Hey Kaneel, hoe is die leef?quote:
Ik lijk met de dag zieker te worden.quote:
Awww. Hoe lang ben je al ziek?quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lijk met de dag zieker te worden.
Nu verplicht emmer naast mijn bed
En hoe is jouw leef?
Dinsdagavond ofzo.quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww. Hoe lang ben je al ziek?
Gaat wel oké. Nu in de trein richting Heppie.
We gaan een museum in Leiden bezoeken morgen en daarna uit eten. Morgen is ons jubileum.quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dinsdagavond ofzo.
Leuk, leuk. Gaan jullie nog iets bijzonders doen?
Dat klinkt niet verkeerd.quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:42 schreef Fera het volgende:
[..]
We gaan een museum in Leiden bezoeken morgen en daarna uit eten. Morgen is ons jubileum.
Ik weet niet hoe het heet.quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd.
Welk museum en welk restaurant?
Oudheden waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het heet.Het was Hepje zijn idee, dus ik zal het wel eens vragen. Volgens mij was er een expositie over de Romeinen. Waarschijnlijk gaan we sushi eten.
Ik moet trouwens dringend naar de wc, maar dan moet ik Bogie alleen laten.
Ja. Dat volgens mij. In ieder geval interessant. Maar mijn geheugen faalt.quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oudheden waarschijnlijk.
En sushi, uiteraard, hehe. Stelletje verslaafden
Is het druk in de trein?
Is wel erg krap.quote:
Mexicaans kan ik achter staan, dat is heerlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2016 10:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Dat volgens mij. In ieder geval interessant. Maar mijn geheugen faalt.
We houden ook heel erg van Mexicaans. Maar dat hebben we recentelijk nog met Fokkie gegeten.
Ik kan er geen genoeg van krijgen. Wel echt één van mijn favoriete keukens. En in Arnhem zitten sowieso twee goede Mexicaanse restaurants.quote:Op vrijdag 29 april 2016 10:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mexicaans kan ik achter staan, dat is heerlijk.
oh ik ben nog maar een keer in zo'n wc geweest en die was best groot. Maar gelukkig was hij er nog toen je terug kwamquote:Op vrijdag 29 april 2016 10:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Is wel erg krap.
Ben alsnog gegaan. Wat een opluchting. En Bogie zat heel braaf te wachten toen ik terug kwam.
Ik kan me er geen voor de geest halen, eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2016 10:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan er geen genoeg van krijgen. Wel echt één van mijn favoriete keukens. En in Arnhem zitten sowieso twee goede Mexicaanse restaurants.Weet je er toevallig nog één in Leiden?
Even kijken. Ben wel nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 29 april 2016 10:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan echter wel de Eritreër aanraden. Potverdikkeme wat is dat lekker
Ik had hem al gevonden. Ziet er wel smakelijk uit. Ben benieuwd wat Hepje er van vindt.quote:
In diezelfde straat zit ook een goede Indo, een Thai en nog iets dat ik even vergeet.quote:Op vrijdag 29 april 2016 10:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had hem al gevonden. Ziet er wel smakelijk uit. Ben benieuwd wat Hepje er van vindt.
Dank je, Sof.quote:
He bahquote:Op vrijdag 29 april 2016 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je, Sof.
Ik voel me nu voor het eerst in 48 uur goed genoeg om naar buiten te gaan denk ik.
We zouden naar haar pa gaan, die heeft allemaal jonge konijntjes.quote:Op vrijdag 29 april 2016 11:19 schreef supersof het volgende:
[..]
He bah![]()
Komt loka voor je zorgen dit weekend?
Ahhh wat liefquote:Op vrijdag 29 april 2016 11:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We zouden naar haar pa gaan, die heeft allemaal jonge konijntjes.
Hopelijk ben ik morgen fit genoeg, dat wil ik niet aan me voorbij laten gaan.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 11:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ahhh wat lief![]()
![]()
![]()
maak je een fotootje?
jawelquote:
goed hoorquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:14 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel
heb opeens stress voor stageplaats pfff
met jou? zin in je date?
Jeejquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal proberen er aan te denken
Zo, lekker buiten geweest. Lekker eten gehaald voor vanavond. Ik heb er een soort van zin in. Maar eerst even bijkomen.
ohquote:
Lekker, als er voor je gekookt wordt. Vind het ook leuk om voor mensen te koken, maar met een groep is het vaak zo lastig omdat de ene dit niet lust, die voor dat allergisch is etc.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Jeej
Wat ga je maken vanavond?
Ik eet bij een vriendin dus hoef niks te doen![]()
hoe laat zie je haar?quote:
Hm ja lijkt mij ook, mijn ene opa moet glutenvrij eten, dat is echt een gedoe somsquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker, als er voor je gekookt wordt. Vind het ook leuk om voor mensen te koken, maar met een groep is het vaak zo lastig omdat de ene dit niet lust, die voor dat allergisch is etc.
Ik ga rijst met kardemom en steranijs maken, en daarbij een klein stoofje van ui, bonen, tomaat en chipolata.
oh zo laatquote:
ja hoop gewoon netflix en chiillquote:
Echt?!quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Hm ja lijkt mij ook, mijn ene opa moet glutenvrij eten, dat is echt een gedoe soms
Dat klinkt best lekker, alleen heb ik geen tijd/zin/geld om zulke dingen te doen
Ja, elke keer aanrecht schoonmaken, opletten met welk mes je wat doet, verschillende pannen. Met verjaardag ook een aparte taart voor hem (die wij dan ook wel meehelpen opeten hoorquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt?!tering dat lijkt me gewoon amper te doen
waar spreken jullie af danquote:
Poe, lastig is dat. Gelukkig komt er wel steeds meer mogelijkheid voor dat soort mensen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Hm ja lijkt mij ook, mijn ene opa moet glutenvrij eten, dat is echt een gedoe soms
Dat klinkt best lekker, alleen heb ik geen tijd/zin/geld om zulke dingen te doen
en gewoon mega beperkt in producten al, wel lastig maar superrr lief dat jullie dat doenquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, elke keer aanrecht schoonmaken, opletten met welk mes je wat doet, verschillende pannen. Met verjaardag ook een aparte taart voor hem (die wij dan ook wel meehelpen opeten hoor)
En een oma van mij mag geen vlees. Dus als ze allemaal komen dan is het flink wat werk voor mijn moeder
Ja die rijst klinkt erg lekker.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Poe, lastig is dat. Gelukkig komt er wel steeds meer mogelijkheid voor dat soort mensen.
Laatste keer meet bij mij, moest ik iets maken waar geen vlees in zat, waar geen paprika in zat, en het mocht geen soep zijn. Ja, pfoe zeg.
Het lijkt mij ook lekker, die rijst iig. Nog nooit gemaakt, maar zag het op youtube vanmorgen. En steranijs had ik al, dus hoefde alleen kardemom en vlees te halen.
Tijd en zin snap ik, maar geld is toch geen probleem? Kost bijna niks.
Nou ja, meestal maakt mijn moeder dan een pastasaus met vlees en eentje zonder. En dan pasta met gluten en eentje zonder. Of een stamppot of soepquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en gewoon mega beperkt in producten al, wel lastig maar superrr lief dat jullie dat doen
Snap wel wat je bedoeld, ik heb ook wel zo'n basiskeuken met echt duizend verschillende basisproducten.. maar als je dat niet hebt en ook niet vaak gebruikt is het gewoon heel erg duurquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja die rijst klinkt erg lekker.
Nou ja, elke keer van die ingrediënten kopen die ik zelden gebruik vind ik wat onnodig
Ja, is ook iets wat je in de loop van de tijd opbouwt.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja die rijst klinkt erg lekker.
Nou ja, elke keer van die ingrediënten kopen die ik zelden gebruik vind ik wat onnodig
JAA, u hebt uw flesje mead laten staan!quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, is ook iets wat je in de loop van de tijd opbouwt.
En ik hoef gelukkig niet moeilijk te doen om een paar euro.
ahhh zo, ja moet ook niet te moeilijk makenquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou ja, meestal maakt mijn moeder dan een pastasaus met vlees en eentje zonder. En dan pasta met gluten en eentje zonder. Of een stamppot of soep
Of we gaan gewoon naar een pannenkoekenboerderij in de buurt waar ze glutenvrije pannenkoeken hebben![]()
rustig tjackaquote:
waarom post je niet meer hier amaquote:
Geen idee, omdat het zo rustig is laatste tijd denk ik. Maar ben hier nog wel af en toe. Zoals nuquote:
Dan drink je hem toch opquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
JAA, u hebt uw flesje mead laten staan!
ga nu maar wegquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee, omdat het zo rustig is laatste tijd denk ik. Maar ben hier nog wel af en toe. Zoals nu
het voelt alsof ik drie gram coke in mijn neus heb geramdquote:
A flock of seagullsquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet. Zien we elkaar spoedig?
Dat kan wel, als we dat regelen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet. Zien we elkaar spoedig?
nou ik snap het wel. als ik zoiets zou vieren zou ik alleen mensen willen die ik echt heel heel erg aardig vind. Weet niet hoe de band is tussen jullie, maar als die niet zo heel goed is, snap ik het wel.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:56 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben als ENIGE niet uitgenodigd op vrijgezellenfeestje van collega![]()
![]()
![]()
. Echt zo kanki triest. Misschien moet je me niet, dat kan, maar nodig me godverdomme uit als je toch al 25 man uitnodigd. Ik wou ook eten
Nee gewoon kut.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
A flock of seagullsJe bent een held
Dank, dank.quote:
Ik doe binnenkort wel meetje regelenquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat kan wel, als we dat regelen.
Maar tot dan weet ik ook nieeee
Matig altijd dat soort dingen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:56 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben als ENIGE niet uitgenodigd op vrijgezellenfeestje van collega![]()
![]()
![]()
. Echt zo kanki triest. Misschien moet je me niet, dat kan, maar nodig me godverdomme uit als je toch al 25 man uitnodigd. Ik wou ook eten
Nee gewoon kut.
Tssssquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dank, dank.
Loka baalt er altijd van als ik jaren 80 muziek luister
Sowieso collegas op een vrijgezellenfeestquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:59 schreef supersof het volgende:
[..]
nou ik snap het wel. als ik zoiets zou vieren zou ik alleen mensen willen die ik echt heel heel erg aardig vind. Weet niet hoe de band is tussen jullie, maar als die niet zo heel goed is, snap ik het wel.
Maar alsnog wel lullig hoor, je voelt je natuurlijk wel buiten gesloten
Ja als je iemand veel buiten het werk ziet snap ik het wel, maar gewoon collega's, meh.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso collegas op een vrijgezellenfeest
lol
Nee, ik snap dat écht niet. En voornamelijk omdat het echt niet zo is dat iedereen op het werk haar beste vriendje is behalve ik oidquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:59 schreef supersof het volgende:
[..]
nou ik snap het wel. als ik zoiets zou vieren zou ik alleen mensen willen die ik echt heel heel erg aardig vind. Weet niet hoe de band is tussen jullie, maar als die niet zo heel goed is, snap ik het wel.
Maar alsnog wel lullig hoor, je voelt je natuurlijk wel buiten gesloten
okequote:Op vrijdag 29 april 2016 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dank, dank.
Loka baalt er altijd van als ik jaren 80 muziek luister
[..]
Ik doe binnenkort wel meetje regelen
[..]
Matig altijd dat soort dingen.
Had je een idee dat die persoon je niet mocht?
Ze komt van Filipijnen en heeft gewoon niemand anders. Der bruidsmeisje is een collega. Ps, ze werkt 3 maanden bij onsquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso collegas op een vrijgezellenfeest
lol
oh moest ze daarom ook zelf dr vrijgezellenfeest organiserenquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze komt van Filipijnen en heeft gewoon niemand anders. Der bruidsmeisje is een collega. Ps, ze werkt 3 maanden bij ons![]()
van die 25 collega's die zijn uitgenodigd heeft ze er met 3 ooit buiten werk afgesprokenquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja als je iemand veel buiten het werk ziet snap ik het wel, maar gewoon collega's, meh.
Oh ja oke dan snap ik het ook nietquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
van die 25 collega's die zijn uitgenodigd heeft ze er met 3 ooit buiten werk afgesproken
DAAROM. Het hele verhaal is debiel
Was ook niet echt vrijgezellenfeest, gewoon ergens wat drinken en iedereen mocht 3? drankjes op haar rekening kopen oid. Maar, ja denk het. Ze is wel gewoon aardig verder hoor, maar ook wel beetje zieligquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh moest ze daarom ook zelf dr vrijgezellenfeest organiseren
Vind ik ook apart ja.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor een huwelijk, door een vrouw die ik toen net 3 maanden kende.
Vond ik wel apart.
Goed punt.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie moet ik dan kusjes en cadeautjes geven?
Ja maar ga er verder geen probleem van maken, het is en blijft haar feest en als ze mij daar niet wilde hebben dan is dat haar recht. Maar ik vind gewoon kut dat als ze straks weer helemaal blij en vrolijk gaat doen dat ik dan zit van 'ja maar is dit echt?!'quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja oke dan snap ik het ook nietraar kind is het dan zeg
quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor een huwelijk, door een vrouw die ik toen net 3 maanden kende.
Vond ik wel apart.
Gewoon niet meer op ingaan en negeren dan tochquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar ga er verder geen probleem van maken, het is en blijft haar feest en als ze mij daar niet wilde hebben dan is dat haar recht. Maar ik vind gewoon kut dat als ze straks weer helemaal blij en vrolijk gaat doen dat ik dan zit van 'ja maar is dit echt?!'
[..]mijn zus nodigde familie uit (zeg maar, de mensen die op je ouders hun verjaardag komen) en haar eigen vrienden niet. Dat was ERG bijzonder.
Side note: we zien onze familie nooit, gewoon nooit. Zus heeft daarna kindje gekregen en van familie die op haar bruiloft was zijn er twee mensen op kraamvisite geweest, dus waarom zij dan familie ging uitnodigen ipv vrienden, geeeen idee..
zo zijn die aziaatjes van die kant ook gewoonquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:07 schreef Crack_ het volgende:
Ja maar ga er verder geen probleem van maken, het is en blijft haar feest en als ze mij daar niet wilde hebben dan is dat haar recht. Maar ik vind gewoon kut dat als ze straks weer helemaal blij en vrolijk gaat doen dat ik dan zit van 'ja maar is dit echt?!'![]()
Raar om je vrienden niet uit te nodigen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]mijn zus nodigde familie uit (zeg maar, de mensen die op je ouders hun verjaardag komen) en haar eigen vrienden niet. Dat was ERG bijzonder.
Side note: we zien onze familie nooit, gewoon nooit. Zus heeft daarna kindje gekregen en van familie die op haar bruiloft was zijn er twee mensen op kraamvisite geweest, dus waarom zij dan familie ging uitnodigen ipv vrienden, geeeen idee..
quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon niet meer op ingaan en negeren dan toch
Ja, is ook zo. Ze had een keer geklaagd bij het management dat toen het druk was ik iemand had moeten helpen en dat deed ik niet.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zo zijn die aziaatjes van die kant ook gewoon
geen gezicht willen verliezen maar wel harde bs zetten als het kan
Ja, vond ik ook. Maar zus sowieso raar kindje, al ben ik wel dol op der. En we zijn allemaal gekquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Raar om je vrienden niet uit te nodigen.
Ben je ziek?quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb wat gegeten en ben gelijk weer ziek.
Tering he
ja fuck haarquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]uberhaupt niet feliciteren met huwelijk
Wnat ze is nu op Filipijnen om te trouweeeen
[..]
Ja, is ook zo. Ze had een keer geklaagd bij het management dat toen het druk was ik iemand had moeten helpen en dat deed ik niet.![]()
![]()
![]()
Mijn enige reactie was "oke had je me niet kunnen vragen of ik had kunnen helpen op het moment zelf" en "kun je dat niet zelf tegen me zeggen ipv management" en management stond aan mijn zijde want die hadden toen ze dat zei ook zoiets van wtf. Toen zei ze nog dat ze dacht dat met ieder dingetje bij het management moest komen, jaaaa want dan wordt het echt mega gezellig op de werkvloer!
[..]
Ja, vond ik ook. Maar zus sowieso raar kindje, al ben ik wel dol op der. En we zijn allemaal gek
Mijn mama loopt tegen iedereen te verkondigen dat ik een soort kluizenaar ben oid![]()
[..]
Ben je ziek?oohhh
Nee ik ga niet op vakantie, of er moet een mirakel plaatsvindenquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:14 schreef Crack_ het volgende:
Soffie, ga jij op vakantie eigenlijk ofzoiets?Of heb ik dit al gevraagd?
Wat heb je gegeten?quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb wat gegeten en ben gelijk weer ziek.
Tering he
Je moeder klinkt wel erg apart, iedere keer dat ik wat over haar hoorquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook. Maar zus sowieso raar kindje, al ben ik wel dol op der. En we zijn allemaal gek
Mijn mama loopt tegen iedereen te verkondigen dat ik een soort kluizenaar ben oid![]()
[..]
Ben je ziek?oohhh
Ik heb al 3 dagen hoofdpijn in de ochtend.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, sinds dinsdag ofzo. Voel me verrot. Hoofdpijn, buikpijn, keelpijn, misselijkheid.
Yoghurt met havermout.quote:
En daarna is het weer over?quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb al 3 dagen hoofdpijn in de ochtend.
Ik voel een verbantschap
Ja, heel gek.quote:
ahhh, ga je wat anders leuks doen?quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik ga niet op vakantie, of er moet een mirakel plaatsvinden
ja, ik ga naar Kroatiëquote:
haha, ze is ook wel apart maar ook zij is een liefje. Ze heeft voornamelijk niet door hoe ze op mij kan overkomen, en ik kan van mensen waar ik veel om geef errrrug weinig hebben laatste tijd hequote:Op vrijdag 29 april 2016 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moeder klinkt wel erg apart, iedere keer dat ik wat over haar hoor
Ja, sinds dinsdag ofzo. Voel me verrot. Hoofdpijn, buikpijn, keelpijn, misselijkheid.
nee, heel de zomer werken denk ikquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahhh, ga je wat anders leuks doen?
[..]
ja, ik ga naar Kroatiëen jij?
[..]
haha, ze is ook wel apart maar ook zij is een liefje. Ze heeft voornamelijk niet door hoe ze op mij kan overkomen, en ik kan van mensen waar ik veel om geef errrrug weinig hebben laatste tijd he
En ahhh, beterschap dan maar. In je vakantie
quote:BloodyCarman's blog.
Ik ben een persoon die zich kut voelt, lees hier over mijn leven.
ik heb het gevoel dit gesprek al gevoerd te hebbenquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahhh, ga je wat anders leuks doen?
[..]
ja, ik ga naar Kroatiëen jij?
[..]
haha, ze is ook wel apart maar ook zij is een liefje. Ze heeft voornamelijk niet door hoe ze op mij kan overkomen, en ik kan van mensen waar ik veel om geef errrrug weinig hebben laatste tijd he
En ahhh, beterschap dan maar. In je vakantie
De volgende keer als ze het doet ziet Wesley het niet meer door de vingers.quote:
goorquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:23 schreef Crack_ het volgende:
http://bloodycarman.webnode.nl/news/ruzie-/
Dude, wtf?!![]()
echt serieus
Oke, dat klinkt niet echt chillquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:24 schreef supersof het volgende:
[..]
nee, heel de zomer werken denk ik
en verstandskies eruit laten halen
quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dit gesprek al gevoerd te hebben![]()
Maar ik misschien roadtrip door Europa maar nog niets zeker
quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
kan je net zo goed mijn pohi lezen
Veel meer genot ook
Het is wel fucking oud maar dan nog. Dat kind draait alles om naar 'wat doen mensen me aan!quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De volgende keer als ze het doet ziet Wesley het niet meer door de vingers.
jaquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:29 schreef JanCees het volgende:
Hebben al die kinderen meivakantie ofzo
Tering herrie buiten
hoi aldoquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:29 schreef AldoTheApache het volgende:
Goedemiddag schone deernes en deerninnen
Wat is daar goor aan? Het is amper iets, alsnog wel slecht natuurlijk hoor.quote:
nee niet echtquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, dat klinkt niet echt chill
[..]nou dan ben ik het alweer vergeten, maar leuk als je dat zou gaan doen. Zou ook wel roadtripje door europa willen hoor, chillie
[..]
[..]
Het is wel fucking oud maar dan nog. Dat kind draait alles om naar 'wat doen mensen me aan!![]()
'
jaaa moet je wel doen, straks doen je niks leuksquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:30 schreef supersof het volgende:
[..]
nee niet echt
ik heb er niet eens over nagedacht om iets leuks te plannen eigenlijk
die foto'squote:Op vrijdag 29 april 2016 13:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat is daar goor aan? Het is amper iets, alsnog wel slecht natuurlijk hoor.
quote:
Ik zeg altijd: Doen!quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:31 schreef Fok-it het volgende:
Ik twijfel heel erg of ik op vakantie moet gaan deze zomer
Ik zal je helpen, nee je moet nietquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:31 schreef Fok-it het volgende:
Ik twijfel heel erg of ik op vakantie moet gaan deze zomer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
ja dat had ik ook ongeveerquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:31 schreef AldoTheApache het volgende:
Verstandskiezen![]()
Ik moest toen naar de kaakchirurg om ze eruit te laten halen. En toen was het een week later gaan ontsteken, kon ik weer terugDeed zoveel pijn dat ik mijn mond niet eens 1 cm open kon doen
iehlquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat deed ik op de basisschool, en als die kleine sneetjes dan weer een beetje dichtgroeiden ze weer uit elkaar trekken want dat voelde geinig.
wel alleen op m'n duim tho
#fuckedinthebrain
je duim?quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat deed ik op de basisschool, en als die kleine sneetjes dan weer een beetje dichtgroeiden ze weer uit elkaar trekken want dat voelde geinig.
#fuckedinthebrain
quote:Ik heb net mijn wiskunde proefwerk gemaakt kvond het echt moeilijk... ;X vooral die sommen tussen haakjes enzow. Maarja nu is het af en mag je op je telefoon of whatever. Haha Kanar ging net een spelletje spelen heeft ze haar geluid nog aan staan zoon tering irritant geluidje. Lol. Zo snel mogelijk uit doen zodat haar mobiel niet ingenomen word. Pff ik heb echt honger ik hb geen eten en geen drinkn meegenome en heb ook geen geld bij.
Nee niks moetquote:
Ik moest ook 2 keer, maar de 2e keer ging het primaquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat had ik ook ongeveer
alleen dan nog een keer in de zomer
Ik had altijd schaafwonden van hockey, en daar ging ik dan altijd aan pulken enzoquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:32 schreef Divje het volgende:
[..]
#fuckedinthebrain
Toen ik 13 was praatte ik ook wel zoquote:
Nouja, heb geen inzicht in jouw geld.. maar geen werk hebben + 10k op de bank, dan kun je wel op vakantie. Geen werk + weinig geld op bank, zou ik niet doen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee niks moetmaar het zou niet verkeerd zijn, aan de andere kant. Gezien het feit dat ik nog geen werk heb is elk al gespaard bedrag wel mooi meegenomen.
korstjes pulkenquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik had altijd schaafwonden van hockey, en daar ging ik dan altijd aan pulken enzo
Helaas voor haar doet ze het onder haar naam en toenaam.quote:
Nog steeds.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:35 schreef Divje het volgende:
[..]
korstjes pulkenwie deed dat nou niet vroegah
En dan opetenquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:35 schreef Divje het volgende:
[..]
korstjes pulkenwie deed dat nou niet vroegah
Wie heeft dat nou nietquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind wel dat ik altijd iets van 20k op de bank moet hebben eigenlijk.
Klopt klopt.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Toen ik 13 was praatte ik ook wel zo
[..]
Nouja, heb geen inzicht in jouw geld.. maar geen werk hebben + 10k op de bank, dan kun je wel op vakantie. Geen werk + weinig geld op bank, zou ik niet doen.
Maar hoeveel geld jij vind dat je op de bank moet hebben, dat is persoonlijk
Nee, vind het gewoon naar als mensen zichzelf snijdenquote:
sorry no homoquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:37 schreef Nouri het volgende:
Mocht je dit lezen, ik hou super veel van je en ik wil je graag nog vertellen wat er is voor de 5e. Jwz wat er op de 5e is... Ik voel me echt schuldig... Pff. I love you.
DIt had ik vroeger totaal niet, maar de laatste jaar begin ik het belang van spaargeld in te zienquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind wel dat ik altijd iets van 20k op de bank moet hebben eigenlijk.
ik lag half te hyperventileren in die stoel en naderhand kreeg ik een dikke preek van die kaakchirurg omdat hij vond dat ik me aansteldequote:Op vrijdag 29 april 2016 13:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik moest ook 2 keer, maar de 2e keer ging het primaAl was ik toen wel banger ofzo
Maar dat kwam door die pijn van de 1e keer
Wtfquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ik lag half te hyperventileren in die stoel en naderhand kreeg ik een dikke preek van die kaakchirurg omdat hij vond dat ik me aansteldewat een lul
lol wtfquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ik lag half te hyperventileren in die stoel en naderhand kreeg ik een dikke preek van die kaakchirurg omdat hij vond dat ik me aansteldewat een lul
tjackaleaks ?quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:37 schreef Nouri het volgende:
Mocht je dit lezen, ik hou super veel van je en ik wil je graag nog vertellen wat er is voor de 5e. Jwz wat er op de 5e is... Ik voel me echt schuldig... Pff. I love you.
ja, dit is echt mega debiel.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Helaas voor haar doet ze het onder haar naam en toenaam.
Heerlijk als je toekomstige werkgever je gaat googlen
ahh zo, ja begrijpelijkquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, vind het gewoon naar als mensen zichzelf snijden
Zijn niet zo moeilijk inderdaad. Mijn hele shirt was doorweekt van het zweet doordat ik paniekaanval kreeg metm ijn erstandskiezen.quote:
Wat zou er met wesley gebeurenquote:Ik ging net proberen Wesley te bellen ik was best nerveus... Maar hij nam niet op... Dus nu zal ik 6 maanden zijn stem niet kunnen horen... Ik heb er echt zoon moeite mee. Ik mis hem zo erg. Ik hou zoveel van hem. Ik geef om niks of niemand meer....
ja en in juli zie ik hem weer en hij zei dat ik voor mezelf moest nadenken waar dat 'gedoe' allemaal voor nodig was. uhm okequote:
Daar mag je toch wel bellen?quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat zou er met wesley gebeuren
Ik gok op vast.
Ik snap echt niks van dit verhaal.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt klopt.
Maar ik bedoelde meer voor volgend jaar. Wilde ik het liefst tussen de 5 en 10k hebben voor ik weg zou gaan, en dat is nu ong. 1.5k dus wat dat betreft zou ik prima paar weken op vakantie kunnen maargoed. denk inderdaad dat ik het maar niet moet doen en gewoon verder ga met sparen en hopelijk snel werk vinden mja
vakantie
wtfquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en in juli zie ik hem weer en hij zei dat ik voor mezelf moest nadenken waar dat 'gedoe' allemaal voor nodig was. uhm oke
ja, want dat is gewoon uurtje factuurtje draaien voor artsenquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:39 schreef Fok-it het volgende:
Nou, ik heb m`n volgende patient. hup ga maar weg
Laat maarquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap echt niks van dit verhaal.
Volgend jaar wilde je het liefst tussen 5 en 10 k en op dit moment heb je 1,5k dus kun je nu wel gaan
Dat kost me iets te veel tijd en geldquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lol wtf
je had beter in pole kunnen gaan
dan krijg je HELE lieve verpleegsters die alles voor je halen
Ja wel goedquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat kost me iets te veel tijd en geld![]()
Hoe gaat het met jouw kaken nu?
ZIjn gewoon slagers manquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn niet zo moeilijk inderdaad. Mijn hele shirt was doorweekt van het zweet doordat ik paniekaanval kreeg metm ijn erstandskiezen.
En toen viel ik flauw op straat![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en in juli zie ik hem weer en hij zei dat ik voor mezelf moest nadenken waar dat 'gedoe' allemaal voor nodig was. uhm oke
ja echt he, zsm die stoel uit en weggaan.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn niet zo moeilijk inderdaad. Mijn hele shirt was doorweekt van het zweet doordat ik paniekaanval kreeg metm ijn erstandskiezen.
En toen viel ik flauw op straat![]()
Ja echt hequote:
Ik wilde volgend jaar toch paar maanden gaan reizen?quote:
gezelchapquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:43 schreef AldoTheApache het volgende:
Ezell ging toen bij mij mee, omdat ik niet alleen wilde![]()
Bleef ze die week mij nog beetje verzorgen en gezelchap houden enzo
en 2 weken goedkoop kamperen ofzo?quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wilde volgend jaar toch paar maanden gaan reizen?
Daar wilde ik tussen de 5/10k voor gespaard hebben. Nu heb ik iets van 1.5k gespaard dus genoeg om op vakantie te gaan, maar kan beter gewoon laten staan aangezien je anders weer opniuew kan beginnen. Mja. Wel jammertjes
Volgens mij heb jij wel meer geld. Ik zize jou wel verstandiger met je geld omgaan dan ikquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:43 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat ik ook maar niet op vakantie moet, heb bijna even weinig geld als Fokkie.
ulgh, mijn ex heeft me toen niet eens bezocht die week daarnaquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:43 schreef AldoTheApache het volgende:
Ezell ging toen bij mij mee, omdat ik niet alleen wilde![]()
Bleef ze die week mij nog beetje verzorgen en gezelchap houden enzo
Ik heb wel stukje minder inkomsten dan jij gok ik.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij wel meer geld. Ik zize jou wel verstandiger met je geld omgaan dan ik
Nah. Of ik ga gewoon lekker op vakantie hoe ik wil of ik ga nietquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en 2 weken goedkoop kamperen ofzo?
Ja maar jij vergeet 1 dingquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ulgh, mijn ex heeft me toen niet eens bezocht die week daarna
0-600 tochquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb wel stukje minder inkomsten dan jij gok ik.
Dat is waarquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb wel stukje minder inkomsten dan jij gok ik.
Kamperen is mooi manquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah. Of ik ga gewoon lekker op vakantie hoe ik wil of ik ga niet
had ik maar een levenspartnerquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja maar jij vergeet 1 ding![]()
Ezell is mijn levenspartner
Ja. Dat is het deel wat ik niet snapte, als je NU 1,5k hebt en dat NU gaat uitgeven, heb je toch niks meer?!quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wilde volgend jaar toch paar maanden gaan reizen?
Daar wilde ik tussen de 5/10k voor gespaard hebben. Nu heb ik iets van 1.5k gespaard dus genoeg om op vakantie te gaan, maar kan beter gewoon laten staan aangezien je anders weer opniuew kan beginnen. Mja. Wel jammertjes
dit had ik niet verwacht van jouquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kamperen is mooi manLekker in de natuur
Niet?quote:
Ja, dat kan toch ook? Enige was dan dat ik weer opnieuw zou moeten beginnen wat niet heel erg slim is maargoedquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. Dat is het deel wat ik niet snapte, als je NU 1,5k hebt en dat NU gaat uitgeven, heb je toch niks meer?!En je mist zelfs met 1,5k nogal wat voor die 5 - 10k
Maar jouw conclusie was 'dus kan nu wel op vakantie' wat echt mega tegenstrijdig over kwam met die 5 - 10k die je zei volgend jaar nodig te hebben.
75 procent van minimumloonquote:
oke dat gaat me wat te ver. Maar kamperen vind ik wel echt leukquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Niet?![]()
Ik ga deze zomer 2 weken naar NoorwegenZo'n trail lopen en dan kamperen in mijn kleine tentje en koken op zo'n primus enzo
Puur natuur
wil je niet zo vrolijk doenquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Niet?![]()
Ik ga deze zomer 2 weken naar NoorwegenZo'n trail lopen en dan kamperen in mijn kleine tentje en koken op zo'n primus enzo
Puur natuur
Spaar is sowieso moeite niet meer waard.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan is het eigenlijk zonde om uberhaupt voor een spaarrekening te betalen. :$
is toch gratisquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan is het eigenlijk zonde om uberhaupt voor een spaarrekening te betalen. :$
Ja, maar nogmaals.. dat kan ookquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat kan toch ook? Enige was dan dat ik weer opnieuw zou moeten beginnen wat niet heel erg slim is maargoed
Kemperen is chillquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:46 schreef supersof het volgende:
[..]
oke dat gaat me wat te ver. Maar kamperen vind ik wel echt leuk
alleen niet zo heel primitief
Daar heb je gelijk in. Ik ga ook niet hoorquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar nogmaals.. dat kan ook
Maar zeggen 'ik heb 10k nodig en heb op dit moment 1,5k dus kan wel op vakantie' klinkt alles behalve logisch.
Die hele 10k hoef je niet te benoemen want heeft hier dus eigenlijk niks mee te maken. En als je die 10k wel zo belangrijk vind, niet op vakantie gaan want dan mis je nog meer geld.
Heb je nog fatsoenlijke rente daarop?quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:47 schreef Nouri het volgende:
maja heb ook nog 15k maar dat staat vast
komt vrij als ik 25 ben
Ja weet niet precies op basis van 36 of 40 ofzo. Maar wel gewoon volledig ja.quote:
zit in beleggingen verdien er dus geen zak aanquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb je nog fatsoenlijke rente daarop?
Mijn vriendin heeft in 2006 nog een groot bedrag vastgezet, net voordat de rentes crashte.
Genot.
Ja en je moet bedenken waar je vrolijker van wordt, eventueel twee kleinere vakanties of een grotere zeg maarquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ik ga ook niet hoor
Maar soms heb je weleens dat je dentk van hmn zou ik toch niet een weekje gaan?
Maar nee, niet verstandig dit dat
Ga je een hissa kopen ja?quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar na zomer gaat alles in vastgoed gok ik.
Nietquote:
Ik vind dat echt tyfus veelquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet niet precies op basis van 36 of 40 ofzo. Maar wel gewoon volledig ja.
de oude ook tochquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet
Ik hoor bij die ouwe groep. Die nieuwe wordt herkeurd.
Chillquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, gok het wel.
En dan van de huur leven.
Beter dan geld weg laten rotten ja.quote:
Oud ook. Iig wordt je arbeidsvermogen opnieuw beoordeeld.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet
Ik hoor bij die ouwe groep. Die nieuwe wordt herkeurd.
Wegsluisen naar Panama?quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter dan geld weg laten rotten ja.
Moeten beetje aan vermogensplanning denken.
ik wist het welquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Oud ook. Iig wordt je arbeidsvermogen opnieuw beoordeeld.
Weet ik weet ikquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind dat echt tyfus veel, helemaal voor jou. Niet stom bedoeld he, maar als je opleiding kan doen enzo dan kun je later ook werken dus ook minder wajong. Maar jij bent zeker voor 2010?
En niet persoonlijk richting jou hoor, als je het kan pakken moet je alles pakken natuurlijk. Gratis geld heueueu
Dat bestaat nietquote:
Jup. Ik had bezwaar aangedingest en wordt nu niet herkeurdquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:51 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik wist het wel
in de komende twee jaar dacht ik
Ja geen idee hoe ze dat doenquote:
Alleen door de plebejersquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig word je dan met de nek aan gekeken.
Vrijheid van de grillen van een overheid is een groot goed.quote:
Als je je werk leuk vind heet je loon ineens gratis geld ja?quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat bestaat niet
Als je seksverslaafd bent wel trouwensDan verkoop je jezelf gewoon
wanneer je klaar ben met studie krijg beoordelingquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe ze dat doen
Na 2010 was herkeuring geloof ik
Nouja onterecht?! Niemand gaat een baantje wat ze kut vinden en slecht betaald aannemen als je iedere maand gratis geld krijgt lijkt mequote:Op vrijdag 29 april 2016 13:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik weet ik
Ik weet al langer dat het veel is![]()
Maar ja, ik kan er ook niks an doen weet je. In principe kan ik tot mn 65ste erop teren.
Niet dat ik dat doe natuurlijk, ik wil gewoon werk mja. Je word er wel iets kritischer doorqua baantjes met weinig salaris enzo, wat wel onterecht is misschien mja
Ja klopt.quote:
whyquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Jup. Ik had bezwaar aangedingest en wordt nu niet herkeurd
Ligt eraan hoe leuk je het daadwerkelijk vindtquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je je werk leuk vind heet je loon ineens gratis geld ja?
Ik hoorde laatst van het uwv dat ik hem niet zouverliezen in de toekomst dusjaquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:52 schreef Nouri het volgende:
[..]
wanneer je klaar ben met studie krijg beoordeling
bitcoingodquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter dan geld weg laten rotten ja.
Moeten beetje aan vermogensplanning denken.
dan liegt het uwvquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst van het uwv dat ik hem niet zouverliezen in de toekomst dusja
Tenzij ik werk heb natuurlijk, of ga emigreren
Nou ja, je kan zeggen: werken is beter dan thuis zitten. Dat vind ik zelf ook. Maar ik had laatsat bijv bij kpn een solli lopen waar ik voor training uitgenodigd was. En salaris was iets van 7.50 brutoquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja onterecht?! Niemand gaat een baantje wat ze kut vinden en slecht betaald aannemen als je iedere maand gratis geld krijgt lijkt me
Ja, kun je beter kansloos thuis blijven zitten.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, je kan zeggen: werken is beter dan thuis zitten. Dat vind ik zelf ook. Maar ik had laatsat bijv bij kpn een solli lopen waar ik voor training uitgenodigd was. En salaris was iets van 7.50 brutoAls ik 24 uur per week zou werken zou ik 150 euro minder verdienen dan nu, tsja dat kan ik moeilijk aannemen dan
Drissquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, je kan zeggen: werken is beter dan thuis zitten. Dat vind ik zelf ook. Maar ik had laatsat bijv bij kpn een solli lopen waar ik voor training uitgenodigd was. En salaris was iets van 7.50 brutoAls ik 24 uur per week zou werken zou ik 150 euro minder verdienen dan nu, tsja dat kan ik moeilijk aannemen dan
dan compenseren ze je toch gewoonquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zal voornamelijk vastgoed worden op beetje fatsoenlijke plek.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
een beetje
een beetje in ETH
beetje vastgoed
beetje betten op feyenoord kampioen
gaap gaapquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, kun je beter kansloos thuis blijven zitten.
Ditquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:56 schreef Typisch het volgende:
Je gaat echt geen lekker salaris tegemoet als je maar blijft wachten en niet werken al die tijd. Dus blijf je al die baantjes afwijzen.
snap het ook niet zo goedquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, kun je beter kansloos thuis blijven zitten.
Ik hoef ook geen lekker salaris. Wel een minimum salarisquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:56 schreef Typisch het volgende:
Je gaat echt geen lekker salaris tegemoet als je maar blijft wachten en niet werken al die tijd. Dus blijf je al die baantjes afwijzen.
oke okequote:
Maar dit is wel mega luxe ja want 24 uur werken is al niks, dat is maar drie dagen in de weekquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |