Dank je, Sof.quote:
He bahquote:Op vrijdag 29 april 2016 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je, Sof.
Ik voel me nu voor het eerst in 48 uur goed genoeg om naar buiten te gaan denk ik.
We zouden naar haar pa gaan, die heeft allemaal jonge konijntjes.quote:Op vrijdag 29 april 2016 11:19 schreef supersof het volgende:
[..]
He bah![]()
Komt loka voor je zorgen dit weekend?
Ahhh wat liefquote:Op vrijdag 29 april 2016 11:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We zouden naar haar pa gaan, die heeft allemaal jonge konijntjes.
Hopelijk ben ik morgen fit genoeg, dat wil ik niet aan me voorbij laten gaan.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 11:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ahhh wat lief![]()
![]()
![]()
maak je een fotootje?
jawelquote:
goed hoorquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:14 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel
heb opeens stress voor stageplaats pfff
met jou? zin in je date?
Jeejquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal proberen er aan te denken
Zo, lekker buiten geweest. Lekker eten gehaald voor vanavond. Ik heb er een soort van zin in. Maar eerst even bijkomen.
ohquote:
Lekker, als er voor je gekookt wordt. Vind het ook leuk om voor mensen te koken, maar met een groep is het vaak zo lastig omdat de ene dit niet lust, die voor dat allergisch is etc.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Jeej
Wat ga je maken vanavond?
Ik eet bij een vriendin dus hoef niks te doen![]()
hoe laat zie je haar?quote:
Hm ja lijkt mij ook, mijn ene opa moet glutenvrij eten, dat is echt een gedoe somsquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker, als er voor je gekookt wordt. Vind het ook leuk om voor mensen te koken, maar met een groep is het vaak zo lastig omdat de ene dit niet lust, die voor dat allergisch is etc.
Ik ga rijst met kardemom en steranijs maken, en daarbij een klein stoofje van ui, bonen, tomaat en chipolata.
oh zo laatquote:
ja hoop gewoon netflix en chiillquote:
Echt?!quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Hm ja lijkt mij ook, mijn ene opa moet glutenvrij eten, dat is echt een gedoe soms
Dat klinkt best lekker, alleen heb ik geen tijd/zin/geld om zulke dingen te doen
Ja, elke keer aanrecht schoonmaken, opletten met welk mes je wat doet, verschillende pannen. Met verjaardag ook een aparte taart voor hem (die wij dan ook wel meehelpen opeten hoorquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt?!tering dat lijkt me gewoon amper te doen
waar spreken jullie af danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |