Disturbing.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:20 schreef Martinello het volgende:
[..]
Alleen al hierom kun je hem alleen maar haten
[ afbeelding ]
Even bookmarken dan.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:20 schreef luxerobots het volgende:
https://ttip-referendum.nl/
Maar het is vastgelopen.
Was dat voor of na het laatste kampioenschap?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zo zag Rotterdam er ook uit een aantal jaar geleden.
Daar horen politici of economen net zo goed niet bij. Economische systemen zijn dusdanig complex en onvoorspelbaar dat er nauwelijks iets zinnigs te zeggen valt over de potentiële effecten van zo'n verdrag. NAFTA lijkt nou ook niet echt het gewenste effect te hebben gehad in de VS bijvoorbeeld.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Uiteraard zijn er onderdelen best prima uit te leggen, ben ik met je eens. Ik schat alleen het aantal mensen wat alles kan overzien (en dus een goede beslissing kan maken) wel erg laag in en voor de duidelijkheid hoor ik daar zelf zeker niet bij
Beidequote:Op maandag 2 mei 2016 23:24 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Was dat voor of na het laatste kampioenschap?
Maar is dat een reden om Trudy en Hein er ook over te laten beslissen?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar horen politici of economen net zo goed niet bij. Economische systemen zijn dusdanig complex en onvoorspelbaar dat er nauwelijks iets zinnigs te zeggen valt over de potentiële effecten van zo'n verdrag. NAFTA lijkt nou ook niet echt het gewenste effect te hebben gehad in de VS bijvoorbeeld.
Net zo kut als zijn haar.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:25 schreef luxerobots het volgende:
Wat een rukkwaliteit camera van deze journalist.
Waarom niet? Veel van de zaken waar zo'n verdrag potentieel impact op heeft zoals voedselveiligheid, dierenwelzijn, mogelijke economische effecten, enzovoort gaan Trudy en Hein ook gewoon aan.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar is dat een reden om Trudy en Hein er ook over te laten beslissen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |