quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Van die mennekes met hanenkammen en strakke broeken met gaten erin die er binnen 2 minuten een nummer uitknallen door slechts drie akkoorden te gebruiken
Is toch puur nostalgie jeugdgenotquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:03 schreef deadprez het volgende:
En verder dingen als blink-182 en zo al vinden de mennekes met hanenkammen dat geen punk
quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je hebt niet geheel toevallig een enigszins soort van bekend nummer waardoor ik een iets beter beeld heb?
jij weetquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is toch puur nostalgie jeugdgenot
Blink, simple plan, Sum41 lol
Klinkt enigszins ingewikkeld maar bedankt voor je uitleg. Dat waardeer ikquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sex Pistols zijn wel redelijk bekend. Al wordt dat door veel punks ook weer als poser shit gezien.
Het is bij punk sowieso nogal lastig, aangezien het bestaan van het genre 'punk' al in tegenspraak is met wat 'punk' hoort te zijn.
ik moest lachenquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:08 schreef Fok-it het volgende:
Rage against the machine en green day zijn wel behoorlijk punk
Nee juist dat nummer met Sean Paul was ergquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij weetal kan ik simple plan wel echt niet meer luisteren "i'd do anythingggg"
WAKE ME UP WHEN SEPTEMBER ENDSquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:08 schreef Fok-it het volgende:
Rage against the machine en green day zijn wel behoorlijk punk
quote:
dat nummer ken ik denk ik niet, volg ze al tijden niet meer. Vind dat eerste album iets te veel gericht op depressieve prepubers.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee juist dat nummer met Sean Paul was ergdie nummers van eerste album
En take my hand is een lekker nummertje war ze later uitbrachten
quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:11 schreef dimmak het volgende:
Dookie was wel een prima album van Green Day.
Hee dad LOOK AT ME SIT BACK AND TALK TO ME DID I GROW UP ACCORDING TO PLANquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat nummer ken ik denk ik niet, volg ze al tijden niet meer. Vind dat eerste album iets te veel gericht op depressieve prepubers.
nja preciesquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hee dad LOOK AT ME SIT BACK AND TALK TO ME DID I GROW UP ACCORDING TO PLAN
Time of our lifequote:
mijn eerste dinnetje tot in het extreme en mijn huidige ook wel enigszinsquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:12 schreef Flippiee het volgende:
Zullen er vrouwen zijn die deze mannen echt woest aantrekkelijk vinden?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
mijn eerste dinnetje tot in het extreme en mijn huidige ook wel enigszins
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |