In feite weet hier ook geen hond iets van de Marokkaanse geschiedenis.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:16 schreef Mani89 het volgende:
Toch ook totaal niet rullevant voor Marokko, die 2de wereldoorlog.
Vieze verkaasde verrader is het.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:20 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
In feite weet hier ook geen hond iets van de Marokkaanse geschiedenis.
Maar goed, die Aboutaleb is wel een pareltje onder de Nederlandse Marokkanen, de spreekwoordelijke uitzondering
SCF voor niemand bangquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:19 schreef Zipportal het volgende:
Op 4 mei na 20:00 wordt er weer met kransen gevoetbald.
Sterker nog, er is ook vanuit Marokko gevochten door de geallieerden. Maar goed, Marokko is een groot land, het kan zijn dat er geen nadruk op gelegd is. Veel details zijn ons ook niet bekend over Nederland zelf en ook wij krijgen vooral een nationalistisch verhaal te horen. Als de 2e WO niet zo relevant is, is het eigenlijk niet erg onlogisch. Geschiedenis blijft een saai vak dat veel kinderen leren door simpelweg wat feiten te stampen en binnen een week na de toets alles weer te vergeten.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Precies, apart verhaal van Aboutaleb.
Van mij wel.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:22 schreef Mani89 het volgende:
Huub wordt ook maar niet ouder. Mag ik ook zo 63 worden.
quote:
Ik word liever 84 op de manier zoals Dolf dat geworden isquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:22 schreef Mani89 het volgende:
Huub wordt ook maar niet ouder. Mag ik ook zo 63 worden.
Als een Auschwitz overlevende?quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik word liever 84 op de manier zoals Dolf dat geworden is
Dolf is eigenlijk pas 24.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou toch uitstekend zijn!quote:
Als ik niet af zou gaan op zijn uiterlijk zou ik eerder 8 zeggenquote:
Overal waar regels zijn is geen vrijheid.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:25 schreef DrDentz het volgende:
Wij kunnen ook niet echt meepraten, onze referenda gaan in de shredder.
Godverdomme geil. Godverdomme.quote:
Mooi, dan kan Rickert eindelijk los op haarquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Conny Palmen is ook 3 jaar geleden overleden.
sowquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mooi, dan kan Rickert eindelijk los op haar
Is Dolf Jansen al 84?quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |