Deze keer? Jij haat toch ook rechtschbekken hieroquote:Op maandag 2 mei 2016 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Deze keer ben ik het wel met jou eens
Zo zeg. Jij bent zeker ook een dichter?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:05 schreef Joezi het volgende:
Ik ben publicist
Dit bericht is een publicatie.
Hij heeft op dat vlak sowieso een bedenkelijke reputatie.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hij zou het goed doen in een oorlogsfilm als dikke vadsige SS'er die bezopen een stel hoeren neukt.
Ja meestal ga ik op bed op deze tijd maar op vrijdag en in de vakantie kijk ik wel eens.quote:
Zoiets kennen we toch al enigszins binnen Europa?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:05 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die voor TTIP zijneng zeg.
Buitenlandse bedrijven mogen een land aanklagen als de wet hun verbiedt om bepaalde producten te verkopen.
Natuurlijk dat de VVD weer voor is.
Canada heeft ook een soort TTIP en is daardoor het meest aangeklaagde land ter wereld.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:05 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die voor TTIP zijneng zeg.
Buitenlandse bedrijven mogen een land aanklagen als de wet hun verbiedt om bepaalde producten te verkopen.
Natuurlijk dat de VVD weer voor is.
Gezelligquote:Op maandag 2 mei 2016 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja meestal ga ik op bed op deze tijd maar op vrijdag en in de vakantie kijk ik wel eens.
Hans gooit hoge ogen, maar vergeleken bij die pedante Baudet komt zelfs hij nog sympathiek over.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:05 schreef Tagliano het volgende:
Het is wel lastig om het meest walgelijke hoofd aan tafel te kiezen
Even dit kutdebat uitzitten en daarna wordt het leukquote:Op maandag 2 mei 2016 23:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik word chagrijnig van deze show.
Jij hebt een andere definitie van rechtschbekken.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Deze keer? Jij haat toch ook rechtschbekken hiero
Dat hele TTIP interesseert mij ook geen ene reet.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Even dit kutdebat uitzitten en daarna wordt het leuk
quote:Op maandag 2 mei 2016 23:05 schreef Tagliano het volgende:
Het is wel lastig om het meest walgelijke hoofd aan tafel te kiezen
Dat zeiden ze in Canada ook.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat hele TTIP interesseert mij ook geen ene reet.
Mij als semi-econoom wel maar Baudet werkt mij ernstig op de zenuwen bijvoorbeeldquote:Op maandag 2 mei 2016 23:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat hele TTIP interesseert mij ook geen ene reet.
Alleen met TTIP krijgen BUITENLANDSE bedrijven meer zeggenschap en nog gelijk ook.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zoiets kennen we toch al enigszins binnen Europa?
Ik heb die hoogleraar nodig die dit tot in de puntjes uitlegdequote:Op maandag 2 mei 2016 23:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Alleen met TTIP krijgen bedrijven meer zeggenschap en nog gelijk ook.
IK! wanneer?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie van jullie kijkt uit naar Gary in ondergoed?
Ikquote:Op maandag 2 mei 2016 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hans gebruikt ook nog zo'n oude föhn met asbest erin.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het gaat over de shampoo van Hans z'n haar.
weet ik nog nietquote:
Jaquote:Op maandag 2 mei 2016 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aangenaam meneer stormloop.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:10 schreef Tagliano het volgende:
Ik voorstel een STORMLOOP in het MOTDtopic te zijner tijd
quote:Op maandag 2 mei 2016 23:10 schreef Tagliano het volgende:
Ik voorstel een STORMLOOP in het MOTDtopic te zijner tijd
is dat die Vegan Streaker-leipo?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
- Greppelheks*quote:Op maandag 2 mei 2016 23:13 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Waar hebben we het eigenlijk over?
- Sylvana
Ik heb Sylvana nodig aan tafel om mijn stem te zijn.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:13 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Waar hebben we het eigenlijk over?
- Sylvana
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |