abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162085521
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 09:17 schreef Elzies het volgende:

[..]

Nederlandse Erdogan-Turken bedoel je, alsmede de linkse multiculturele idealisten die deze allochtonen verheerlijken. Een echte Nederlander zal zich hier toch echt anders over uitlaten.
Nou, ik als rasechte Nederlander heb weinig positieve gedachten over Erdogan, maar als echte Nederlander vind ik Ebru's schrijfstijl niet bewonderenswaardig. Ik houd er niet zo van om ongenuanceerd in een hokje gestopt te wirden. Dat onnodig en onwenselijk polariseren, dat is niu net waar Ebru op uit is.
pi_162085853
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 10:31 schreef watisernouweer het volgende:

[..]

Nou, ik als rasechte Nederlander heb weinig positieve gedachten over Erdogan, maar als echte Nederlander vind ik Ebru's schrijfstijl niet bewonderenswaardig. Ik houd er niet zo van om ongenuanceerd in een hokje gestopt te wirden. Dat onnodig en onwenselijk polariseren, dat is niu net waar Ebru op uit is.
Inhoudelijk is het gewoon waar wat Ebru opschrijft. Dat valt toch nauwelijks te ontkennen.

We leven al in een gepolariseerde samenleving. Dus waarom zou je bezwaar maken dat iemand hierover schrijft en dit als zodanig benoemd?
pi_162085991
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 01:27 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Het is volkomen schandalig hoe Turkije met kritische journalisten omgaat.
Turkije vindt hun mondiale high-score uit 2013 van journalisten in de gevangenis maar mager.
Laat die Sultan toch zijn score verbeteren, hij doet niemand kwaad.

Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_162086109
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 10:49 schreef Elzies het volgende:

[..]

Inhoudelijk is het gewoon waar wat Ebru opschrijft. Dat valt toch nauwelijks te ontkennen.

We leven al in een gepolariseerde samenleving. Dus waarom zou je bezwaar maken dat iemand hierover schrijft en dit als zodanig benoemd?
Ik ken haar niet echt maar haar artikelen vallen niet echt op. Het is een vrij nietszeggende journalist volgens mij. Daarnaast moet zij wel vrij zijn. Holman vind ik bijv. ook niets.
pi_162086216
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 11:04 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik ken haar niet echt maar haar artikelen vallen niet echt op. Het is een vrij nietszeggende journalist volgens mij. Daarnaast moet zij wel vrij zijn. Holman vind ik bijv. ook niets.
Het gaat er niet om of je een column wel of niet goed vind. Het gaat erom dat je in een vrij land in alle vrijheid kunt schrijven, zonder dat je huis wordt opengebroken, overhoop wordt gehaald en hoer op je muur wordt geschreven.
pi_162086454
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 10:49 schreef Elzies het volgende:

[..]

Nou, zo polariserend als jij hier discussieert (je noemt iemand die niet houdt van de schrijfstijl van Ebru meteen een niet-Nederlandse Erdoganturk) kom ik in mijn omgeving gelukkig niet tegen.
Maar dat komt misschien wel omdat men in mijn omgeving veel waarde hecht aan de vrijheid van meningsuiting en niet iemand zijn Nederlanderschap afneemt en verbant naar de Erdoganturken als hun mening ze niet aanstaat.

En al is het inhoudelijk waar wat Ebru schrijft, ze is met haar columns zelf weinig invloedrijk. Misschien ligt dat wel aan haar schrijfstijl.
Nogmaals mijn mening, heel jammer dat Nederland niet bekend is geworden door de nek uit te steken voor kritische journalisten in Turkije, maar alleen door Ebru.
pi_162086485
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 11:09 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of je een column wel of niet goed vind. Het gaat erom dat je in een vrij land in alle vrijheid kunt schrijven, zonder dat je huis wordt opengebroken, overhoop wordt gehaald en hoer op je muur wordt geschreven.
Zeker, dat mag niet gebeuren.
Maar het feit dat dat wel gebeurd is, maakt de columns van Ebru niet beter.
pi_162086551
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 11:21 schreef watisernouweer het volgende:

[..]

Nou, zo polariserend als jij hier discussieert (je noemt iemand die niet houdt van de schrijfstijl van Ebru meteen een niet-Nederlandse Erdoganturk) kom ik in mijn omgeving gelukkig niet tegen.
Maar dat komt misschien wel omdat men in mijn omgeving veel waarde hecht aan de vrijheid van meningsuiting en niet iemand zijn Nederlanderschap afneemt en verbant naar de Erdoganturken als hun mening ze niet aanstaat.

En al is het inhoudelijk waar wat Ebru schrijft, ze is met haar columns zelf weinig invloedrijk. Misschien ligt dat wel aan haar schrijfstijl.
Nogmaals mijn mening, heel jammer dat Nederland niet bekend is geworden door de nek uit te steken voor kritische journalisten in Turkije, maar alleen door Ebru.
Vraag aan de gemiddelde Erdogan-Turk of die zich meer Nederlander dan Turk voelt en het antwoord laat zich raden. Dan moet je ook gaan niet mekkeren als dat gegeven door een andere Nederlandse Turk wordt opgeschreven en die toevallig niets heeft met de praktijken van Erdogan.

De arrestatie van Ebru heeft weer enkele integratie-ogen geopend die sommigen krampachtig gesloten willen houden.
pi_162086597
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 11:24 schreef watisernouweer het volgende:

[..]

Zeker, dat mag niet gebeuren.
Maar het feit dat dat wel gebeurd is, maakt de columns van Ebru niet beter.
Omdat ze de waarheid zegt die jou onwelgevallig is?

[ Bericht 0% gewijzigd door Loekie1 op 12-05-2016 15:15:45 ]
pi_162087044
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 11:30 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Omdat ze de waarheid zegt die jou ongewillig is?
Neen, ik heb al driemaal gezegd dat het niet om de inhoud is, maar de vorm waarin ze het giet. Ik hoop dat je het nu hegrijpt.
pi_162087079
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 11:27 schreef Elzies het volgende:

[..]

Vraag aan de gemiddelde Erdogan-Turk of die zich meer Nederlander dan Turk voelt en het antwoord laat zich raden. Dan moet je ook gaan niet mekkeren als dat gegeven door een andere Nederlandse Turk wordt opgeschreven en die toevallig niets heeft met de praktijken van Erdogan.

De arrestatie van Ebru heeft weer enkele integratie-ogen geopend die sommigen krampachtig gesloten willen houden.
Wat je met deze post bedoelt is mij een raadsel. Ik kan er totaal geen antwoord in ontdekken op wat ik schreef. Of gaat het je niet om de discussie en wil je alleen maar heel vaak het woord Erdoganturk gebruiken?
  woensdag 11 mei 2016 @ 12:39:33 #237
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_162087879
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 11:29 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

NSB-Turk .....

Met veel NSB'ers is het later niet goed gekomen.
Zou het nu weer zover komen dat ze worden kaalgeschoren en op een bolderkar gezet?
Ritueel de snor afscheren ofzo?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_162088162
Landgenoten! Koningin Umar is terug in de Nederlanden, en vanaf een Extrageheime TMG Bunker heeft Ons Ebru een hartverwarmende boodschap voor ons allemaal. She'll be back! Maar nu nog even niet.

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  woensdag 11 mei 2016 @ 12:56:26 #239
28033 Pek
je moet wat
pi_162088209
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2016 01:04 schreef johnson555 het volgende:
Is ze nou turk of hollander _O-
Nederlander. Hollander zal ze nooit worden. :P
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_162088354
Van mij mocht ze blijven.
pi_162088453
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 08:10 schreef dcadapter het volgende:
Wat ik nog steeds niet begrijp is waarom we die zes miljard niet gewoon in Griekenland investeren. Lossen wij ons vluchtelingenprobleem op, kan het tegelijk de Griekse economie een zetje geven. Kan Recep zijn weg gaan en wij de onze, zoals hij zelf al zei.

De EU heeft nu namelijk bloed aan de vingers, de Turken blijken het vluchtelingenprobleem wat hardhandiger op te lossen dan afgesproken, maar wat hadden we dan verwacht van Erdogan? Dat hij vluchtelingen beter zou behandelen dan zijn eigen journalisten? Wat een sukkels in Brussel.

En wat mij betreft mogen al die Turken die ons recht vrijheid van meningsuiting afkeuren en klikken bij "hun staatshoofd" ook in hun staat gaan wonen. Er is nu namelijk aangetoond dat ze daarmee een Europeaan in gevaar kunnen brengen. Volgens mij is dat bij wet verboden.
De oppositie in Turkije had voorgesteld dat ze 6 miljard aan Europa geven maar dat Europa dan al die 3-4 miljoen vluchtelingen opvangt. :')
  woensdag 11 mei 2016 @ 14:00:39 #242
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_162089502
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 08:10 schreef dcadapter het volgende:

En wat mij betreft mogen al die Turken die ons recht vrijheid van meningsuiting afkeuren en klikken bij "hun staatshoofd" ook in hun staat gaan wonen. Er is nu namelijk aangetoond dat ze daarmee een Europeaan in gevaar kunnen brengen. Volgens mij is dat bij wet verboden.
Daar moet inderdaad juridisch goed naar gekeken worden. Nederlandse landgenoten willens en wetens overleveren aan de grillen van een fascistoide politiestaat, met de dubbele nationaliteit als aas in zijn hand. Ze moeten gewoon voor het blok die verraders.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  woensdag 11 mei 2016 @ 14:01:49 #243
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_162089526
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 12:39 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Zou het nu weer zover komen dat ze worden kaalgeschoren en op een bolderkar gezet?
Ritueel de snor afscheren ofzo?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor alle NSB-Turken die in dit land verblijven ... dit is jullie voorportaal:

"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_162091392
Fijn dat ze weer terug is, misschien kan het nieuws eindelijk stoppen met het besteden van te veel aandacht aan deze mevrouw.
pi_162091476
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 12:01 schreef watisernouweer het volgende:

[..]

Wat je met deze post bedoelt is mij een raadsel. Ik kan er totaal geen antwoord in ontdekken op wat ik schreef. Of gaat het je niet om de discussie en wil je alleen maar heel vaak het woord Erdoganturk gebruiken?
Ik bespeur helemaal geen raadsel. Vraag aan de gemiddelde Erdogan-Turk of die zich meer Nederlander dan Turk voelt. Krijg ik nog een eerlijk antwoord?
pi_162091946
Zitten wij er weer mee opgescheept.
pi_162092906
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:30 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik bespeur helemaal geen raadsel. Vraag aan de gemiddelde Erdogan-Turk of die zich meer Nederlander dan Turk voelt. Krijg ik nog een eerlijk antwoord?
Ik snap voor geen hout wat dat met mijn tekst te maken heeft. Dat onderwerp heb ik in de verste verte niet benaderd.
Verwar je me met iemand anders misschien?
  woensdag 11 mei 2016 @ 16:35:30 #248
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_162092951
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 11:59 schreef watisernouweer het volgende:

[..]

Neen, ik heb al driemaal gezegd dat het niet om de inhoud is, maar de vorm waarin ze het giet. Ik hoop dat je het nu hegrijpt.
Jij bent dus tegen columns van opiniemakers?
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_162093014
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:35 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Dus als je het niet eens bent met het debiele toontje in haar columns, ben je tegen opiniemakers?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_162093465
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:35 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

O, nee, integendeel. Ik ben daar erg voor. Maar wel voor serieuze columnisten, die het probleem inzichtelijk maken. Die goede feitenrelazen geven. Die niet in hun column tot standrechtelijke executies oproepen, zoals Ebru doet. En ik ben erg gesteld op columnisten die hun feiten desgevraagd willen staven. Daarom ben ik het volledig eens met het opiniestuk dat Mihai Martoiu onlangs in Trouw schreef onder de titel "Kom op voor Ebru Umar, maar negeer haar gifstrooierij". (De moeite van het lezen waard).
Maar een echte opinie-columnist waardeer ik zeer.

Ik begon te reageren in dit topic, dat ik het zo jammer vind dat Nederland nooit zijn nek heeft uitgestoken voor Turkse journalisten en opiniemakers die vervolgd werden/worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')