Welke fittie?quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:37 schreef deadprez het volgende:
Ik snap die hele fittie tussen grtd en klb sc sowieso niet echt, lees dat bij "ons" ook weleens
Ik vond die wel lekker eigenlijk.quote:
Tsssk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik eet geen chocola meer. Behalve pure chocolade dan
Maar ik vond oreo nooit zo geweldig
viesquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hebben jullie al die exotische oreo smaken al eens op?
Zoals cococnoot, aarbei etc?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja veel andere volken zijn gewoon dom.
Nja geen idee dus. Ik lees hier commentaar over KLB SC en in KLB SC zijn er wat users die graag zeiken over de users hier.quote:
Fittie? Word er in klb nu ook al fitties verzonnen ?quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:37 schreef deadprez het volgende:
Ik snap die hele fittie tussen grtd en klb sc sowieso niet echt, lees dat bij "ons" ook weleens
Ach, ik schijjn ook niet goed bij me hoofd te zijn dat ik bounty smerig vind dus ik zal de eerste zijn die zegt dat het aan mij ligtquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond die wel lekker eigenlijk.
[..]
Tsssk.
Zeker degene die we weggepest hebbenquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:38 schreef deadprez het volgende:
Nja geen idee dus. Ik lees hier commentaar over KLB SC en in KLB SC zijn er wat users die graag zeiken over de users hier.
In Klaagbaak mag je zeggen dat het smerig is en je leven verwoest. En kanker.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Oreo is trouwens echt heel, heel matig.
Hier mag je ook kanker zeggen hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:39 schreef Impressme het volgende:
[..]
In Klaagbaak mag je zeggen dat het smerig is en je leven verwoest. En kanker.
Just saying
mogelijkquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeker degene die we weggepest hebben
Ik ben hier ooit bijna weggestuurd omdat ik mensen wegstuurde als ze weinig inhoud hadden .quote:
Worden.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fittie? Word er in klb nu ook al fitties verzonnen ?
ik had in azie met mijn stomme kop eentje met roze vulling gekocht. En toen busrit gehad van 6 uur. Huilenquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zag er een met ice cream flavour.
kan me daar nou helemaal niks bij voorstellen, jij reageert altijd zo genuanceerd en vriendelijk op mensen die je inhoudsloos vindtquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben hier ooit bijna weggestuurd omdat ik mensen wegstuurde als ze weinig inhoud hadden .
quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso toen iederee uit R&P kwam en ze alleen maar over seks wilden praten.
Gelijk AFGESTRAFT.
Die mensen moeten weg.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
kan me daar nou helemaal niks bij voorstellen, jij reageert altijd zo genuanceerd en vriendelijk op mensen die je inhoudsloos vindt
hehehequote:
Flipp, voor je rug, ga je dan wel eens naar masseur of sauna of iets?quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik had in azie met mijn stomme kop eentje met roze vulling gekocht. En toen busrit gehad van 6 uur. Huilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |