Ja echt hequote:
Ik wilde volgend jaar toch paar maanden gaan reizen?quote:
gezelchapquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:43 schreef AldoTheApache het volgende:
Ezell ging toen bij mij mee, omdat ik niet alleen wilde![]()
Bleef ze die week mij nog beetje verzorgen en gezelchap houden enzo
en 2 weken goedkoop kamperen ofzo?quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wilde volgend jaar toch paar maanden gaan reizen?
Daar wilde ik tussen de 5/10k voor gespaard hebben. Nu heb ik iets van 1.5k gespaard dus genoeg om op vakantie te gaan, maar kan beter gewoon laten staan aangezien je anders weer opniuew kan beginnen. Mja. Wel jammertjes
Volgens mij heb jij wel meer geld. Ik zize jou wel verstandiger met je geld omgaan dan ikquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:43 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat ik ook maar niet op vakantie moet, heb bijna even weinig geld als Fokkie.
ulgh, mijn ex heeft me toen niet eens bezocht die week daarnaquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:43 schreef AldoTheApache het volgende:
Ezell ging toen bij mij mee, omdat ik niet alleen wilde![]()
Bleef ze die week mij nog beetje verzorgen en gezelchap houden enzo
Ik heb wel stukje minder inkomsten dan jij gok ik.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij wel meer geld. Ik zize jou wel verstandiger met je geld omgaan dan ik
Nah. Of ik ga gewoon lekker op vakantie hoe ik wil of ik ga nietquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en 2 weken goedkoop kamperen ofzo?
Ja maar jij vergeet 1 dingquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ulgh, mijn ex heeft me toen niet eens bezocht die week daarna
0-600 tochquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb wel stukje minder inkomsten dan jij gok ik.
Dat is waarquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb wel stukje minder inkomsten dan jij gok ik.
Kamperen is mooi manquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah. Of ik ga gewoon lekker op vakantie hoe ik wil of ik ga niet
had ik maar een levenspartnerquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja maar jij vergeet 1 ding![]()
Ezell is mijn levenspartner
Ja. Dat is het deel wat ik niet snapte, als je NU 1,5k hebt en dat NU gaat uitgeven, heb je toch niks meer?!quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wilde volgend jaar toch paar maanden gaan reizen?
Daar wilde ik tussen de 5/10k voor gespaard hebben. Nu heb ik iets van 1.5k gespaard dus genoeg om op vakantie te gaan, maar kan beter gewoon laten staan aangezien je anders weer opniuew kan beginnen. Mja. Wel jammertjes
dit had ik niet verwacht van jouquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kamperen is mooi manLekker in de natuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |