Leukquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ben van plan om aankomend collegejaar te beginnen.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:08 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
En ik geen homo, het is allemaal maar cabaret.
Geiligheid won het van de schaamte?quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:11 schreef Ashqelon het volgende:
Niet gedacht dat ik in deze SC zou posten btw.
Bij mij had het ook even wat tijd nodigquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:11 schreef Ashqelon het volgende:
Niet gedacht dat ik in deze SC zou posten btw.
Vertel?quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij mij had het ook even wat tijd nodig
Bij alles wat ik zeg denk ik nu dat jij denkt dat ik het zeg om jou geld te ontfutselenquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:12 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
LOL
Wat zou jou dat boeien. Je mag nog steeds tegen me aan ouwehoeren, heur.
Nee joh, gekkie. Ik ga er van uit dat alles in de sc geouwehoer is en als je serieus bent, dat het dan via dm gaat.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij alles wat ik zeg denk ik nu dat jij denkt dat ik het zeg om jou geld te ontfutselen
Oke ik ben weer gerustgesteldquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:18 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nee joh, gekkie. Ik ga er van uit dat alles in de sc geouwehoer is en als je serieus bent, dat het dan via dm gaat.
Daarnaast spreek ik nooit af met mensen via FOK!, geef mijn echte naam niet en deel geen telefoonnummers uit.. Dus hoe zou je dat geld dan moeten krijgen.
O nu wel hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:16 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Jij weet niet of je bi bent... Als jij het al niet weet..
Fijn.quote:
Toch wel jammer voor wat betreft die reis in ieder gevalquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:21 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Fijn.
Zou het vervelend vinden als je echt dat ik verliefd was, tickets voor ons geboekt had naar St. Barths, wilde trouwen, naar Groningen zou komen.. en weet ik wat ik nog meer allemaal heb staan uitkramen.
Ah, dronken avontuurtje met een man!? Haha.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:24 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Recent te weten gekomen dat ik bi ben.
Zie je.. Het ging je nooit om mij.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Toch wel jammer voor wat betreft die reis in ieder geval
Nou het is minder dan een jaar geleden dat ik uit de kast kwam geloof ik. Al verschilde dat ook per groep personen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Walt f. Whitman hier. Bedoel je dat je er pas net achter bent dat je homo bent?
Ik wil juist wekenlang aaneengesloten met jou doorbrengenquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:25 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Zie je.. Het ging je nooit om mij.![]()
Gold digger
Skatje.. Ben er stil van.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil juist wekenlang aaneengesloten met jou doorbrengenDat mag ook op Terschelling.
Nope via een zolderkameranalise.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:25 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ah, dronken avontuurtje met een man!? Haha.
Welkom bij de club!
O zo maar je wist het zelf al wel langer?quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou het is minder dan een jaar geleden dat ik uit de kast kwam geloof ik. Al verschilde dat ook per groep personen.
Nah nee niet echt. Al had ik het wel langer moeten weten. Vrouwen hebben me nog nooit kunnen interesseren, op dat vlak.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:29 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
O zo maar je wist het zelf al wel langer?
O dat eerste gedeelte hebben we gemeen dan, date?quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nah nee niet echt. Al had ik het wel langer moeten weten. Vrouwen hebben me nog nooit kunnen interesseren, op dat vlak.
laat pax met rustquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
O dat eerste gedeelte hebben we gemeen dan, date?
Je loopt wel wat hard van stapelquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
O dat eerste gedeelte hebben we gemeen dan, date?
Dan moet ik even met haar overleggen. Sommige users hebben een soort natuurlijke veiligheid om zich heen hangen, bij jou twijfel ik nog een beetje.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:38 schreef Ashqelon het volgende:
Opso raadde me overigens wel aan dus dat is goed toch?
Wut denk je dat ik full Dexter op je ga?quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan moet ik even met haar overleggen. Sommige users hebben een soort natuurlijke veiligheid om zich heen hangen, bij jou twijfel ik nog een beetje.
tofik werd in elkaar geslagen door een grindrdatequote:Op vrijdag 29 april 2016 20:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wut denk je dat ik full Dexter op je ga?
Je weet het maar nooit anno 2016quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Bij Tofik spelen er nog andere dingen. Wil niet met Tofik geassocieerd worden als buitenlander.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tofik werd in elkaar geslagen door een grindrdate
Justsayin
Wel typisch dat dat als eerste in je op komt.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |