abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_162935045
quote:
11s.gif Op zondag 12 juni 2016 01:54 schreef timbob het volgende:
Het valt me trouwens op dat de SE veel doffer klinkt dan de 4s als je er met je vingers overheen swiped en je nagels raken het scherm. Het geluid klinkt lager en hol.

Niet dat zoiets ook maar enigszins uitmaakt, maar dat zijn de dingen waar ik aan moet wennen. Ik vond het geluid van m'n vorige telefoon fijner :D
Of jij hebt hele goede oren, of mijn SE is stiller dan de jouwe
pi_162935050
quote:
11s.gif Op zondag 12 juni 2016 01:54 schreef timbob het volgende:
Het valt me trouwens op dat de SE veel doffer klinkt dan de 4s als je er met je vingers overheen swiped en je nagels raken het scherm. Het geluid klinkt lager en hol.

Niet dat zoiets ook maar enigszins uitmaakt, maar dat zijn de dingen waar ik aan moet wennen. Ik vond het geluid van m'n vorige telefoon fijner :D
Opmerkelijk vind ik de 'klik' van de thuisknop. Het 'klikgeluid' had wel wat doffer gemogen wat mij betreft. Wellicht is er iets mis met mijn exemplaar!

Welke apps raden jullie aan wat entertainment betreft?
pi_162936171
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 23:15 schreef TC03 het volgende:

[..]

Blijkbaar niet...
De agenda-afspraken waren wel gewoon meegekomen. :)
  zondag 12 juni 2016 @ 10:38:30 #229
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_162937642
quote:
11s.gif Op zondag 12 juni 2016 01:54 schreef timbob het volgende:
Het valt me trouwens op dat de SE veel doffer klinkt dan de 4s als je er met je vingers overheen swiped en je nagels raken het scherm. Het geluid klinkt lager en hol.

Niet dat zoiets ook maar enigszins uitmaakt, maar dat zijn de dingen waar ik aan moet wennen. Ik vond het geluid van m'n vorige telefoon fijner :D
Komt omdat het glas voor het scherm veel dunner is.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_163131252
Zijn jullie er al achter hoe je gewoon een viercijferige toegangscode kunt instellen sinds de laatste update? Die zes getallen wennen nooit.... :') .
  Moderator zondag 19 juni 2016 @ 07:47:11 #231
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_163131342
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 07:22 schreef Skeletor. het volgende:
Zijn jullie er al achter hoe je gewoon een viercijferige toegangscode kunt instellen sinds de laatste update? Die zes getallen wennen nooit.... :') .
Die van mij gaat automatisch op 4. Komt het wellicht omdat je een iphone met vingerafdrukscanner hebt? Als je die vingerafdrukherkenning aan hebt kan je naar mijn weten alleen een 6 cijferige instellen.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_163131380
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 07:22 schreef Skeletor. het volgende:
Zijn jullie er al achter hoe je gewoon een viercijferige toegangscode kunt instellen sinds de laatste update? Die zes getallen wennen nooit.... :') .
https://support.apple.com/nl-nl/HT204060
pi_163133409
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 07:47 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Die van mij gaat automatisch op 4. Komt het wellicht omdat je een iphone met vingerafdrukscanner hebt? Als je die vingerafdrukherkenning aan hebt kan je naar mijn weten alleen een 6 cijferige instellen.
iPhone 6 plus hier! Nee, in het menu kun je opteren voor een viercijferige code! Hij wil automatisch een zescijferige aanmaken, maar je kunt 'm dus terugfluiten.
pi_163133538
quote:
Thanks! Ben er dus inmiddels zelf achter :D . iPhone, intuïtief, dit-dat :') .
pi_163158224
Geen idee of mensen hier al bekend mee zijn, maar toch deel ik het.

Recentelijk kwam ik op Facebook een bericht tegen die doorlinkte naar deze website waarop men uitlegt hoe je heel eenvoudig opslagruimte (geheugen) vrij kan maken op je iPhone. Ik heb dit inmiddels twee keer toegepast en mijn beschikbare geheugen is van 1,2GB gestegen naar 4,2GB in 1 minuut door deze simpele handeling toe te passen. :') :o

Zijn er meer mensen die dit hebben gedaan, en zo ja, hoeveel geheugen scheelt het jou?
pi_163158413
Leuk dat je nu meer geheugen vrij hebt, maar heb je er ook wat aan?
Had je echt te weinig vrij en kreeg je daar foutmeldingen over?
Is je telefoon merkbaar sneller geworden? Of juist trager?

Ik snap dit soort dingen nooit zo goed. Het verhaal bewijst alleen maar dat iOS prima zelf 'onnodige' troep kan verwijderen als het nodig is, dat hoef je niet zelf te doen.
pi_163158420
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 11:22 schreef Incendio het volgende:
Geen idee of mensen hier al bekend mee zijn, maar toch deel ik het.

Recentelijk kwam ik op Facebook een bericht tegen die doorlinkte naar deze website waarop men uitlegt hoe je heel eenvoudig opslagruimte (geheugen) vrij kan maken op je iPhone. Ik heb dit inmiddels twee keer toegepast en mijn beschikbare geheugen is van 1,2GB gestegen naar 4,2GB in 1 minuut door deze simpele handeling toe te passen. :') :o

Zijn er meer mensen die dit hebben gedaan, en zo ja, hoeveel geheugen scheelt het jou?
Supertip. Paar keer uitgevoerd. En van 800mb naar 2,9 GB gegaan.
Make my day!
pi_163158529
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 11:31 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Leuk dat je nu meer geheugen vrij hebt, maar heb je er ook wat aan?
Had je echt te weinig vrij en kreeg je daar foutmeldingen over?
Is je telefoon merkbaar sneller geworden? Of juist trager?
Maar natuurlijk. Meer vrije opslag betekent ruimte voor nieuwe apps/foto's/muziek, wat je wilt.
Ik had in principe met nog 1,2GB over niet te weinig geheugen, maar als deze simpele truc 3GB scheelt, is dat erg veel op een telefoon met in totaal 16GB geheugen (waarvan een deel iOS zelf).

Ik merk zeker een verschil in snelheid, hoewel ik nooit echt problemen heb gehad met de snelheid van mijn iPhone. Hoe dan ook, ik kan zien dat veel cache geheugen van apps is verwijderd. Neem bijvoorbeeld de Facebook app, die momenteel 111MB ruimte in beslag neemt. Voordat ik deze truc toepaste was de app 700MB ofzo. Hetzelfde geldt voor snapchat en andere apps.
Handmatig elke app verwijderen en opnieuw downloaden, wat in principe ook het cache geheugen verwijdert, hoeft dus niet meer.

quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 11:32 schreef agter het volgende:

[..]

Supertip. Paar keer uitgevoerd. En van 800mb naar 2,9 GB gegaan.
Super! :)
pi_163159006
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 11:22 schreef Incendio het volgende:
Geen idee of mensen hier al bekend mee zijn, maar toch deel ik het.

Recentelijk kwam ik op Facebook een bericht tegen die doorlinkte naar deze website waarop men uitlegt hoe je heel eenvoudig opslagruimte (geheugen) vrij kan maken op je iPhone. Ik heb dit inmiddels twee keer toegepast en mijn beschikbare geheugen is van 1,2GB gestegen naar 4,2GB in 1 minuut door deze simpele handeling toe te passen. :') :o

Zijn er meer mensen die dit hebben gedaan, en zo ja, hoeveel geheugen scheelt het jou?
Klopt, 2GB bespaard. Als Apple geld kan verdienen kan je je ineens wel ruimte vrijmaken :')
pi_163159935
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 07:47 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Die van mij gaat automatisch op 4. Komt het wellicht omdat je een iphone met vingerafdrukscanner hebt? Als je die vingerafdrukherkenning aan hebt kan je naar mijn weten alleen een 6 cijferige instellen.
Nee hoor. Er staat onderaan een link waarmee je een 4-cijferige code in kan vullen. Ik heb vingerafdrukscanner, kreeg ook een 6-cijferige code, maar heb 'm verruild voor 4.
pi_163159984
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 12:07 schreef Skull-splitter het volgende:
Leedvermaak.

Of heel dom/koppig, of ontzettend goede troll.
Waarom kwam de agenda dan wel gewoon goed mee? :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163160012
Bedankt overigens dat ik dom genoemd word. Echt heel vriendelijk.
  Moderator maandag 20 juni 2016 @ 13:22:21 #243
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_163161211
quote:
15s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:35 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Bedankt overigens dat ik dom genoemd word. Echt heel vriendelijk.
Wat ook vriendelijk is: grappen maken als er een kind doodgereden is door een tractor.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  maandag 20 juni 2016 @ 13:57:53 #244
24329 KNAK
ff w88,......
pi_163162077
iPhone 6+

Een familielid gebruikt Facebook messenger app om in contact te staan met familie over de grens. Deze app staat op 2 iPads, iPhone en geloof dat er nog een laptop aan staat met FB op een browser

Probleem is dat er totaal geen melding komt op de iPhone van een inkomend bericht. Geen alert, geen Ping, geen banner, helemaal niets. Op de iPads wel.

Alle settings nagekeken op de phone, ook de settings van Facebook zelf. Van berichtencentrum/notificaties tot de app eigenschappen; alles staat aan

Wat zie ik ober het hoofd ?
Mai pben rai~!
pi_163162759
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 13:57 schreef KNAK het volgende:
iPhone 6+

Een familielid gebruikt Facebook messenger app om in contact te staan met familie over de grens. Deze app staat op 2 iPads, iPhone en geloof dat er nog een laptop aan staat met FB op een browser

Probleem is dat er totaal geen melding komt op de iPhone van een inkomend bericht. Geen alert, geen Ping, geen banner, helemaal niets. Op de iPads wel.

Alle settings nagekeken op de phone, ook de settings van Facebook zelf. Van berichtencentrum/notificaties tot de app eigenschappen; alles staat aan

Wat zie ik ober het hoofd ?
is met de fb account aangemeld in ios? via instellingen>facebook
  maandag 20 juni 2016 @ 14:51:49 #246
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_163163527
quote:
15s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:35 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Bedankt overigens dat ik dom genoemd word. Echt heel vriendelijk.
Google dan meer en sla advies hier vooral blijvend in de wind. Zie /koppig.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_163163582
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 13:57 schreef KNAK het volgende:
iPhone 6+

Een familielid gebruikt Facebook messenger app om in contact te staan met familie over de grens. Deze app staat op 2 iPads, iPhone en geloof dat er nog een laptop aan staat met FB op een browser

Probleem is dat er totaal geen melding komt op de iPhone van een inkomend bericht. Geen alert, geen Ping, geen banner, helemaal niets. Op de iPads wel.

Alle settings nagekeken op de phone, ook de settings van Facebook zelf. Van berichtencentrum/notificaties tot de app eigenschappen; alles staat aan

Wat zie ik ober het hoofd ?
Dit probleem heb ik sinds kort ook. Ik heb alleen een iPhone, maar krijg geen melding. Wel een rode 1 bij 1 ontvangen bericht.
  maandag 20 juni 2016 @ 15:06:43 #248
24329 KNAK
ff w88,......
pi_163164026
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:25 schreef Drug het volgende:

[..]

is met de fb account aangemeld in ios? via instellingen>facebook
Ga dat zo bekijken, al denk ik dat ik dat al heb gedaan.

Voorheen heeft het gewerkt, ineens gestopt, dus ergens lijkt mij dat dat het probleem niet is. Alle overige iOS apparaten ondervinden geen problemen
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:53 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Dit probleem heb ik sinds kort ook. Ik heb alleen een iPhone, maar krijg geen melding. Wel een rode 1 bij 1 ontvangen bericht.
Zelfs dat zie ik niet. IPads geen probleem, alleen maar die iPhone.
Mai pben rai~!
pi_163167869
- weg -

Nog 4 weken en dan kan ik mijn abbo verlengen.
Denk dat ik voor een iPhone 6s ga.

[ Bericht 41% gewijzigd door Fred op 20-06-2016 20:16:30 ]
pi_163169758
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 18:46 schreef ChevyCaprice het volgende:

-weg-
Omdat het gewoon niet dom is dat je in de veronderstelling was dat nieuw erin gezette telefoonnummers die je op hebt geslagen op de simkaart mee zouden komen met die simkaart, als je die in een andere telefoon stopt. Dat zou gewoon moeten werken.

En het is ook niet dom dat ik dacht alles te synchroniseren (want de agenda-afspraken zijn wél gewoon meegekomen) maar uiteindelijk bepaalde telefoonnummers foetsie zijn.

[ Bericht 8% gewijzigd door Fred op 20-06-2016 20:17:25 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')