Dexter Morgan of Dexter van Dexter's Lab?quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wut denk je dat ik full Dexter op je ga?
Volgens mij zit er al een knuffelbeer naast je nuquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:16 schreef Rezania het volgende:
Hey Pax, wanneer gaan we weer knuffelen?
Hehequote:Op vrijdag 29 april 2016 21:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij zit er al een knuffelbeer naast je nu
Eerste obv.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dexter Morgan of Dexter van Dexter's Lab?
Maar is het alleen nog maar ontsproten op de zolderkamer of hebben we de daad al bij het idee gevoegd?quote:
Waarom denk je dat ik zo greedie doe tegen Pax.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:37 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Maar is het alleen nog maar ontsproten op de zolderkamer of hebben we de daad al bij het idee gevoegd?
Misschien val ik wel heel erg tegen. Ik wil jouw eerste bi-ervaring niet verpesten.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo greedie doe tegen Pax.
Nou, eerlijk, ik heb geen idee. Zou het heel sneu vinden als je hem echt niet kent en toch als eenquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo greedie doe tegen Pax.
*HIK*quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:47 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben best wel dronken. Te weinig gegeten vNdaag zodat ik nu de calorieën mocht hebben.
Pas je wel een beetje op jezelf, gezien het gezelschap?quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:47 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben best wel dronken. Te weinig gegeten vNdaag zodat ik nu de calorieën mocht hebben.
Ik ken hem ook niet, dus wat dat betreft hebben we iets gemeen. Maar verder zie ik het nog niet echt gebeuren.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:45 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nou, eerlijk, ik heb geen idee. Zou het heel sneu vinden als je hem echt niet kent en toch als eeneen date probeert te regelen.
Dan ken je hem namelijk ab-so-luut niet. Maar, misschien ben ik wel te serieus nu.
Jamaar, jij. Bent ookm knuffelbaar.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij zit er al een knuffelbeer naast je nu
Fuck jou.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pas je wel een beetje op jezelf, gezien het gezelschap?
[..]
Ik ken hem ook niet, dus wat dat betreft hebben we iets gemeen. Maar verder zie ik het nog niet echt gebeuren.
Hij trekt maar een nummertje.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:52 schreef Paxcon het volgende:
Ik ken hem ook niet, dus wat dat betreft hebben we iets gemeen. Maar verder zie ik het nog niet echt gebeuren.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:55 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Hij trekt maar een nummertje.
Ik moet Mordax, Rez en Bram (zelfs Opso) al voor me laten iedere keer, dus de volgende die erbij komt sluit maar lekker achteraan.
Ik ga niet al die maanden tijdsinvestering weggooien voor een wanabi.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er is genoeg Paxcon voor iedereen die maar wil
Behoudens uitzonderingen
Brie?quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:59 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Zit jij gewoon met brie op de bank nu.![]()
Proost dan maar! Wat leuk!
Hij is niet Frana?quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:01 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Kaas-
Maar ik mag niet meer over hem roddelen.. Hij heeft MyCr0ft
Grap G, wil wel jongen fix maar weet niet of FOK! geschikt is daarvoor.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:45 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nou, eerlijk, ik heb geen idee. Zou het heel sneu vinden als je hem echt niet kent en toch als eeneen date probeert te regelen.
Dan ken je hem namelijk ab-so-luut niet. Maar, misschien ben ik wel te serieus nu.
Heb er zelf geen ervaring mee, maar het schijnt hier niet voor niets FOK! te heten.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:05 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Grap G, wil wel jongen fix maar weet niet of FOK! geschikt is daarvoor.
dus je kan meer drinken en bent sneller dronken dan als je wel gegeten hebtquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:47 schreef Kaas- het volgende:
*Fransquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:04 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik ging googlen maar snap het nu nog niet..
quote:
Ja ellendequote:Op vrijdag 29 april 2016 22:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dus je kan meer drinken en bent sneller dronken dan als je wel gegeten hebt
quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:15 schreef Jopie78 het volgende:
[..]Jesus.. Ik heb hem hoor.. Van Brie..
![]()
Neuh, roddel nu gewoon over cheddar in steeds andere kaas termen, zodat hij heel veel woorden moet mycr0ften
Koters?quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:15 schreef Jopie78 het volgende:
Dronken mensen en kleine kinderen...
.. Ik voel een stiekeme crush voorbij komen..
Gvd man, je zit op de WC. Ga niet FOK!ken.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja ellende
En dan ook nog met zo'n vieze aanrander op stap
New, mijn mond is al bezet.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:19 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nu komen de sappige verhalen aan het licht..
Dus.. Ga es praten..
Jonguh. Doe eens niet zo uit de hoogte en kom gewoon.quote:
In je mond is momenteel niet mogelijk toch?quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jonguh. Doe eens niet zo uit de hoogte en kom gewoon.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In je mond is momenteel niet mogelijk toch?
quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gvd man, je zit op de WC. Ga niet FOK!ken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |