestudeerd. Maar wat is dan het complot, of het achterliggende plan?quote:
http://www.niburu.co/inde(...)=37:wereld&Itemid=50quote:Op zondag 1 mei 2016 07:50 schreef Fixers het volgende:
[..]
Marketing is massapsycholgie, ik weet het, heb het ook gestudeerd. Maar wat is dan het complot, of het achterliggende plan?
Jeumig, ik wist niet dat Niburu werd bestiert door een SGP'er. Mag die site dan wel zichtbaar zijn op de dag des Here? Die column staat stijf van de hetero cismannen privilege (om maar even buzzword bingo te spelen) en christelijk conservatisme.quote:Op zondag 1 mei 2016 07:52 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://www.niburu.co/inde(...)=37:wereld&Itemid=50
http://niburu.co/index.ph(...)buitenland&Itemid=23
Wat me ook stoort is dat openbare gebouwen plekken opeens voorzieningen moet treffen voor geschifte jambers-of-sex-voor-de-buch figuren. Dat we rekening moeten houden met debieligheid.
Ff voor de duidelijkheid homo valt daar niet onder
Lego is Deens.quote:Op zondag 1 mei 2016 08:14 schreef Fixers het volgende:
[..]
Jeumig, ik wist niet dat Niburu werd bestiert door een SGP'er. Mag die site dan wel zichtbaar zijn op de dag des Here? Die column staat stijf van de hetero cismannen privilege (om maar even buzzword bingo te spelen) en christelijk conservatisme.
Je weet dat de pinkification van speelgoed iets van de laatste 30 jaar is? In de jaren '70 was speelgoed veel genderlozer dan nu. Strak voorbeeld is Lego, nu is er 'meisjeslego' terwijl het bedrijf in de seventies veel meer een genderloos standpunt uitdroeg:
http://www.telegraph.co.u(...)tes-40-years-on.html
En dus meisjes gaan cowboy spelen of vragen om een Nerf gun voor hun verjaardag. Terwijl jongens op paardrijden willen en kappertje spelen. Papa's blijven thuis om voor de kinderen te zorgen terwijl de moeder, of de andere papa, de hoofdkostwinner is. Openbare toiletten worden gemengd. Wat is daar in vredesnaam mis mee?Objectief gezien dan, niet redeneren vanuit xenofobie alstjeblieft. Het 'traditonele gezin' bestaat pas sinds de 2e wereldoorlog en is. Iets traditioneel aan. Dat argument gaat niet op.
MAAR IK BEN NIET XENOFOOB HOOR HOMOS MOGEN VAN MIJ HEUS WEL. KIJK MIJ EENS LIBERAAL ZIJN!!!!EINSZ!!quote:Op zondag 1 mei 2016 07:52 schreef Lambiekje het volgende:
Wat me ook stoort is dat openbare gebouwen plekken opeens voorzieningen moet treffen voor geschifte jambers-of-sex-voor-de-buch figuren. Dat we rekening moeten houden met debieligheid.
Ff voor de duidelijkheid homo valt daar niet onder
Nu ben jij, Lambiekje, mij wel aan het dicteren hoe ik me moet gedragen en maak je jezelf schuldig aan je favoriete woord.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:24 schreef Ali_boo het volgende:
Op het moment dat de minderheid dicteert hoe de meerderheid zich moet gedragen dan heb je te maken met fascisme
Ah, want oudere stellen die voorbij kinddragende leeftijd zijn, zijn dan ook onnatuurlijk. Net zoals mensen die om welke reden dan ook onvruchtbaar zijn. Ze produceren geen kinderen dus zijn het minderwaardige en onnatuurlijke mensen met relaties die niet mogen bestaan?quote:Op zondag 1 mei 2016 08:23 schreef Resistor het volgende:
Aangezien dit in BNW staat: De voortplanting uitschakelen. Mannen kunnen niet zwanger worden, en om een vrouw zwanger te krijgen heb je toch echt iets van een man nodig.
Liefde die kinderen produceert vervangen door lust.
Als je 2 vruchtbare mensen hebt, waarom zouden die dan niet 2 eveneens vruchtbare kinderen op de wereld zetten, die ieder ook weer 2 vruchtbare kinderen krijgen enz.?quote:Op zondag 1 mei 2016 08:38 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ah, want oudere stellen die voorbij kinddragende leeftijd zijn, zijn dan ook onnatuurlijk. Net zoals mensen die om welke reden dan ook onvruchtbaar zijn. Ze produceren geen kinderen dus zijn het minderwaardige en onnatuurlijke mensen met relaties die niet mogen bestaan?
Hoe definieer je dan relaties die met wat hulp van buitenaf een kind voortbrengen? Door middel van IVF, draagmoeders of een spermadonor bijvoorbeeld?
Er is in de brede media de laatste jaren wel veel meer aandacht gekomen voor transgender-gerelateerde zaken. En dan veel minder op de shocdoc/jambers-manier waarmee de MSM Lambiekjes beeld heeft gevormd, maar serieus en mensen in hun waarden latend. Ik vind het prima, dat is eigen belang, maar ik kan me best voorstellen dat het voor hen die het niet zo interesseert wat te veel van het goede is.quote:Op zondag 1 mei 2016 08:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wel moet ik zeggen dat het momenteel erg gehyped wordt en ook een manier om aandacht te genereren (bedrijf X heeft een neutraal toilet geopend!). Behandel elkaar zoals je zelf behandeld wil worden.
Dat die wijven straks met hun dralende moeilijke gezooi ook de mannentoilet compleet onbeschikbaar maken.quote:Op zondag 1 mei 2016 09:36 schreef Lavenderr het volgende:
Ik begrijp het gedoe om de toiletten niet goed. Er zitten toch deuren voor?
Je staat alleen gezamenlijk je handen te wassen, alsof het boeit wat degene die naast je staat voor geslacht heeft.
Ja, ook zoietsquote:Op zondag 1 mei 2016 09:39 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat die wijven straks met hun dralende moeilijke gezooi ook de mannentoilet compleet onbeschikbaar maken.
Kunnen ze niet meer roddelen over de mannen op de plee?quote:Op zondag 1 mei 2016 09:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ook zoietsKomt alleen maar narigheid van.
Complot smeden bedoel jequote:Op zondag 1 mei 2016 09:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Kunnen ze niet meer roddelen over de mannen op de plee?
Waar basseer jij je vooroordelen op? Ga je dat ook zeggen tegen de LGBT's in de krijgsmacht? LGBT-emancipatie speelde al voordat er een vluchtelingenprobleem was.quote:Op zondag 1 mei 2016 10:36 schreef frietenstamp het volgende:
LGBT's zijn geen partij voor alfa males. Het land kan zonder tegenstand veroverd worden. De islam-agenda.
Een nicht met normaal vetpercentage in de sportschool is nog geen testosterongedreven vechtmachine. Je hebt nog meer aan een bus incontinente bejaarden.quote:Op zondag 1 mei 2016 10:44 schreef Fixers het volgende:
[..]
Waar basseer jij je vooroordelen op? Ga je dat ook zeggen tegen de LGBT's in de krijgsmacht? LGBT-emancipatie speelde al voordat er een vluchtelingenprobleem was.
Nou ja, dat heeft 1 groot voordeel; ze hoeven niet naar het toilet. Oh wacht, daar zit het pamper-complot weer achterquote:Op zondag 1 mei 2016 10:48 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Een nicht met normaal vetpercentage in de sportschool is nog geen testosterongedreven vechtmachine. Je hebt nog meer aan een bus incontinente bejaarden.
Waar baseer jij je vooroordelen op?quote:Op zondag 1 mei 2016 10:48 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Een nicht met normaal vetpercentage in de sportschool is nog geen testosterongedreven vechtmachine. Je hebt nog meer aan een bus incontinente bejaarden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |