Jahroon hoeft niet te pua-en. Jahroon laat alle slipjes gewoon droppen als bakstenen, door gewoon te zijnquote:Op zondag 1 mei 2016 17:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
sinds ik pua cursus heb gehad van jahr00n slay ik elke dag keihard pussy
watf wat lees ik hier!!quote:Op zondag 1 mei 2016 17:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat Crip met jou seks heeft gehad zeg.
zie de quotequote:Op zondag 1 mei 2016 17:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent de meest volwassen user hier. Dat Crip met jou seks heeft gehad zeg.
quote:Op zondag 1 mei 2016 17:47 schreef Dimachaerus het volgende:
Crio we hedden better elkaar kunnen cherrypoppen tog!!
hahahaquote:Op zondag 1 mei 2016 17:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hahah mischien moet je ook ff gaan witeknighten in gezond & slank dimavriend
Pua = Pick up alles. Eén lesje liften van Jahr00n en je tilt zelfs de moeder van TS op.quote:Op zondag 1 mei 2016 17:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jahroon hoeft niet te pua-en. Jahroon laat alle slipjes gewoon droppen als bakstenen, door gewoon te zijn
Daarom stem ik op Trump. Die bouwt gewoon een muur en dan zijn we van al het gezeik af.quote:Op zondag 1 mei 2016 18:21 schreef Beach het volgende:
Met z'n change
Guantanomo bestaat nog steeds
Libië Syrië Irak en Afghanistan zijn in oorlogen gestort
later vriendjequote:Op zondag 1 mei 2016 18:23 schreef Champy het volgende:
Ik ga stoppen met fok. Dm/pm hoeft niet, lees ze toch niet
Je kan nog zo welwillend zijn als president in Amerika, dat systeem daar is zo log dat daadwerkelijke verandering vrij onmogelijk is.quote:Op zondag 1 mei 2016 18:21 schreef Beach het volgende:
Met z'n change
Guantanomo bestaat nog steeds
Libië Syrië Irak en Afghanistan zijn in oorlogen gestort
Welnee. Hij kent woorden, hij heeft de beste woorden. Oh ja, en zijn IQ is een van de hoogste, en dat weten jullie allemaal. Iedereen die anders beweert is een lichtgewicht.quote:Op zondag 1 mei 2016 18:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je kan nog zo welwillend zijn als president in Amerika, dat systeem daar is zo log dat daadwerkelijke verandering vrij onmogelijk is.
Op zich is dat een voordeel, want in het enge scenario dat Trump daadwerkelijk POTUS wordt, zal hij gelukkig regelmatig teruggefloten worden.
Trump bedoel je?quote:Op zondag 1 mei 2016 18:26 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Welnee. Hij kent woorden, hij heeft de beste woorden. Oh ja, en zijn IQ is een van de hoogste, en dat weten jullie allemaal. Iedereen die anders beweert is een lichtgewicht.
Ja, wie anders? Niet de corrupte Hillary Clinton, misschien wel de meest oneerlijke persoon die voor het presidentschap is gegaan, of Liegende Ted Cruz, die nooit Hillary Clinton kan verslaan en die GEEN weg naar de overwinning heeft.quote:
Trump is een creepy mofo die met dan aan de toenemende stupiditeit onder de mensheid groot is geworden in een gebied waar hij 0 verstand van heeft.quote:Op zondag 1 mei 2016 18:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, wie anders? Niet de corrupte Hillary Clinton, misschien wel de meest oneerlijke persoon die voor het presidentschap is gegaan, of Liegende Ted Cruz, die nooit Hillary Clinton kan verslaan en die GEEN weg naar de overwinning heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |