Ik zou het graag zijn, maar ben een onrendabele junk dus dan kom je al gauw niet verder dan het lokale kraakpand.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Lekker hindu kaste systeem
lekker schijten op straat
Vind het een smerig volk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Dat is juist het absurde wat het wel interessant maakt.
hehehequote:Op zaterdag 30 april 2016 03:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou het graag zijn, maar ben een onrendabele junk dus dan kom je al gauw niet verder dan het lokale kraakpand.
Designated shitting street.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Lekker hindu kaste systeem
lekker schijten op straat
Precies. Beetje zoals Noord-Korea, echt een totaal andere wereld.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Dat is juist het absurde wat het wel interessant maakt.
Lekker je favoriete politieke systeem sponsoren enzo.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Precies. Beetje zoals Noord-Korea, echt een totaal andere wereld.
Zou daar ook wel heen willenquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Precies. Beetje zoals Noord-Korea, echt een totaal andere wereld.
Jawel, maar dat was met mijn ouders en was altijd binnen Europa.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hehehe
Nooit op vakantie geweest ook?
meh, niet echtquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker je favoriete politieke systeem sponsoren enzo.
Oh jaquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:18 schreef Fok-it het volgende:
En je er geen sjaaltjes moet jatten uit het hotel
Europa wordt ondergewaardeerd. Prachtig continent met zoveel te zienquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jawel, maar dat was met mijn ouders en was altijd binnen Europa.
Misschien heeft ie het wel niet gedaan he.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:19 schreef deadprez het volgende:
[..]snap echt niet wat er in je hoofd omgaat als je zoiets doet, terwijl je weet dat je in fucking noord-korea bent
.
Ja ach, ik luister ook anarchistische bandjes als Leftover Crack die liedjes hebben over politieagenten doodschieten. Kan het verder aardig vinden met mijn buurman die bij de politie werkt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh ja
Jij post alleen maar communistische kreten en liederen maar als het puntje bij paaltje komt wil je er weinig mee te maken hebben
En als je in KLB een liejde post tegen antifa krijg je een note.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja ach, ik luister ook anarchistische bandjes als Leftover Crack die liedjes hebben over politieagenten doodschieten. Kan het verder aardig vinden met mijn buurman die bij de politie werkt.
Als hij het niet gedaan heeft neem ik mijn uitspraken uiteraard terug.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien heeft ie het wel niet gedaan he.
Maar nog steeds eigen schuld door er heen te gaan.
Doet er ook niet zo veel toe in zulke landen natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als hij het niet gedaan heeft neem ik mijn uitspraken uiteraard terug.
Daar zul je dan nooit achterkomenquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als hij het niet gedaan heeft neem ik mijn uitspraken uiteraard terug.
Ja idd, de klb modjes zijn echt keilinksquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En als je in KLB een liejde post tegen antifa krijg je een note.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doet er ook niet zo veel toe in zulke landen natuurlijk.
Nee, dat klopt. En daarom is het een walgelijk kutland.quote:
Nietquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja idd, de klb modjes zijn echt keilinks
Het is dom om er uberhaubt na toe te gaan als toerist.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat klopt. En daarom is het een walgelijk kutland.
Doet er echter niets aan af dat het echt enorm dom is geweest als hij dat wel heeft gedaan.
Helaas niet.quote:
In een docu van volgens mij Vice zag je ook dat die begeleiders zich opeens helemaal de tering in gingen zuipen als ze met de toeristen in het hotel waren, dat lijkt me wel mooi om te zien.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:23 schreef Insomnia_ het volgende:
las laatst ook nog dat het normaal is om smerig dronken te worden in hotel in pyongyang
echt genot in zon land
En dat in een land wat leeft van het beetje toerisme wat ze hebbenquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:25 schreef deadprez het volgende:
En ergens ook enorm tragisch, aangezien dat het enige moment is waarop ze zichzelf kunnen zijn en gewoon lol kunnen hebben.
http://www.ad.nl/ad/nl/11(...)in-Noord-Korea.dhtmlquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dat in een land wat leeft van het beetje toerisme wat ze hebben
Ja nou ja, minstens de helft van de bevolking ofzo lijdt honger dus wat dat betreft lukt het sowieso niet zo goed.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dat in een land wat leeft van het beetje toerisme wat ze hebben
Ik heb me er nog nooit in verdiept maar ik neem dat zo maar aan.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Helaas niet.
Nee, ik weet van sommigen wel hun politieke voorkeur, maar heb ze nog nooit daarnaar zien modereren. Baasjes.
Ik heb er niet veel mee.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/11(...)in-Noord-Korea.dhtml![]()
KLB`ers verdiepen zich over het algemeen nergens in neequote:Op zaterdag 30 april 2016 03:26 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ik heb me er nog nooit in verdiept maar ik neem dat zo maar aan.
Daar gaat het al mis.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:26 schreef Impressme het volgende:
[..]
Het mooiste verhaal wat ik heb gelezen is van 2 nl toeristen die verplicht met 2 gidsen op pad moesten. 1 sprak engels en 1 alleen koreaans. Zaten 24/7 op je lip. Die koreaan zegt 2 weken lang niks tot er ineens een eekhoorn uit de bossen springt en hij van schrik of verbazing EEKHOORN! roeptquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:23 schreef Insomnia_ het volgende:
las laatst ook nog dat het normaal is om smerig dronken te worden in hotel in pyongyang
echt genot in zon land
Wejo, iemand die iets van mij aanneemt. Wat een heugelijke nacht.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:26 schreef Impressme het volgende:
[..]
Nou zeg.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
KLB`ers verdiepen zich over het algemeen nergens in nee
Ja, wat in de week van 5 mei wordt uitgezondenquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:27 schreef Flippiee het volgende:
Over dictaturen gesproken
Nieuw bnn programma lijkt me wel geinig
Uitzonderingen daargelaten.quote:
Die is wel geniaalquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:28 schreef Insomnia_ het volgende:
http://qz.com/665764/inst(...)untourism-in-africa/
Had je dit gelezen fokkie
Over 20ers blonde meisjes die vrijwilliger gaan zijn in afrika
lachte me kapot
Doet me beetje denken aan Das Experimentquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, wat in de week van 5 mei wordt uitgezonden
Die wil ik ookzien ja. Interessant experiment wel
Ook mooi hoe dat vrijwilligerswerk op zn BEST geen invloed heeft en waarshcijnlijk negatieve invloed heeftquote:
Ik kan me voorstellen dat dat zo lijkt, maar zo komt deze SC op mij ook over omdat ik er slechts sporadisch meelees.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten.
Maar die sc van jullie is toch wel zo treurig en onthoudt zich volledig van enig gespreksonderwerp
Haha dat accountquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:28 schreef Insomnia_ het volgende:
http://qz.com/665764/inst(...)untourism-in-africa/
Had je dit gelezen fokkie
Over 20ers blonde meisjes die vrijwilliger gaan zijn in afrika
lachte me kapot
Het is vooral dat vrijwel iedereen in KLB SC inhoudloos is op een paar na.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dat zo lijkt, maar zo komt deze SC op mij ook over omdat ik er slechts sporadisch meelees.
KLB SC heeft soms best diepgaande discussies - op een bepaald niveau natuurlijk, het blijft KLB - maar als je het niet echt volgt lijkt het voornamelijk over onzinnige bullshit te gaan. Wat ook wel weer deels klopt.
Kloptquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook mooi hoe dat vrijwilligerswerk op zn BEST geen invloed heeft en waarshcijnlijk negatieve invloed heeft
Nou ja wat Inso zegt dusquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dat zo lijkt, maar zo komt deze SC op mij ook over omdat ik er slechts sporadisch meelees.
KLB SC heeft soms best diepgaande discussies - op een bepaald niveau natuurlijk, het blijft KLB - maar als je het niet echt volgt lijkt het voornamelijk over onzinnige bullshit te gaan. Wat ook wel weer deels klopt.
Zoals ik al zei blijft het KLB.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is vooral dat vrijwel iedereen in KLB SC inhoudloos is op een paar na.
En die van jullie is saai en nu?quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten.
Maar die sc van jullie is toch wel zo treurig en onthoudt zich volledig van enig gespreksonderwerp
Ik heb 's nachts toch vaak genoeg goede discussies kunnen voeren in klb sc, dus ik deel je mening niet.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja wat Inso zegt dus
En die zijn er dan vooral snachts
Meeste zijn te oppervlakkig voor woorden
Westerlingen zijn zo heerlijk naief.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
KloptEn ze zien de rijke blanken ook meer als beetje soort easy manier om spullen te krijgen. Beetje als zwarte pieten spullen rondstrooien die niet nodig zijn en weer hup weg.
ehehe gedistquote:
Dat zeg ik dan ook.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb 's nachts toch vaak genoeg goede discussies kunnen voeren in klb sc
Tsja ieder zijn nadelenquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Westerlingen zijn zo heerlijk naief.
Oh shit, ik las verkeerd.quote:
pindakaasquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hebben jullie al die exotische oreo smaken al eens op?
Zoals cococnoot, aarbei etc?
Dat mag. Persoonlijk vind ik hier een wat ruimer aanbod qua gespreksstof dan wat topics linken en de hele dag praten over fokusers, maar ach wie ben ikquote:
Make me.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Please ga dan weer. Dan is het weer beetje minder saai.
Ik eet geen chocola meer. Behalve pure chocolade danquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Welke fittie?quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:37 schreef deadprez het volgende:
Ik snap die hele fittie tussen grtd en klb sc sowieso niet echt, lees dat bij "ons" ook weleens
Ik vond die wel lekker eigenlijk.quote:
Tsssk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik eet geen chocola meer. Behalve pure chocolade dan
Maar ik vond oreo nooit zo geweldig
viesquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja veel andere volken zijn gewoon dom.
Nja geen idee dus. Ik lees hier commentaar over KLB SC en in KLB SC zijn er wat users die graag zeiken over de users hier.quote:
Fittie? Word er in klb nu ook al fitties verzonnen ?quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:37 schreef deadprez het volgende:
Ik snap die hele fittie tussen grtd en klb sc sowieso niet echt, lees dat bij "ons" ook weleens
Ach, ik schijjn ook niet goed bij me hoofd te zijn dat ik bounty smerig vind dus ik zal de eerste zijn die zegt dat het aan mij ligtquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond die wel lekker eigenlijk.
[..]
Tsssk.
Zeker degene die we weggepest hebbenquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:38 schreef deadprez het volgende:
Nja geen idee dus. Ik lees hier commentaar over KLB SC en in KLB SC zijn er wat users die graag zeiken over de users hier.
In Klaagbaak mag je zeggen dat het smerig is en je leven verwoest. En kanker.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Oreo is trouwens echt heel, heel matig.
Hier mag je ook kanker zeggen hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:39 schreef Impressme het volgende:
[..]
In Klaagbaak mag je zeggen dat het smerig is en je leven verwoest. En kanker.
Just saying
mogelijkquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeker degene die we weggepest hebben
Ik ben hier ooit bijna weggestuurd omdat ik mensen wegstuurde als ze weinig inhoud hadden .quote:
Worden.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fittie? Word er in klb nu ook al fitties verzonnen ?
ik had in azie met mijn stomme kop eentje met roze vulling gekocht. En toen busrit gehad van 6 uur. Huilenquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zag er een met ice cream flavour.
kan me daar nou helemaal niks bij voorstellen, jij reageert altijd zo genuanceerd en vriendelijk op mensen die je inhoudsloos vindtquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben hier ooit bijna weggestuurd omdat ik mensen wegstuurde als ze weinig inhoud hadden .
quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso toen iederee uit R&P kwam en ze alleen maar over seks wilden praten.
Gelijk AFGESTRAFT.
Die mensen moeten weg.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
kan me daar nou helemaal niks bij voorstellen, jij reageert altijd zo genuanceerd en vriendelijk op mensen die je inhoudsloos vindt
hehehequote:
Flipp, voor je rug, ga je dan wel eens naar masseur of sauna of iets?quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik had in azie met mijn stomme kop eentje met roze vulling gekocht. En toen busrit gehad van 6 uur. Huilen
sterktequote:Op zaterdag 30 april 2016 03:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Lekker Kanye aan het luisteren.
Helaas over 5 minuten dronken mensen moeten ophalen
Die vriendin?quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Lekker Kanye aan het luisteren.
Helaas over 5 minuten dronken mensen moeten ophalen
Mensen als je niet dronken bent sowiesoquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
sterkte
dronken mensen als je zelf niet dronken bent is de hel
whehehequote:Op zaterdag 30 april 2016 03:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen als je niet dronken bent sowieso
Wekelijks masseurquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flipp, voor je rug, ga je dan wel eens naar masseur of sauna of iets?
Ik dacht alquote:
Kanyegod.quote:I had a dream I could buy my way to heaven
When I awoke, I spent that on a necklace
I told God I'd be back in a second
quote:
Kanyegodquote:I ain't sayin' she a gold digger, but she aint messin' with no broke niggas
Gelijk 2 jaar weer binnenquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik dacht alVerlof en dan meteen wasted
latersquote:
quote:
Byeeeequote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice.
Even de roze oreo uit je laten wrijven.
slaap lekkerquote:
oke duidelijkquote:
Nu ben ik sowieso geen passievolle muziekluisteraar ofzo, vind het wwel leuk maar qua alternatievere muziek moet je dan vaak al niet bij me aankloppenquote:
Als je me dood wilt hebben wel jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fok it doe je plezier met Frans Duijts
Jeetje, dan zie ik zijn vorige post maar als een groots compliment.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fok it doe je plezier met Frans Duijts
Fijn ditquote:
Hehe, ieder z'n ding.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu ben ik sowieso geen passievolle muziekluisteraar ofzo, vind het wwel leuk maar qua alternatievere muziek moet je dan vaak al niet bij me aankloppen
Alles is een groots compliment vergeleken met Fok-its muziek smaakquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jeetje, dan zie ik zijn vorige post maar als een groots compliment.
Wat is dit opeens wejoohquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alles is een groots compliment vergeleken met Fok-its muziek smaak
quote:De liefde laat geen ruimte voor angst; volmaakte liefde sluit angst uit, want angst veronderstelt straf. In iemand die angst kent, is de liefde geen werkelijkheid geworden.
quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Grapje Fokkie
Van wat voor muziek houd je eigenlijk?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Grapje Fokkie
Van wat voor muziek houd je eigenlijk?
Bedankt Hansquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:01 schreef deadprez het volgende:
Het moment dat je de servers van FOK! ziet resetten en je je realiseert dat je als een levenloze nerd om 4:00 op een forum zit te posten.
Wat is nou punk rock?quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]veel wel, leuke punk-rock bandjes, EDM, beetje rap
En als ik in een foute bui ben slechte jaren 90-muziek
Van die mennekes met hanenkammen en strakke broeken met gaten erin die er binnen 2 minuten een nummer uitknallen door slechts drie akkoorden te gebruikenquote:
ey maatquote:
Je hebt niet geheel toevallig een enigszins soort van bekend nummer waardoor ik een iets beter beeld heb?quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Van die mennekes met hanenkammen en strakke broeken met gaten erin die er binnen 2 minuten een nummer uitknallen door slechts drie akkoorden te gebruiken
Hipstersquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:03 schreef deadprez het volgende:
En verder dingen als blink-182 en zo al vinden de mennekes met hanenkammen dat geen punk
quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Van die mennekes met hanenkammen en strakke broeken met gaten erin die er binnen 2 minuten een nummer uitknallen door slechts drie akkoorden te gebruiken
Is toch puur nostalgie jeugdgenotquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:03 schreef deadprez het volgende:
En verder dingen als blink-182 en zo al vinden de mennekes met hanenkammen dat geen punk
quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je hebt niet geheel toevallig een enigszins soort van bekend nummer waardoor ik een iets beter beeld heb?
jij weetquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is toch puur nostalgie jeugdgenot
Blink, simple plan, Sum41 lol
Klinkt enigszins ingewikkeld maar bedankt voor je uitleg. Dat waardeer ikquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sex Pistols zijn wel redelijk bekend. Al wordt dat door veel punks ook weer als poser shit gezien.
Het is bij punk sowieso nogal lastig, aangezien het bestaan van het genre 'punk' al in tegenspraak is met wat 'punk' hoort te zijn.
ik moest lachenquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:08 schreef Fok-it het volgende:
Rage against the machine en green day zijn wel behoorlijk punk
Nee juist dat nummer met Sean Paul was ergquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij weetal kan ik simple plan wel echt niet meer luisteren "i'd do anythingggg"
WAKE ME UP WHEN SEPTEMBER ENDSquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:08 schreef Fok-it het volgende:
Rage against the machine en green day zijn wel behoorlijk punk
quote:
dat nummer ken ik denk ik niet, volg ze al tijden niet meer. Vind dat eerste album iets te veel gericht op depressieve prepubers.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee juist dat nummer met Sean Paul was ergdie nummers van eerste album
En take my hand is een lekker nummertje war ze later uitbrachten
quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:11 schreef dimmak het volgende:
Dookie was wel een prima album van Green Day.
Hee dad LOOK AT ME SIT BACK AND TALK TO ME DID I GROW UP ACCORDING TO PLANquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat nummer ken ik denk ik niet, volg ze al tijden niet meer. Vind dat eerste album iets te veel gericht op depressieve prepubers.
nja preciesquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hee dad LOOK AT ME SIT BACK AND TALK TO ME DID I GROW UP ACCORDING TO PLAN
Time of our lifequote:
mijn eerste dinnetje tot in het extreme en mijn huidige ook wel enigszinsquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:12 schreef Flippiee het volgende:
Zullen er vrouwen zijn die deze mannen echt woest aantrekkelijk vinden?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
mijn eerste dinnetje tot in het extreme en mijn huidige ook wel enigszins
quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:13 schreef deadprez het volgende:
maar goed, die diggen mijn crackkop ook dus dat zegt niet heel veel verder
Mooi toch manquote:
vroeger welquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]Zie jij er dan ook zo uit als dit soort gasten?
Ik ken ze wel jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:12 schreef Flippiee het volgende:
Zullen er vrouwen zijn die deze mannen echt woest aantrekkelijk vinden?
ja, toen ja.. Nu laat het me vooral cringen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi toch man
Im just a kid en cleaning out my closet van Eminem op je mp3 als 12jarige en jezelf zwaar leven vinden hebben toplol
Onze prinses draaigt ook gewoon door kinderen gemaakte kledig van de zara. Dus voel je niet schuldig.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
vroeger welheb tijdje gehad dat ik een half uur bezig was om de spikes van 20 cm op m'n kop rechtop te krijgen met haarlak en een föhn terwijl ik bandjes met spikes om m'n polsen droeg
nu draag ik gewoon door kindslaven gemaakte shit van de h&m
Die zag ik laatst ook ergens de hitlergroet brengen dus wat dat betreftquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:16 schreef dimmak het volgende:
[..]
Onze prinses draaigt ook gewoon door kinderen gemaakte kledig van de zara. Dus voel je niet schuldig.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
vroeger welheb tijdje gehad dat ik een half uur bezig was om de spikes van 20 cm op m'n kop rechtop te krijgen met haarlak en een föhn terwijl ik bandjes met spikes om m'n polsen droeg
nu draag ik gewoon door kindslaven gemaakte shit van de h&m
euhhh ieder zijn smaak?quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken ze wel ja
En Billy is best goed uitziend toch?
Nee klopt, is meer het imago vaak.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:16 schreef Fok-it het volgende:
Mijn ex was ziekelijk geobsedeerd van Kurt Cobain
En ik vind hem nou niet heel super duper knap ofzo
Ons koningshuis is niet zo zuiver nee.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die zag ik laatst ook ergens de hitlergroet brengen dus wat dat betreft
Jij liever een Ronaldo?quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]Stiekem best tof hoor. Niet mijn ding maar toch/
Hahaha DP pls
[..]
euhhh ieder zijn smaak?
Om heeeeel eerlijk te zijn.quote:
Dan ga ik voor Ryanquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Om heeeeel eerlijk te zijn.
De knapste man ever.
wordt of
Ryan Gosling
of
Adam Levine
of
Enrique Iglesias.
Kan nog niet kiezen
Geen verkeerde keusquote:
Maar dat is toch juist leukquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:19 schreef Lokasenna het volgende:
Wow flippie, jij hebt zo'n compleet andere smaak in mannen dan ik.
Ik heb echt geen idee wie deze mensen zijn, op Enrique na. En dat is ook alleen omdat hoink zijn kutmuziek altijd draaide op radio KLB.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Om heeeeel eerlijk te zijn.
De knapste man ever.
wordt of
Ryan Gosling
of
Adam Levine
of
Enrique Iglesias.
Kan nog niet kiezen
Adam Levine is Maroon 5 lead dingestquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wie deze mensen zijn, op Enrique na. En dat is ook alleen omdat hoink zijn kutmuziek altijd draaide op radio KLB.
Tuurlijk, is maar goed ook.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen verkeerde keus
[..]
Maar dat is toch juist leukIk bedoel zou het niet onwijs saai zijn als we allemaal kwijlen om dezelfde mannen?
Filmbarbarenquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wie deze mensen zijn, op Enrique na. En dat is ook alleen omdat hoink zijn kutmuziek altijd draaide op radio KLB.
Je hebt nooit verplicht The Notebook moeten kijken van een vriendinnetje?quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja, daar kwam de naam me bekend van voorquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Adam Levine is Maroon 5 lead dingest
Ryan Gosling acteur niet geheel onverdienstelijk
Dat zeker jaquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:22 schreef dimmak het volgende:
[..]
Je hebt nooit verplicht The Notebook moeten kijken van een vriendinnetje?
En terecht.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:22 schreef dimmak het volgende:
Die gebruik ik tegenwoordig gewoon om te scoren/
Hmmm dan is het je vergevenquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja, daar kwam de naam me bekend van voor. Ryan Gosling zegt me echt niks, ken zo te zien ook geen van zijn films.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En terecht.
En anders kun je Ps I love you doen
Janken.
[..]
Hmmm dan is het je vergeven
Ik heb wel echt een keislechte filmsmaak ja, daar ben ik me van bewust. Ben diehard fan van films van Kevin Smith; Mallrats, Clerks en Jay & Silent Bob en zo.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Filmbarbarendaar kotsen Flippie en ik op
Hehe, nee mijn vriendin is meer van de arthouse filmsquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:22 schreef dimmak het volgende:
[..]
Je hebt nooit verplicht The Notebook moeten kijken van een vriendinnetje?
Blessedquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hehe, nee mijn vriendin is meer van de arthouse films
Ah Toto69 smaak dusquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb wel echt een keislechte filmsmaak ja, daar ben ik me van bewust. Ben diehard fan van films van Kevin Smitch; Mallrats, Clerks en Jay & Silent Bob en zo.
En verder American Pie en Don't Be a Menace en zo.
Nou, dat is ook niet echt een pretje verder.quote:
Ik zweer je. Die film en als ik dan mag uithuilen in je armen dan kun je niets meer fout doen.quote:
Jemig.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb wel echt een keislechte filmsmaak ja, daar ben ik me van bewust. Ben diehard fan van films van Kevin Smitch; Mallrats, Clerks en Jay & Silent Bob en zo.
En verder American Pie en Don't Be a Menace en zo.
Exact.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah Toto69 smaak dus
Clerks is wel grappig trouwens
Genoteerd.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zweer je. Die film en als ik dan mag uithuilen in je armen dan kun je niets meer fout doen.
Hahaquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou, dat is ook niet echt een pretje verder.
Ik kijk liever mijn hele leven alleen nog maar arthouse films dan dat ik nog 1x The Notebook moet zien.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou, dat is ook niet echt een pretje verder.
Maar uitgemolken zijn films nooit leukquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Exact.![]()
JaKomt in 2018 een derde deel van uit.
En wees niet bang. Ik huil echt altijdquote:
Dat is wat ik me daarbij wel een beetje afvraag idd, of het niet uitgemolken over gaat komen. Maar op zich denk ik dat dat wel mee zal vallen; Kevin Smith staat daar niet echt om bekend.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar uitgemolken zijn films nooit leuk
Die titel klinkt al als iets dat ik alleen vol kan houden als na 2 nachten de pep uit begint te werken en ik halve liters en 3 gram cheape wiet heb.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha
Ga la vie d'adele eens met haar kijken, dan praat je wel anders
Nee. Of je wil dat je beeld over relaties verziekt moet worden.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:27 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nooit the notebook gezien.
Zouden jullie het aanraden?
Typische vrouwenfilm. Zoet maar inhoudelijk wel iets sterker dan de gemiddelde vrouwenfilmquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:27 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nooit the notebook gezien.
Zouden jullie het aanraden?
vond ik best leukquote:
Pure porno manquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die titel klinkt al als iets dat ik alleen vol kan houden als na 2 nachten de pep uit begint te werken en ik halve liters en 3 gram cheape wiet heb.
Ah, dan vind ik het vast leuk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Typische vrouwenfilm. Zoet maar inhoudelijk wel iets sterker dan de gemiddelde vrouwenfilm
Ik ookquote:
Awww.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En wees niet bang. Ik huil echt altijd
Ook trouwens met My best friends wedding. Omdat ik bang ben dat dat mij overkomt/
Dinsdag weer even bloemen leggen bij het standbeeldquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:30 schreef Fok-it het volgende:
Hachi is 'de' tranentrekker film trouwens
Kids is wel okquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:30 schreef deadprez het volgende:
Kennen jullie eigenlijk films van Larry Clark? Ook wel beetje hipster arthouse-achtig, maar echt pareltjes.
Kids (1995) - IMDb
Wassup Rockers (2005) - IMDb
Kids heb ik wel gezien ja.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:30 schreef deadprez het volgende:
Kennen jullie eigenlijk films van Larry Clark? Ook wel beetje hipster arthouse-achtig, maar echt pareltjes.
Kids (1995) - IMDb
Kids is met random gasten die hij zag skateboarden zonder enkele acteerervaring opgenomen bijvoorbeeld.
Vind het echt een prachtige film.quote:
Was begonnen met kijken van Kids, maar voelde me er niet comfortabel bij.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:30 schreef deadprez het volgende:
Kids (1995) - IMDb
Kids is met random gasten die hij zag skateboarden zonder enkele acteerervaring opgenomen bijvoorbeeld.
Nee begrijpelijk, maar het is het waard om het even uit te zitten.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was begonnen met kijken van Kids, maar voelde me er niet comfortabel bij.
Volgens mij is La Haine ook uit 95. Die vind ik toffer en is nog steeds actueel, 20 jaar laterquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vind het echt een prachtige film.Hij zet het enorm goed neer, je krijgt (ik tenminste) ook echt een verschrikkelijke hekel aan het main character.
Jaaaquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:33 schreef Fok-it het volgende:
DP, jij bent vast ook wel een Skins-liefhebber?
Dat is toch gewoon Oldboy?quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jaaawel alleen eerste twee generaties
effy![]()
![]()
![]()
cook
Zegt me niks, maar ziet er wel interessant uit als ik het zo zie op IMDB. Ga ik checken.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij is La Haine ook uit 95. Die vind ik toffer en is nog steeds actueel, 20 jaar later
hehehquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond ik wel typisch bij jou passen ja
Moet ik nog zien ja.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee ken hem alleen onder deze naam
heb echt precies hetzelfdequote:Op zaterdag 30 april 2016 04:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb gewoon echt geen concentratie voor films. Ga ook nooit meer naar bios eigenlijk.
Niks mis mee.quote:
Nou...quote:
Als jij het niet doet, dan een ander wel. En jullie SC. Een SC is niet van iemand hoor. Als dat wel het geval is, dan moet de SC dicht want dan is er iets mis gegaan.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:39 schreef deadprez het volgende:
ik zit hier wel echt jullie hele sc vol te spammen trouwensexcuses
Whehehe. Ach ja, ik snap dan weer niet dat sommige mensen weinig interesse in muziek hebben.quote:
Is echt heel vet. Meeste acteurs zijn ook van die kutmarokaantjes uit de achterbuurten van Parijs die hierdoor carriere hebben kunnen makenquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zegt me niks, maar ziet er wel interessant uit als ik het zo zie op IMDB. Ga ik checken. [ afbeelding ]
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als jij het niet doet, dan een ander wel. En jullie SC. Een SC is niet van iemand hoor. Als dat wel het geval is, dan moet de SC dicht want dan is er iets mis gegaan.
Dat was toch die film dat de hoofdpersoon zo'n chick dagen vastgebonden in zijn huis liet liggen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:37 schreef deadprez het volgende:
Spun (2002) - IMDb
Dit is overigens wel mijn all time favoriet denk ik. Beetje Requiem for a Dream maar dan een stuk luchtiger, maar toch fucking realistisch gedaan.
Als ik het zo lees op imdb klinkt het ook alsof extreemrechts die film eens moet kijken voor een wat genuanceerder beeld dan 'Marokkaan = crimineel want is gwn zo.'quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is echt heel vet. Meeste acteurs zijn ook van die kutmarokaantjes uit de achterbuurten van Parijs die hierdoor carriere hebben kunnen maken
Weet nog dat NL 3 hem uitzond tijdens die massale rellen en autofikken in parijs enzo. Tijdens de film dacht ik hoe de fuck hebben ze dit zo snel gemaakt. Maar was toen al 10 jaar oud ofzo. Politici moeten af en toe naar de bios.
jep, onder anderequote:Op zaterdag 30 april 2016 04:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat was toch die film dat de hoofdpersoon zo'n chick dagen vastgebonden in zijn huis liet liggen?
The Boondocks (TV Series 2005– ) - IMDbquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iemand nog tip voor korte serie voor in het vliegtuig? Max 10 afleveringen ofzo en niet te moeilijk maar gewoon snel wegkijken
11.22.63quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iemand nog tip voor korte serie voor in het vliegtuig? Max 10 afleveringen ofzo en niet te moeilijk maar gewoon snel wegkijken
Oke dit gaat te verquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Of gewoon een aantal South Park afleveringen.
Jep. En Belgica is ook heel tof. Belgie maakt nu al betere grappen, beter voetbal en betere films :Squote:Op zaterdag 30 april 2016 04:42 schreef Fok-it het volgende:
Over kut marrokkaantjes gesproken
Heeft 1 van jullie die film Black al gezien? Over die gangs in Molenbeek. Aanradertje
Echt he. Belgica wil ik ook heel graag zienquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jep. En Belgica is ook heel tof. Belgie maakt nu al betere grappen, beter voetbal en betere films :S
wtfquote:
Ga t proberen, tnx!quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
The Boondocks (TV Series 2005– ) - IMDb
Hier gewoon het eerste seizoen van. Of gewoon een aantal South Park afleveringen.
quote:
Nee, zelfs nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt he. Belgica wil ik ook heel graag zien
D`Ardennen al gezien ook?
Ook wel goeie rauwe film. Draait nu ook in de bios. Of nou ja draaide.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, zelfs nog nooit van gehoord
plsquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat je gaat slapen. Je begint te ijlen
Hoe dan. South Park weet op de mees briljante wijze parodieën te maken op maatschappelijke issues. Neem alleen al het -matige- laatste seizoen over politiek correctheid als voorbeeld en ga na dat ze het in de 18 voorgaande seizoenen nog beter deden.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee het is soms wel grappig, maar ik zou geen aflevering kunnen navertellen verder
Die vergelijking maak je alleen als je South Park of niet begrijpt, of het gewoon nooit goed hebt gekeken.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:47 schreef Fok-it het volgende:
Maar beste serie ooit?
Dat is als American Pie de beste film ooit noemen
De enige in dat genre die nog beetje is aan te zien is harold & Kumar go to white castle.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:48 schreef Fok-it het volgende:
Al valt American Pie in het niets bij andere walgelijke films zoals Dude where is my carWat was dat belachelijk slecht
Ik weet niet, ik vind het gewoon niet echt grappig genoeg ofzoquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
pls
[..]
Hoe dan. South Park weet op de mees briljante wijze parodieën te maken op maatschappelijke issues. Neem alleen al het -matige- laatste seizoen over politiek correctheid als voorbeeld en ga na dat ze het in de 18 voorgaande seizoenen nog beter deden.
Dat vind ik dan weer echt matig, net als Half Baked.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De enige in dat genre die nog beetje is aan te zien is harold & Kumar go to white castle.
Als je veel hebt geblowd
En 16 bent
Ja daar gaat het al fout.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:50 schreef Fok-it het volgende:
Denk dat ik in m`n hele leven ook maar 4/5 afleveringen gezien heb
Die aflevering na verkiezing obama was echt genot.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
pls
[..]
Hoe dan. South Park weet op de mees briljante wijze parodieën te maken op maatschappelijke issues. Neem alleen al het -matige- laatste seizoen over politiek correctheid als voorbeeld en ga na dat ze het in de 18 voorgaande seizoenen nog beter deden.
quote:
Dat gaat inderdaad echt prachtige afleveringen opleverenquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die aflevering na verkiezing obama was echt genot.
Wat dat betreft hoop ik op Trump als president
Mooie tussenpresidentquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Trump als president, was het maar zo'n feest.
We krijgen gewoon 4 jaar Shillary.
Ja nou ja, ik zie ook liever Sanders, maar beter Hillary dan Trump toch?quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
We krijgen gewoon 4 jaar Shillary.
Je meent het ook echt nogquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |