Bij ieder restaurant - dat hoort natuurlijk bij lekker eten - kun je wel vragen om een flesje wijn op tafel te zetten hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:52 schreef Amarantha het volgende:
En ik vind het wel fijn als ik zelf drinken kan pakken. Als je moet bestellen gaan ze toch zuinig doen .
In een wok? Vast niet te zuipen. Tevens komt men daar om zich goedkoop vol te vreten.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Bij ieder restaurant - dat hoort natuurlijk bij lekker eten - kun je wel vragen om een flesje wijn op tafel te zetten hoor.
Jij bent echt een lul hequote:Op zaterdag 30 april 2016 17:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vind het leuk als je doordeweeks bent en het rustig is
Ik haat de wok ook.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben er een keer geweest en moet je eerlijk zeggen dat ik nog zo'n vreselijke bende bij elkaar heb gezien.
Ben er al 1,5 jaar niet meer geweest eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nog buiten het feit dat er jandoeldels rondlopen die in spijkerbroek en t-shirt uit eten gaan heb ik zelden zoveel mensen zo vies en zo veel zien eten. In zekere zin is het een varkensstal, zo'n wok.
Of van die voordringersquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt he. Want het trekt zoveel families met kud kinderenMet af en toe bedoelde ik dan ook hooguit 2 keer per jaar
![]()
Ja die van Troy Deeney nu.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach, zolang de marktwaarde van de spelers maar stijgt haha
We zijn het eens met elkaar. Deze ga ik bewaren.quote:
Je kun niet eens koken of heb er zin in. Waar gaat het over?quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
We zijn het eens met elkaar. Deze ga ik bewaren.
huh wat ;Pquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je kun niet eens koken of heb er zin in. Waar gaat het over?
Nou ja, wij kunnen allebei niet koken en we hebben er allebei een gruwelijke grafhekel aan - mijn vrouw en ik trouwens, jimbo weet ik niet. Dus ja, dan zit er maar een ding op.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je kun niet eens koken of heb er zin in. Waar gaat het over?
Lekker uit eten!quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, wij kunnen allebei niet koken en we hebben er allebei een gruwelijke grafhekel aan. Dus ja, dan zit er maar een ding op.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:24 schreef Oberkullie het volgende:
Ik was even in slaap gevallen maar had per ongeluk de verwarming aan staan
gewoon stamppotje tochquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, wij kunnen allebei niet koken en we hebben er allebei een gruwelijke grafhekel aan - mijn vrouw en ik trouwens, jimbo weet ik niet. Dus ja, dan zit er maar een ding op.
hoe hoog stond dat ding dan..quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:34 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ughj echt kut droge bek, hoofdpijn en mijn gezicht in de kreukels
3 meter 40quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoe hoog stond dat ding dan..
Had hem even voluit gezet omdat het koud wasquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoe hoog stond dat ding dan..
ah lekker gaar wakker wordenquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:36 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Had hem even voluit gezet omdat het koud was
Hollandse pot vind ik zo saai en smakeloos. Ril. Jeugdtrauma's aan. Zo moest ik vroeger altijd witlof eten en zeurde ik, kreeg ik een schep extra.quote:
Goede opvoeding.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hollandse pot vind ik zo saai en smakeloos. Ril. Jeugdtrauma's aan. Zo moest ik vroeger altijd witlof eten en zeurde ik, kreeg ik een schep extra.
oudquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:41 schreef MrBradge het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)weer_bezig_hoor.html
0:21 Joe kent kompair eppols wis pairs
Mijn ouders zeggen zelf altijd als ze het over zouden doen ze het niet meer zo zouden doen.quote:
Aw zijn soft geworden.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mijn ouders zeggen zelf altijd als ze het over zouden doen ze het niet meer zo zouden doen.
Witlofquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hollandse pot vind ik zo saai en smakeloos. Ril. Jeugdtrauma's aan. Zo moest ik vroeger altijd witlof eten en zeurde ik, kreeg ik een schep extra.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |