echt heh...quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:07 schreef timmmmm het volgende:
wat vind ik al die plaatjes schijtirritant joh
Ik, als lurker zijnde, vind van niet.quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:07 schreef timmmmm het volgende:
wat vind ik al die plaatjes schijtirritant joh
op internet zijn de lurkers, altijd the silent majority!quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:35 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik, als lurker zijnde, vind van niet.
Dit topic heeft 698 lurkersquote:Op zaterdag 30 april 2016 12:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
op internet zijn de lurkers, altijd the silent majority!
het is ook niet of de meerderheid dit beslist ofzo, men doet gewoon lekker waar ze zin in hebben en ik denk er het mijne vanquote:Op zaterdag 30 april 2016 12:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
op internet zijn de lurkers, altijd the silent majority!
is dat inzichtelijk?quote:
ah thanks. nooit gewetequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:14 schreef DemonRage het volgende:
Ik vraag me af of ze nog verder gaan met de verhaallijn van Bran Stark.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Karina op 30-04-2016 14:23:03 ]
daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:14 schreef DemonRage het volgende:
Ik vraag me af of ze nog verder gaan met de verhaallijn van Bran Stark.
Nee we hebben een apart GoT boekenspoilerstopic dus doe daar maar.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geef anders even aan bij de modjes of in feedback dat je (net als ik en mijn vriend GGMM) graag in dit topic zou praten (in spoilers) over zulke zaken.
#TeamBoekpraat
Dat tweedequote:Op zaterdag 30 april 2016 14:15 schreef hafcfan het volgende:
Wordt er hier ook nog over de serie gepraat of zijn het alleen maar schijtlollige kut plaatjes?
carice wordt lelijk door de make up afdelingquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:38 schreef Faeroer het volgende:
Wel benieuwd of die rode wizard nou door die drugs mooi wordt of door die ketting.
Magie is niet echt???quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
carice wordt lelijk door de make up afdelinghet gezicht was carice en het lichaam van een oudere dame overigens net als afgelopen seizoen met de walk of shame
photoshop je weetzquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:44 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Magie is niet echt???
[ afbeelding ]
Hoe verklaar je dit dan?
Daadwerkelijk on-screen? Niet dat ik me kan herinneren.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Hebben we kindmartelen al gehad in de serie? Nog niet he? Rickon wordt vast Ramsays nieuwe speeltje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |