DIt had ik vroeger totaal niet, maar de laatste jaar begin ik het belang van spaargeld in te zienquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind wel dat ik altijd iets van 20k op de bank moet hebben eigenlijk.
ik lag half te hyperventileren in die stoel en naderhand kreeg ik een dikke preek van die kaakchirurg omdat hij vond dat ik me aansteldequote:Op vrijdag 29 april 2016 13:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik moest ook 2 keer, maar de 2e keer ging het primaAl was ik toen wel banger ofzo
Maar dat kwam door die pijn van de 1e keer
Wtfquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ik lag half te hyperventileren in die stoel en naderhand kreeg ik een dikke preek van die kaakchirurg omdat hij vond dat ik me aansteldewat een lul
lol wtfquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ik lag half te hyperventileren in die stoel en naderhand kreeg ik een dikke preek van die kaakchirurg omdat hij vond dat ik me aansteldewat een lul
tjackaleaks ?quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:37 schreef Nouri het volgende:
Mocht je dit lezen, ik hou super veel van je en ik wil je graag nog vertellen wat er is voor de 5e. Jwz wat er op de 5e is... Ik voel me echt schuldig... Pff. I love you.
ja, dit is echt mega debiel.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Helaas voor haar doet ze het onder haar naam en toenaam.
Heerlijk als je toekomstige werkgever je gaat googlen
ahh zo, ja begrijpelijkquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, vind het gewoon naar als mensen zichzelf snijden
Zijn niet zo moeilijk inderdaad. Mijn hele shirt was doorweekt van het zweet doordat ik paniekaanval kreeg metm ijn erstandskiezen.quote:
Wat zou er met wesley gebeurenquote:Ik ging net proberen Wesley te bellen ik was best nerveus... Maar hij nam niet op... Dus nu zal ik 6 maanden zijn stem niet kunnen horen... Ik heb er echt zoon moeite mee. Ik mis hem zo erg. Ik hou zoveel van hem. Ik geef om niks of niemand meer....
ja en in juli zie ik hem weer en hij zei dat ik voor mezelf moest nadenken waar dat 'gedoe' allemaal voor nodig was. uhm okequote:
Daar mag je toch wel bellen?quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat zou er met wesley gebeuren
Ik gok op vast.
Ik snap echt niks van dit verhaal.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt klopt.
Maar ik bedoelde meer voor volgend jaar. Wilde ik het liefst tussen de 5 en 10k hebben voor ik weg zou gaan, en dat is nu ong. 1.5k dus wat dat betreft zou ik prima paar weken op vakantie kunnen maargoed. denk inderdaad dat ik het maar niet moet doen en gewoon verder ga met sparen en hopelijk snel werk vinden mja
vakantie
wtfquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en in juli zie ik hem weer en hij zei dat ik voor mezelf moest nadenken waar dat 'gedoe' allemaal voor nodig was. uhm oke
ja, want dat is gewoon uurtje factuurtje draaien voor artsenquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:39 schreef Fok-it het volgende:
Nou, ik heb m`n volgende patient. hup ga maar weg
Laat maarquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap echt niks van dit verhaal.
Volgend jaar wilde je het liefst tussen 5 en 10 k en op dit moment heb je 1,5k dus kun je nu wel gaan
Dat kost me iets te veel tijd en geldquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lol wtf
je had beter in pole kunnen gaan
dan krijg je HELE lieve verpleegsters die alles voor je halen
Ja wel goedquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat kost me iets te veel tijd en geld![]()
Hoe gaat het met jouw kaken nu?
ZIjn gewoon slagers manquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn niet zo moeilijk inderdaad. Mijn hele shirt was doorweekt van het zweet doordat ik paniekaanval kreeg metm ijn erstandskiezen.
En toen viel ik flauw op straat![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en in juli zie ik hem weer en hij zei dat ik voor mezelf moest nadenken waar dat 'gedoe' allemaal voor nodig was. uhm oke
ja echt he, zsm die stoel uit en weggaan.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn niet zo moeilijk inderdaad. Mijn hele shirt was doorweekt van het zweet doordat ik paniekaanval kreeg metm ijn erstandskiezen.
En toen viel ik flauw op straat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |