Leukquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ben van plan om aankomend collegejaar te beginnen.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:08 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
En ik geen homo, het is allemaal maar cabaret.
Geiligheid won het van de schaamte?quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:11 schreef Ashqelon het volgende:
Niet gedacht dat ik in deze SC zou posten btw.
Bij mij had het ook even wat tijd nodigquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:11 schreef Ashqelon het volgende:
Niet gedacht dat ik in deze SC zou posten btw.
Vertel?quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij mij had het ook even wat tijd nodig
Bij alles wat ik zeg denk ik nu dat jij denkt dat ik het zeg om jou geld te ontfutselenquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:12 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
LOL
Wat zou jou dat boeien. Je mag nog steeds tegen me aan ouwehoeren, heur.
Nee joh, gekkie. Ik ga er van uit dat alles in de sc geouwehoer is en als je serieus bent, dat het dan via dm gaat.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij alles wat ik zeg denk ik nu dat jij denkt dat ik het zeg om jou geld te ontfutselen
Oke ik ben weer gerustgesteldquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:18 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nee joh, gekkie. Ik ga er van uit dat alles in de sc geouwehoer is en als je serieus bent, dat het dan via dm gaat.
Daarnaast spreek ik nooit af met mensen via FOK!, geef mijn echte naam niet en deel geen telefoonnummers uit.. Dus hoe zou je dat geld dan moeten krijgen.
O nu wel hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:16 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Jij weet niet of je bi bent... Als jij het al niet weet..
Fijn.quote:
Toch wel jammer voor wat betreft die reis in ieder gevalquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:21 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Fijn.
Zou het vervelend vinden als je echt dat ik verliefd was, tickets voor ons geboekt had naar St. Barths, wilde trouwen, naar Groningen zou komen.. en weet ik wat ik nog meer allemaal heb staan uitkramen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |