Andersom denk ik dat je bedoelt?quote:Op donderdag 28 april 2016 16:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ding geeft niet op, ondanks de achterstand. Mooi.
Ik ben wel benieuwd wat dat met de kijkcijfers zou doen. Zouden ze dan in GB nog zo blij zijn met de chinese concurrentie?quote:Op donderdag 28 april 2016 19:17 schreef de_boswachter het volgende:
Ding stond ze lekker te raken vanmiddag.
Ik mag lijen dat de finale niet Ding - Fu gaat worden....
He is a man with a missionquote:Op donderdag 28 april 2016 17:07 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Andersom denk ik dat je bedoelt?Overigens: five centuries door één speler in de halve finale is het record, Ding zit na de eerste sessie al op vier.. Die gaat hard.
ze lopen binnen met meer dan 100 miljoen chinezen die kijkenquote:Op donderdag 28 april 2016 20:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat dat met de kijkcijfers zou doen. Zouden ze dan in GB nog zo blij zijn met de chinese concurrentie?
het nadeel van een zware sessie gisterenavond lijkt groot te zijnquote:Op donderdag 28 april 2016 21:01 schreef tja77 het volgende:
Moet haast wel Selby - Ding gaan worden.
Of Fu en McManus moeten drastisch beter gaan spelen.
Het zijn nu al meer dan 100m chinezen. Potentieel nog dik 1m margequote:Op donderdag 28 april 2016 20:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat dat met de kijkcijfers zou doen. Zouden ze dan in GB nog zo blij zijn met de chinese concurrentie?
Kijk naar Hawkinsquote:Op donderdag 28 april 2016 21:06 schreef komrad het volgende:
[..]
het nadeel van een zware sessie gisterenavond lijkt groot te zijn
McManus moet het volgende frame wel winnen anders gaan we hard richting een walkoverquote:
Met nu 8 centuries in 16 frames, plus nog een 97 van Ding.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:53 schreef Max23 het volgende:
En McManus wint er zelfs 4 op rij. Terug naar 7-9
McManus had er echt zin in tweede helft tweede sessiequote:
Paar watjes waarschijnlijk. Vanmorgen had hij even een bloedneus.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:18 schreef daniela_007 het volgende:
Wat heeft Alan voor iets wits in zijn neus? Toch geen coke?
Hij flikkerde toen straks zowat van de trap af.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Paar watjes waarschijnlijk. Vanmorgen had hij even een bloedneus.
Bedoelde ook vooral qua spanningquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Liever niet, dan gaat Ding hem helemaal choken en wint McManus hem met 17-9 ofzo
Dit mag van mij wel over 33 frames gaan, al zal het de finale niet ten goede komen vrees ik.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:55 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Bedoelde ook vooral qua spanning
Dan heb je al mijn reacties over het hoofd gezienquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:08 schreef Wombcat het volgende:
Ik gun het McManus wel, maar volgens mij ben ik de enige hier
Hij heeft wel een gunfactor, lijkt me een hele sympathieke gozer. Maar tis niet mijn type snookerspeler, beetje een grijze muis.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:08 schreef Wombcat het volgende:
nee hoorquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:08 schreef Wombcat het volgende:
Juist omdat McManus zo'n gruize muis is, zou ik 'm de finale wel gunnen. En ik dacht eigenlijk dat 'ie al een paar jaar gestopt was, ik vind het wel leuk als zo'n 'oude rot' dan opeens weer opduikt.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een gunfactor, lijkt me een hele sympathieke gozer. Maar tis niet mijn type snookerspeler, beetje een grijze muis.
Elke keer als ik Ding zie, denk ik terug aan die huil finale tegen Ronnie. Volgens mij staat er zo'n enorme druk op die knaap. Vandaar dat ik het Ding meer gun dan McManus.
Ik zag de supersnelle 147 van Ronnie live op tv.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik heb er nog nooit een live meegemaakt/gezien. Don't jinx it Banaan, don't jinx it...
ik heb er al een paar op tv gezien as it happened. Oa White en O'Sullivan in recordtijd.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik heb er nog nooit een live meegemaakt/gezien. Don't jinx it Banaan, don't jinx it...
Ik heb een uur verdwaasd rond zitten kijkenquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zag de supersnelle 147 van Ronnie live op tv. e
De tering, wat een genot was dat.
Lijkt niet te gaan gebeurenquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
mooier dan die 147 worden ze nietquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb een uur verdwaasd rond zitten kijken
Het wilde maar niet inzinken wat er toen gebeurde.
Beetje jaloers wel. Heb al 2x gehad dat ik echt driekwart van een toernooi/wedstrijd gezien heb en net wanneer ik werk/school/etc had viel de 147quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zag de supersnelle 147 van Ronnie live op tv.
De tering, wat een genot was dat.
Als je regelmatig kijkt, dan krijg je er vanzelf 1 live te zien. Komt goed...quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Beetje jaloers wel. Heb al 2x gehad dat ik echt driekwart van een toernooi/wedstrijd gezien heb en net wanneer ik werk/school/etc had viel de 147
Nja een 9-darter komt vaker voor dan een 147. Verdommequote:Op vrijdag 29 april 2016 21:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als je regelmatig kijkt, dan krijg je er vanzelf 1 live te zien. Komt goed...
Zelfde als met een 9-darter, de eerste duurt vaak lang voordat je die live meemaakt.
Goeie special effectsquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat, een snooker film?Die moet ik zien haha. The Rack Pack.
http://www.answers.com/Q/(...)here_been_in_snookerquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:39 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nja een 9-darter komt vaker voor dan een 147. Verdomme
Well, I'll be damnedquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
http://www.answers.com/Q/(...)here_been_in_snooker
69 stuks 147 breaks op tv
Maar ik weet niet of dat aantal up to date is.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Nine-dart_finish
48 stuks 9 dart finishes op tv
Deze is up to date
Is het al even lang even veel op tv?quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
http://www.answers.com/Q/(...)here_been_in_snooker
69 stuks 147 breaks op tv
Maar ik weet niet of dat aantal up to date is.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Nine-dart_finish
48 stuks 9 dart finishes op tv
Deze is up to date
Voor een 147 moet je 36 ballen perfect spelen zonder pech, voor een 9-darter "slechts" 9.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Well, I'll be damnedAlsnog denk ik dat een 147 lastiger is, en een 9-darter wat meer geluk. Ik vind beide erg gaaf hoor, kijk ook beide sporen.
Ik zou het niet weten, zowel snooker als darts (PDC) wordt gerund door Barry Hearn. Al begon hij volgens mij eerst met snooker, en pas nadat Taylor wegging bij de BDO een aantal jaar later met darts (weet ik niet zeker hoor).quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:12 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Is het al even lang even veel op tv?
hoop dat hij er nog 1 of 2 kan winnen vanavond zodat het morgen spannend wordtquote:
Hij krijgt iig weer kansen dit frame.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:28 schreef komrad het volgende:
[..]
hoop dat hij er nog 1 of 2 kan winnen vanavond zodat het morgen spannend wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |