Van deze planeet mag ook.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:17 schreef Tagliano het volgende:
Kunnen we Baudet niet van nationale en voor mijn part ook regionale tv weren
Dat lijkt me wel een uitstekend referendumquote:Op maandag 2 mei 2016 23:17 schreef Tagliano het volgende:
Kunnen we Baudet niet van nationale en voor mijn part ook regionale tv weren
Alleen al hierom kun je hem alleen maar hatenquote:Op maandag 2 mei 2016 23:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kon die man maar gewoon ongedaan worden gemaakt
Verkiezingen gaan feitelijk ook over enorm complexe zaken. Uiteindelijk zijn er genoeg politici en organisaties die aspecten van zo'n verdrag moeten kunnen uitleggen. De mate waarin bedrijven regelgeving kunnen omzeilen en staten aansprakelijk kunnen stellen voor schade omdat Nederland bv hogere eisen stelt aan de veiligheid bij fracking zijn prima in begrijpelijke taal uit te leggen.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:16 schreef Tagliano het volgende:
Al die referenda over onbegrijpelijke moeilijke onderwerpen, man man man
Dit mag rustig in een spoilerquote:Op maandag 2 mei 2016 23:20 schreef Martinello het volgende:
[..]
Alleen al hierom kun je hem alleen maar haten
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 mei 2016 23:20 schreef Martinello het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Server heeft even een rookpauze.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
https://ttip-referendum.nl/
Maar het is vastgelopen.
Uiteraard zijn er onderdelen best prima uit te leggen, ben ik met je eens. Ik schat alleen het aantal mensen wat alles kan overzien (en dus een goede beslissing kan maken) wel erg laag in en voor de duidelijkheid hoor ik daar zelf zeker niet bijquote:Op maandag 2 mei 2016 23:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Verkiezingen gaan feitelijk ook over enorm complexe zaken. Uiteindelijk zijn er genoeg politici en organisaties die aspecten van zo'n verdrag moeten kunnen uitleggen. De mate waarin bedrijven regelgeving kunnen omzeilen en staten aansprakelijk kunnen stellen voor schade omdat Nederland bv hogere eisen stelt aan de veiligheid bij fracking zijn prima in begrijpelijke taal uit te leggen.
Feitelijk was er ook de nodige media-aandacht oa aangezwengeld door Lubach voor nodig om wat partijen in de tweede kamer er kritisch naar te laten kijken.
Als ik ooit nog het Midden-Oosten in 1 zin samen moet vatten doe ik het zoquote:
quote:Op maandag 2 mei 2016 23:20 schreef Martinello het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |