Ja en nu Crip is bezet weet ik dus niet wat ik aan moet met mijn leven.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:42 schreef fathank het volgende:
Klbsc
Nederturkjes en forever alones die hopen op een nijab pityfuck
rot op homoquote:Op zondag 1 mei 2016 16:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo jij bent wel stoer hier vergeleken met in KLB zeg.
Flikker op rothomoquote:Op zondag 1 mei 2016 16:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo jij bent wel stoer hier vergeleken met in KLB zeg.
Vette pech, moet je toch even verder zoeken naar vertier voor je zondagavond.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:47 schreef Catkiller het volgende:
Jezus wat een homofoben hier. Dacht juist dat alles homo's hier zaten.
Haha ja dit topic is echt veel meer kwaliteit.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:50 schreef Sapstengel het volgende:
Kunnen we geen gesloten inrichting maken van KLB SC? Een keer daar posten en je postrechten vervallen voor de rest van fok.
Je hebt wel veel grammaticale fouten zeg, gubbe. Jag hatar digquote:Op zondag 1 mei 2016 16:50 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Laitan jonoo et descentin ei tarttee mees galelle saunaan
Wat doe je hier dan als het niks is.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha ja dit topic is echt veel meer kwaliteit.
quote:Op zondag 1 mei 2016 16:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je hebt wel veel grammaticale fouten zeg, gubbe. Jag hatar dig
Mijzelf vermaken met al die autisten die spastisch doen omdat er een onbekende naam in beeld komt.quote:
HAHAHAHAH MAAAADDD Svenska är den vackraste språket som finnsquote:Op zondag 1 mei 2016 16:53 schreef Faeroer het volgende:
[..]sinä et puhu suomea, saisit hävetä kun et ymmärrä tätä kieltä
Nee niet echt, homo's daar in cuck zwedenquote:Op zondag 1 mei 2016 16:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HAHAHAHAH MAAAADDD Svenska är den vackraste språket som finns
kun je niet lezen?quote:Op zondag 1 mei 2016 16:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijzelf vermaken met al die autisten die spastisch doen omdat er een onbekende naam in beeld komt.
Al die Zweedse blondjesquote:Op zondag 1 mei 2016 16:55 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Nee niet echt, homo's daar in cuck zweden
Die zijn er bijna niet meer. Wij zijn gewoon goede mensen hoor, genetisch autistische cultuur, maar wel goed van aard.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Al die Zweedse blondjesfinnen zijn niet echt my cup of tea, ze zijn net zo crazy als al die Noren a la Anders Breivik
oh echt wel, ik heb eentje op het oogje alleen hij probeert mij aan zijn vriend te koppelenquote:Op zondag 1 mei 2016 16:59 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Die zijn er bijna niet meer. Wij zijn gewoon goede mensen hoor, genetisch autistische cultuur, maar wel goed van aard.
Ma ei raagite eesti.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:53 schreef Faeroer het volgende:
[..]sinä et puhu suomea, saisit hävetä kun et ymmärrä tätä kieltä
Zweeds is het mooiste taal?quote:Op zondag 1 mei 2016 16:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HAHAHAHAH MAAAADDD Svenska är den vackraste språket som finns
Jij bent de meest volwassen user hier. Dat Crip met jou seks heeft gehad zeg.quote:
Jahroon hoeft niet te pua-en. Jahroon laat alle slipjes gewoon droppen als bakstenen, door gewoon te zijnquote:Op zondag 1 mei 2016 17:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
sinds ik pua cursus heb gehad van jahr00n slay ik elke dag keihard pussy
watf wat lees ik hier!!quote:Op zondag 1 mei 2016 17:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat Crip met jou seks heeft gehad zeg.
zie de quotequote:Op zondag 1 mei 2016 17:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent de meest volwassen user hier. Dat Crip met jou seks heeft gehad zeg.
quote:Op zondag 1 mei 2016 17:47 schreef Dimachaerus het volgende:
Crio we hedden better elkaar kunnen cherrypoppen tog!!
hahahaquote:Op zondag 1 mei 2016 17:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hahah mischien moet je ook ff gaan witeknighten in gezond & slank dimavriend
Pua = Pick up alles. Eén lesje liften van Jahr00n en je tilt zelfs de moeder van TS op.quote:Op zondag 1 mei 2016 17:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jahroon hoeft niet te pua-en. Jahroon laat alle slipjes gewoon droppen als bakstenen, door gewoon te zijn
Daarom stem ik op Trump. Die bouwt gewoon een muur en dan zijn we van al het gezeik af.quote:Op zondag 1 mei 2016 18:21 schreef Beach het volgende:
Met z'n change
Guantanomo bestaat nog steeds
Libië Syrië Irak en Afghanistan zijn in oorlogen gestort
later vriendjequote:Op zondag 1 mei 2016 18:23 schreef Champy het volgende:
Ik ga stoppen met fok. Dm/pm hoeft niet, lees ze toch niet
Je kan nog zo welwillend zijn als president in Amerika, dat systeem daar is zo log dat daadwerkelijke verandering vrij onmogelijk is.quote:Op zondag 1 mei 2016 18:21 schreef Beach het volgende:
Met z'n change
Guantanomo bestaat nog steeds
Libië Syrië Irak en Afghanistan zijn in oorlogen gestort
Welnee. Hij kent woorden, hij heeft de beste woorden. Oh ja, en zijn IQ is een van de hoogste, en dat weten jullie allemaal. Iedereen die anders beweert is een lichtgewicht.quote:Op zondag 1 mei 2016 18:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je kan nog zo welwillend zijn als president in Amerika, dat systeem daar is zo log dat daadwerkelijke verandering vrij onmogelijk is.
Op zich is dat een voordeel, want in het enge scenario dat Trump daadwerkelijk POTUS wordt, zal hij gelukkig regelmatig teruggefloten worden.
Trump bedoel je?quote:Op zondag 1 mei 2016 18:26 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Welnee. Hij kent woorden, hij heeft de beste woorden. Oh ja, en zijn IQ is een van de hoogste, en dat weten jullie allemaal. Iedereen die anders beweert is een lichtgewicht.
Ja, wie anders? Niet de corrupte Hillary Clinton, misschien wel de meest oneerlijke persoon die voor het presidentschap is gegaan, of Liegende Ted Cruz, die nooit Hillary Clinton kan verslaan en die GEEN weg naar de overwinning heeft.quote:
Trump is een creepy mofo die met dan aan de toenemende stupiditeit onder de mensheid groot is geworden in een gebied waar hij 0 verstand van heeft.quote:Op zondag 1 mei 2016 18:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, wie anders? Niet de corrupte Hillary Clinton, misschien wel de meest oneerlijke persoon die voor het presidentschap is gegaan, of Liegende Ted Cruz, die nooit Hillary Clinton kan verslaan en die GEEN weg naar de overwinning heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |