Tuurlijk. Wij staan ook met z'n allen op kerk- en stationspleinen meiden aan te vallen...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:40 schreef Grems het volgende:
Autochtone mannen doen dit ook gewoon hoor. Beetje extreem rechts in de kaart spelen![]()
![]()
![]()
Je kan wel 'Geenstijl, Telegraaf, Pownedquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:46 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik had ook zo mijn twijfels en kon het binnen de Nederlandse media alleen nog maar iets vinden bij Telegraafen Geenstijl
Maar ik heb betere bronnen kunnen vinden helaas:
https://www.washingtonpost.com/world/europe/the-latest-group-of-foreign-men-harasses-girls-in-germany/2016/02/26/7c764bf2-dca6-11e5-8210-f0bd8de915f6_story.html
http://www.ndr.de/nachrichten/schleswig-holstein/Studt-verurteilt-Belaestigung-von-Maedchen-in-Kiel,sophienhof100.html
idd. Of verbloemen met andere zaken. Zegt wel eerder wat over die mensen die het bij voorbaat al niet geloven als het ergens in die media staat. Bevooroordeeld en zonder open geest. Dus bij voorbaat eigenlijk al niet mee te discussiëren.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:21 schreef Physsic het volgende:
[..]
Je kan wel 'Geenstijl, Telegraaf, Powned' zeggen, maar dit zijn wel de media die ditsoort berichten niet proberen te verbergen.
Ik heb zelf de NOS veel vaker betrapt op leugens dan andere bronnen.
kopje thee ja?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:35 schreef Spanky78 het volgende:
Het houdt niet op... niet vanzelf.
Voor alle naiefjes en dromers. Nog even en niemand is met veilig. Gelukkig beginnen mensen eindelijk wakker te worden uit de naoorlogse vredesdroom.
We zullen ons moeten verdedigen in een andere vorm van oorlog.
Brazilie geeft ze geen verblijfsvergunning, laat staan een huis of uitkering.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:42 schreef matthias24 het volgende:
ik blijf het zegen stuur dit soort mensen asleblieft ergens ver hier vandaan. naar peru of brazilia ofzo.
ja jammer is dat. ik zat namelijk al te pratktiseren over de amazone ofzo.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:48 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Brazilie geeft ze geen verblijfsvergunning, laat staan een huis of uitkering.
Dus je kunt ze wel hierheen sturen, maar dan krijg je ze net zo hard weer terug.
Walgelijk. Die piranha's zijn toch helemaal geen Afgaans eten gewend?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:52 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja jammer is dat. ik zat namelijk al te pratktiseren over de amazone ofzo.
dat weet ik ook wel. kijk chineesen zijn wat mij betreft gewoon welkom hier. maar die luitjes die van syrie vandaan komen niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 05:48 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Walgelijk. Die piranha's zijn toch helemaal geen Afgaans eten gewend?
Als je trouwens las wat er allemaal binnenkwam in Europa is Afgaans niet zo raar. Ze kwamen ook uit Mongolië, die asielzoekers. Dat is al relatief dichtbij Noord-Korea.
Ik zie Noord-Koreanen of Mongolen nog niet zo snel dit gedrag vertonen, lijkt mij toch echt een iets uit het Midden-Oosten en Noord-Afrika, ofwel islamitische streken.
quote:De Duitse politie in Kiel heeft nog meer meldingen en aangiftes binnen gekregen van vrouwen die zeggen slachtoffer te zijn geworden van een massale groepsaanranding door ‘mannen met een migrantenachtergrond’ in het winkelcentrum ‘Sophienhof’ te Kiel. De politie verwacht de komende tijd nog meer aangiftes omdat het ‘typisch is bij dit soort misdrijven’ dat de slachtoffers zich teveel schamen om aangifte te doen, aldus Die Welt.
Donderdagavond werden drie minderjarige meisjes door een groep van tussen de twintig en dertig jonge mannen ‘met migrantenachtergrond’ achtervolgd en lastig gevallen in het winkelcentrum. De politie pakte drie verdachte uit Afghanistan afkomstige asielzoekers op. Deze drie zijn inmiddels weer op vrije voeten.
De politie in Kiel is inmiddels een groot onderzoek gestart om de daders te achterhalen. Beelden van bewakingscamera’s worden bekeken en getuigen of mensen die beelden hebben gemaakt met hun mobiele telefoon worden opgeroepen zich bij de politie te melden.
Tja, dat krijg je als een geriatrische, gefeminiseerde maatschappij haar poort wagenwijd openzet voor een viriele, agressieve machocultuur. Iedereen met een IQ boven kamertemperatuur had dit kunnen zien aankomen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:51 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
het is gewoon heel simpel " je gedraagt je of je gaat terug naar waar je vandaan kwam"kiezen of delen.
Het is te zot voor woorden dat we dit gedrag moeten tolereren en dat er geen harde sancties tegen overstaan.
Als een van die drie vrouwen slachtoffer wordt, dan moet ik echt ontzettend veel moeite doen om enige vorm van medelijden te voelen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:02 schreef Grems het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als een geriatrische, gefeminiseerde maatschappij haar poort wagenwijd openzet voor een viriele, agressieve machocultuur. Iedereen met een IQ boven kamertemperatuur had dit kunnen zien aankomen.
[ afbeelding ]
Hoe durft de media hierover te berichten, ze hebben toch een checklist voordat ze een bericht plaatsen?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:40 schreef Grems het volgende:
Autochtone mannen doen dit ook gewoon hoor. Beetje extreem rechts in de kaart spelen![]()
![]()
![]()
Wat moet die vent met al die stemmen!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:05 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Hoe durft de media hierover te berichten, ze hebben toch een checklist voordat ze een bericht plaatsen?
Kan dit Wilders nog meer zetels opleveren?
Is het islam gerelateerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |