?quote:Op woensdag 27 april 2016 23:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Die van Deutschland is ook niet verkeerd.
Tja, ik doe het zelf en vind het zeer interessantquote:Op woensdag 27 april 2016 23:25 schreef Ashqelon het volgende:
P, waarom vinden zoveel mensen fiscaal aids?
T, waarom jij niet?
Joezi is het hiermee eensquote:Op woensdag 27 april 2016 23:26 schreef Mani89 het volgende:
De Internationale moet ons volkslied worden.
Zeiken is ook typisch Nederlands. Dus helemaal on topic hoor !quote:
De vraag die je wist die zou komen.quote:Op woensdag 27 april 2016 23:25 schreef Tagliano het volgende:
Wie heeft eigenlijk bedacht dat dit volkslied weg moet?
Hoeveelste jaars ben je en waar?quote:Op woensdag 27 april 2016 23:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, ik doe het zelf en vind het zeer interessant
Waar ben je precies in aan het kiezen?
Derdejaars in Rotterdam (fiscale economie overigens, maar zeer veel raakvlakken)quote:Op woensdag 27 april 2016 23:27 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hoeveelste jaars ben je en waar?
Wat bedoel je met je vraag?
Putin>Rutt.
EUR of HRO? Ben bezig met opleiding kiezen en welke stad enzo. Waarom fiscale economie en geen recht btw?quote:Op woensdag 27 april 2016 23:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Derdejaars in Rotterdam (fiscale economie overigens, maar zeer veel raakvlakken)
Ben je je studie aan het kiezen, gaat het om een minor, is het algemene interesse, noem maar op
Zo uit 't losse mouwtje...quote:
Daar ken ik ook alleen het eerste couplet van uit mijn hoofdquote:Op woensdag 27 april 2016 23:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Waarom denkt niemand aan dit volkslied ?
Wat is dit voor duivelsversquote:Op woensdag 27 april 2016 23:30 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Zo uit 't losse mouwtje...
Mijn schild ende betrouwen
zijt Gij, o God mijn Heer,
op U zo wil ik bouwen,
Verlaat mij nimmermeer.
Dat ik doch vroom mag blijven,
uw dienaar t'aller stond,
de tirannie verdrijven
die mij mijn hart doorwondt.
Da's een couplet uit jouw volksliedquote:
Weet ik niet, maar het is gewoon vreselijkquote:Op woensdag 27 april 2016 23:25 schreef Ashqelon het volgende:
P, waarom vinden zoveel mensen fiscaal aids?
T, waarom jij niet?
EUR. Ik koos fiscale economie omdat ik cijfertjes wel interessant vind, maar dat toch ook graag wel koppel aan rechtquote:Op woensdag 27 april 2016 23:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
EUR of HRO? Ben bezig met opleiding kiezen en welke stad enzo. Waarom fiscale economie en geen recht btw?
Man man man, wat is er nou mis met een beetje fiscaliteitquote:Op woensdag 27 april 2016 23:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar het is gewoon vreselijk
Het is onbegrijpelijke materiequote:Op woensdag 27 april 2016 23:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Man man man, wat is er nou mis met een beetje fiscaliteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |