Bij ieder restaurant - dat hoort natuurlijk bij lekker eten - kun je wel vragen om een flesje wijn op tafel te zetten hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:52 schreef Amarantha het volgende:
En ik vind het wel fijn als ik zelf drinken kan pakken. Als je moet bestellen gaan ze toch zuinig doen .
In een wok? Vast niet te zuipen. Tevens komt men daar om zich goedkoop vol te vreten.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Bij ieder restaurant - dat hoort natuurlijk bij lekker eten - kun je wel vragen om een flesje wijn op tafel te zetten hoor.
Jij bent echt een lul hequote:Op zaterdag 30 april 2016 17:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vind het leuk als je doordeweeks bent en het rustig is
Ik haat de wok ook.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben er een keer geweest en moet je eerlijk zeggen dat ik nog zo'n vreselijke bende bij elkaar heb gezien.
Ben er al 1,5 jaar niet meer geweest eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nog buiten het feit dat er jandoeldels rondlopen die in spijkerbroek en t-shirt uit eten gaan heb ik zelden zoveel mensen zo vies en zo veel zien eten. In zekere zin is het een varkensstal, zo'n wok.
Of van die voordringersquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt he. Want het trekt zoveel families met kud kinderenMet af en toe bedoelde ik dan ook hooguit 2 keer per jaar
![]()
Ja die van Troy Deeney nu.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach, zolang de marktwaarde van de spelers maar stijgt haha
We zijn het eens met elkaar. Deze ga ik bewaren.quote:
Je kun niet eens koken of heb er zin in. Waar gaat het over?quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
We zijn het eens met elkaar. Deze ga ik bewaren.
huh wat ;Pquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je kun niet eens koken of heb er zin in. Waar gaat het over?
Nou ja, wij kunnen allebei niet koken en we hebben er allebei een gruwelijke grafhekel aan - mijn vrouw en ik trouwens, jimbo weet ik niet. Dus ja, dan zit er maar een ding op.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je kun niet eens koken of heb er zin in. Waar gaat het over?
Lekker uit eten!quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, wij kunnen allebei niet koken en we hebben er allebei een gruwelijke grafhekel aan. Dus ja, dan zit er maar een ding op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |