Wat dan? Tegen een volle tram met PSV supporters doen ze het ook, ze komen er toch niet uit.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:56 schreef dimmak het volgende:
Tsja, wat moet ik hier van zeggen?
Feyenoord supporters
Ajaxcieden verkleed als Feyenoorders? Zo sluw zijn ze in Amsterdam wel. Voetbal is oorlog immers.quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dit zijn geen ware feyenoordsupporters. In het programmaboekje van Feyenoord staat dat je zulke dingen niet mag doen.
Dit is een complot van de Joden.
En dan? Heldquote:Op vrijdag 29 april 2016 18:03 schreef PSVCL het volgende:
Altijd vrouwen en kinderen, hopelijk worden hun gezichten openbaar gemaakt
Waarom verpest je het nou voor de moslimhaters in dit topic?quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:55 schreef Kijkertje het volgende:
Feyenoord-fans vast voor mishandeling
Dat is wel heel erg snel, ook staat er niet in het bericht dat ze zijn aangehouden maar slechts dat ze de camerabeelden hebben veiliggesteld. Hetzelfde bericht als eerder dus.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:55 schreef Kijkertje het volgende:
Feyenoord-fans vast voor mishandeling
?quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:22 schreef bijdehand het volgende:
Hahaha en nu kankeren over haar vochtige kutkop zoals met ebru
Dat vochtige gelaat blijft me achtervolgen. Kan geen toeval meer zijn.quote:
Ja, walgelijk en onmenselijk ben je dan.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:50 schreef Ali-Chemicali het volgende:
Ben ik raar, als ik hier totaal geen medelijden mee heb?
Geen medelijden met aanhangers haat religiesquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:04 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, walgelijk en onmenselijk ben je dan.
Dreigen met geweld mag niet.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
Walgelijk. Mijn reactie is dus weggehaald. Ik mag mijn mening niet uiten of wat?
Mee eens, dit gaat veel te ver. Mevrouw mag prima vragen of die gasten lekker even ergens anders bier gaan lopen morsen. Maar dat dronken voetbal volk kan weer niet normaal doen...quote:
Ik heb niet gedreigd met geweld. Ik heb slechts gezegd dat ik vind dat elke moslima op vechtsport moet en dat lijkt me geheel terecht.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dreigen met geweld mag niet.
Verdere discussie kan in feedback.
Oh please, je bent zeker dat soort dat alleen durft via het internet en in het echt nog net niet staat te beven van angst wanneer hij naast een moslim zit.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:08 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Geen medelijden met aanhangers haat religies
Is inderdaad overbodig want dronken voetbal supporters vallen iedereen lasrig als ze er zin in hebben,maar voor de rest alsnog een extreem naar verhaal.quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:18 schreef Woelwater het volgende:
Ach, was het een Nederlandse vrouw geweest die was gaan zeiken over dat biertje was hetzelfde gebeurd. Wat is de toegevoegde waarde om afkomst en geloof in het bericht te vermelden
Het ging om het stukje over messen en mensen neersteken.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:14 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik heb niet gedreigd met geweld. Ik heb slechts gezegd dat ik vind dat elke moslima op vechtsport moet en dat lijkt me geheel terecht.
Ook dat is normaal. Ik zeg niet dat men het te pas en onpas maar moet gebruiken. Mij lijkt het logisch om als moslima in een hijaab een mes in je tas te hebben voor het geval je ooit aangevallen wordt. Zelfverdediging.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het ging om het stukje over messen en mensen neersteken.
Als ze dat dan doen in normale sportkleding, op een gemengde sportschool zal dat het stukje integratie zeker ten goede komen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:14 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik heb niet gedreigd met geweld. Ik heb slechts gezegd dat ik vind dat elke moslima op vechtsport moet en dat lijkt me geheel terecht.
Wat versta je onder normale sportkleding? Voor de een is dat een kort broekje en voor de ander is dat gewoon een lange broek.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:28 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Als ze dat dan doen in normale sportkleding, op een gemengde sportschool zal dat het stukje integratie zeker ten goede komen.
Volgens mij pakken licht getinte nooit moslimas (in hijaab)... Blanke seculiere vrouwen zouden eerder een AK47 oid mee moeten dragen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ook dat is normaal. Ik zeg niet dat men het te pas en onpas maar moet gebruiken. Mij lijkt het logisch om als moslima in een hijaab een mes in je tas te hebben voor het geval je ooit aangevallen wordt. Zelfverdediging.
Ik zie hier geen burka's tussen staanquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat versta je onder normale sportkleding? Voor de een is dat een kort broekje en voor de ander is dat gewoon een lange broek.
Je bepaalt zelf wel waar je wil sporten. Het is in elk geval belangrijk om een vechtsport te hebben gedaan.
Islam is vrede.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ook dat is normaal. Ik zeg niet dat men het te pas en onpas maar moet gebruiken. Mij lijkt het logisch om als moslima in een hijaab een mes in je tas te hebben voor het geval je ooit aangevallen wordt. Zelfverdediging.
blanke vrouwen zouden eigenlijk vuurwapens moeten dragen als ze door een buurt met veel marrokanen moeten. Een mes hebben die jongens ook wel op zak, dus dat werkt niet.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
zoeken we alleen nog één leider.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:35 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ik zie hier geen burka's tussen staan![]()
https://www.google.nl/sea(...)CCwKHbVuDnUQ_AUIBigB
En dat "je bepaalt zelf wel waar je gaat sporten" zal dan wel weer een besloten moslimclub worden met gordijnen voor de ramen, want stel voor dat men je ziet.
Nee, dit gaat echt wel goed komen, we worden steeds meer één land, één volk
Ze zouden eigenlijk een drone met raketten boven hun hoofd mee moeten krijgen. Kan die alvast preventief de groepjes inlocken.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
blanke vrouwen zouden eigenlijk vuurwapens moeten dragen als ze door een buurt met veel marrokanen moeten. Een mes hebben die jongens ook wel op zak, dus dat werkt niet.
Krijgen grootstedelijke Joden dan hun eigen Terminator? Ter zelfverdedoging tegen cultuur parels.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
tanks. Dat lijkt me de meest logische oplossing.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:42 schreef Grems het volgende:
[..]
Krijgen grootstedelijke Joden dan hun eigen Terminator? Ter zelfverdedoging tegen cultuur parels.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:47 schreef Andromache het volgende:
Het zou een goede zaak zijn als het clubbestuur en/of de supportersvereniging de vrouw een beleefdheidsbezoekje brengt.
Ach donder toch op, die Feyenoord-fans zitten echt niet zomaar vast. Voor aanhouding moet een gegronde reden zijn. Je kunt tenminste tonen dat je mens bent, je op de hoogte wil stellen van wat er gebeurd is, en je medeleven tonen. Denk je nou echt dat je voor een dergelijk gebaar moet gaan wachten op de rechtszaak?quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:49 schreef MrSalazar het volgende:
[..]Er is nog helemaal niks duidelijk in deze zaak behalve dat mevrouw aangifte gaat doen en dat de politie de videobeelden uit de tram heeft.
Maar waar komt dat dan vandaan? Wie heeft er belang bij al die desinformatie?quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dit klinkt echt als een hoax verhaal om als argument te dienen om aan te geven dat de groeiende islamofobie in onsnu het stadium van gewelddadige acties heeft bereikt.
Er zit niemand vast.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:51 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ach donder toch op, die Feyenoord-fans zitten echt niet zomaar vast. Voor aanhouding moet een gegronde reden zijn. Je kunt tenminste tonen dat je mens bent, je op de hoogte wil stellen van wat er gebeurd is, en je medeleven tonen. Denk je nou echt dat je voor een dergelijk gebaar moet gaan wachten op de rechtszaak?
Aah het gutmensch argument: "je bent toch een mens"quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:51 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ach donder toch op, die Feyenoord-fans zitten echt niet zomaar vast. Voor aanhouding moet een gegronde reden zijn. Je kunt tenminste tonen dat je mens bent, je op de hoogte wil stellen van wat er gebeurd is, en je medeleven tonen. Denk je nou echt dat je voor een dergelijk gebaar moet gaan wachten op de rechtszaak?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:51 schreef Andromache het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:47 schreef Andromache het volgende:
Het zou een goede zaak zijn als het clubbestuur en/of de supportersvereniging de vrouw een beleefdheidsbezoekje brengt.
Ok, klaar, toegegeven, mijn fout, te snel gelezen. Mochten ze alsnog vastgezet worden, dan blijf ik vierkant achter mijn mening staan. Maar het clubbestuur van Feyenoord heeft me al vaker teleurgesteld als het om ethische kwesties gaat.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:58 schreef DrDentz het volgende:
Zitten ze echt vast dan? De Telegraaf kopt daarmee maar verder staat het nergens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |