abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160240672
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 19:40 schreef Grems het volgende:
Autochtone mannen doen dit ook gewoon hoor. Beetje extreem rechts in de kaart spelen :r :r :r :r
Tuurlijk. Wij staan ook met z'n allen op kerk- en stationspleinen meiden aan te vallen...

Wanneer als laatste gezien dat een grote groep meiden staat aan te randen en te verkrachten? Beetje de sport van de allochtonen en asielzoekertjes van deze tijd.
Oprotten met dat tuig.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_160240687
quote:
Je kan wel 'Geenstijl, Telegraaf, Powned :')' zeggen, maar dit zijn wel de media die ditsoort berichten niet proberen te verbergen.
Ik heb zelf de NOS veel vaker betrapt op leugens dan andere bronnen.
pi_160240894
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 20:21 schreef Physsic het volgende:

[..]

Je kan wel 'Geenstijl, Telegraaf, Powned :')' zeggen, maar dit zijn wel de media die ditsoort berichten niet proberen te verbergen.
Ik heb zelf de NOS veel vaker betrapt op leugens dan andere bronnen.
idd. Of verbloemen met andere zaken. Zegt wel eerder wat over die mensen die het bij voorbaat al niet geloven als het ergens in die media staat. Bevooroordeeld en zonder open geest. Dus bij voorbaat eigenlijk al niet mee te discussiëren.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_160240928
Hoax
pi_160241062
Sowieso een beetje merkwaardig dat er Afghanen in Duitsland in de asielprocedure zitten. Wat is de afstand van Afghanistan naar Duitsland? 5000/6000 km?
Nog even en er komen Noord-Koreanen naar Duitsland die ontsnapt zijn uit Noord-Korea.

De daders moet je gewoon enkeltje Kabul geven, kunnen ze daar lekker hun straf uitzitten.

[ Bericht 9% gewijzigd door krokodil76 op 26-02-2016 20:47:28 ]
pi_160241077
Het houdt niet op... niet vanzelf.

Voor alle naiefjes en dromers. Nog even en niemand is met veilig. Gelukkig beginnen mensen eindelijk wakker te worden uit de naoorlogse vredesdroom.

We zullen ons moeten verdedigen in een andere vorm van oorlog.
Whatever...
  vrijdag 26 februari 2016 @ 20:35:49 #32
427108 flufffy
totò schillaci
pi_160241092
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 20:35 schreef Spanky78 het volgende:
Het houdt niet op... niet vanzelf.

Voor alle naiefjes en dromers. Nog even en niemand is met veilig. Gelukkig beginnen mensen eindelijk wakker te worden uit de naoorlogse vredesdroom.

We zullen ons moeten verdedigen in een andere vorm van oorlog.
kopje thee ja? :')
  vrijdag 26 februari 2016 @ 20:39:20 #33
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_160241226
Enkeltje warme woestijn ver weg, dus.
pi_160241318
ik blijf het zegen stuur dit soort mensen asleblieft ergens ver hier vandaan. naar peru of brazilia ofzo. :')
  vrijdag 26 februari 2016 @ 20:48:59 #35
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_160241541
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 20:42 schreef matthias24 het volgende:
ik blijf het zegen stuur dit soort mensen asleblieft ergens ver hier vandaan. naar peru of brazilia ofzo. :')
Brazilie geeft ze geen verblijfsvergunning, laat staan een huis of uitkering.
Dus je kunt ze wel hierheen sturen, maar dan krijg je ze net zo hard weer terug.
zonnig Brasil
pi_160241660
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 20:48 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Brazilie geeft ze geen verblijfsvergunning, laat staan een huis of uitkering.
Dus je kunt ze wel hierheen sturen, maar dan krijg je ze net zo hard weer terug.
ja jammer is dat. ik zat namelijk al te pratktiseren over de amazone ofzo.
pi_160251018
Staat niet in het stukje hierboven maar de 2 hoofdverdachten zijn op het politiebureau ook nog compleet losgegaan. Politiemensen zijn beledigd, bedreigd en zelfs geslagen.

En, oja, 's avonds alweer vrijgelaten....
_O-
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_160251196
En dan te bedenken dat het allemaal nog veel erger wordt als van de zomer de dames zich schaarser gaan kleden. Dank u "fatsoenlijk" Nederland. :r
pi_160251212
Ik zag het nieuwsbericht al eerder voorbijkomen, ik had geen zin om het naar hier te kopiëren. Want dit is niet de eerste keer, en zal ook niet de laatste keer zijn dat dit tuig vrouwen lastig valt.

Met deze immigratie is het bijna normaal dat er met regelmaat vrouwen lastiggevallen worden.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 05:48:33 #40
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_160251694
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 20:52 schreef matthias24 het volgende:

[..]

ja jammer is dat. ik zat namelijk al te pratktiseren over de amazone ofzo.
Walgelijk. Die piranha's zijn toch helemaal geen Afgaans eten gewend?

Als je trouwens las wat er allemaal binnenkwam in Europa is Afgaans niet zo raar. Ze kwamen ook uit Mongolië, die asielzoekers. Dat is al relatief dichtbij Noord-Korea.
Ik zie Noord-Koreanen of Mongolen nog niet zo snel dit gedrag vertonen, lijkt mij toch echt een iets uit het Midden-Oosten en Noord-Afrika, ofwel islamitische streken.
pi_160254761
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 05:48 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Walgelijk. Die piranha's zijn toch helemaal geen Afgaans eten gewend?

Als je trouwens las wat er allemaal binnenkwam in Europa is Afgaans niet zo raar. Ze kwamen ook uit Mongolië, die asielzoekers. Dat is al relatief dichtbij Noord-Korea.
Ik zie Noord-Koreanen of Mongolen nog niet zo snel dit gedrag vertonen, lijkt mij toch echt een iets uit het Midden-Oosten en Noord-Afrika, ofwel islamitische streken.
dat weet ik ook wel. kijk chineesen zijn wat mij betreft gewoon welkom hier. maar die luitjes die van syrie vandaan komen niet.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 11:51:07 #42
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_160254955
het is gewoon heel simpel " je gedraagt je of je gaat terug naar waar je vandaan kwam"kiezen of delen.
Het is te zot voor woorden dat we dit gedrag moeten tolereren en dat er geen harde sancties tegen overstaan.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_160267168
quote:
De Duitse politie in Kiel heeft nog meer meldingen en aangiftes binnen gekregen van vrouwen die zeggen slachtoffer te zijn geworden van een massale groepsaanranding door ‘mannen met een migrantenachtergrond’ in het winkelcentrum ‘Sophienhof’ te Kiel. De politie verwacht de komende tijd nog meer aangiftes omdat het ‘typisch is bij dit soort misdrijven’ dat de slachtoffers zich teveel schamen om aangifte te doen, aldus Die Welt.

Donderdagavond werden drie minderjarige meisjes door een groep van tussen de twintig en dertig jonge mannen ‘met migrantenachtergrond’ achtervolgd en lastig gevallen in het winkelcentrum. De politie pakte drie verdachte uit Afghanistan afkomstige asielzoekers op. Deze drie zijn inmiddels weer op vrije voeten.

De politie in Kiel is inmiddels een groot onderzoek gestart om de daders te achterhalen. Beelden van bewakingscamera’s worden bekeken en getuigen of mensen die beelden hebben gemaakt met hun mobiele telefoon worden opgeroepen zich bij de politie te melden.

pi_160267360
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 11:51 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
het is gewoon heel simpel " je gedraagt je of je gaat terug naar waar je vandaan kwam"kiezen of delen.
Het is te zot voor woorden dat we dit gedrag moeten tolereren en dat er geen harde sancties tegen overstaan.
Tja, dat krijg je als een geriatrische, gefeminiseerde maatschappij haar poort wagenwijd openzet voor een viriele, agressieve machocultuur. Iedereen met een IQ boven kamertemperatuur had dit kunnen zien aankomen.

pi_160267417
Daar moet een piemel in!!!!11
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_160267434
Ik geloof hier echt geen rest van _O-
pi_160267477
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 21:02 schreef Grems het volgende:

[..]

Tja, dat krijg je als een geriatrische, gefeminiseerde maatschappij haar poort wagenwijd openzet voor een viriele, agressieve machocultuur. Iedereen met een IQ boven kamertemperatuur had dit kunnen zien aankomen.

[ afbeelding ]
Als een van die drie vrouwen slachtoffer wordt, dan moet ik echt ontzettend veel moeite doen om enige vorm van medelijden te voelen.
pi_160267504
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 19:40 schreef Grems het volgende:
Autochtone mannen doen dit ook gewoon hoor. Beetje extreem rechts in de kaart spelen :r :r :r :r
Hoe durft de media hierover te berichten, ze hebben toch een checklist voordat ze een bericht plaatsen?

Kan dit Wilders nog meer zetels opleveren?
Is het islam gerelateerd?
  maandag 29 februari 2016 @ 20:07:05 #49
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_160322895
---
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
  maandag 29 februari 2016 @ 20:08:34 #50
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_160322933
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 21:05 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Hoe durft de media hierover te berichten, ze hebben toch een checklist voordat ze een bericht plaatsen?

Kan dit Wilders nog meer zetels opleveren?
Is het islam gerelateerd?
Wat moet die vent met al die stemmen!
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')