quote:The beauty of this tie is that it pits the defensive master, Simeone, the great destroyer, the coach who has made the disruption of the opponent into an art form, against the great creator, Guardiola, the godfather of tiki-taka, the most protean tactician in the modern game.
Ik wil helemaal niet dat Bayern de CL wint.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je wil dat Bayern de CL wint, maar je gunt het Guardiola niet
okquote:Op woensdag 27 april 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet dat Bayern de CL wint.
Dat meende je nietquote:Op woensdag 27 april 2016 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat toevallig, dat zei ik ook tegen Roland vandaag.
Do ist der bahnhofquote:
Eens. En Barca ligt er gelukkig al uit.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet dat Bayern de CL wint.
Wat jullie in de slaapkamer allemaal uitspoken hoeven wij niet te weten.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat toevallig, dat zei ik ook tegen Roland vandaag.
Ik mis een hoofdletter en een mooie interpunctie.quote:
Ben jij tenminste niet alleenquote:
'Entschuldigung! Sie haben etwas verloren!'quote:
Er zijn mindere doelmannen door hun vrouw genomen.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:29 schreef KingRoland het volgende:
Vorm weer pakken en thuis afmaken dan maar.
Misschien post KingRoland wel dronken.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik mis een hoofdletter en een mooie interpunctie.
Dan nu de goal van Vidal, mijn voorspelling moet ook uitkomenquote:Op woensdag 27 april 2016 22:30 schreef Bolasie het volgende:
VIDAL GEEL JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dat zou z'n gedrag verklaren.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien post KingRoland wel dronken.
quote:Op woensdag 27 april 2016 22:29 schreef KingRoland het volgende:
Die speelt toch bij Tottenham?quote:Op woensdag 27 april 2016 22:29 schreef KingRoland het volgende:
Even quoten.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duitsers scoren altijd in de laatste minuut
'You started.'quote:Op woensdag 27 april 2016 22:29 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
'Entschuldigung! Sie haben etwas verloren!'
"Was denn?'
'Der krieg!'
invated?quote:Op woensdag 27 april 2016 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
'You started.'
'No I didn't.'
'Yes you did. You invated Poland.'
En de rest is geschiedenis.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
'You started.'
'No I didn't.'
'Yes you did. You invated Poland.'
Ik post nooit dronken. Ben ladder zat.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien post KingRoland wel dronken.
Passie en Adriaan van Dis.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Zou Simeone in plaats van bloed passie door zijn aderen hebben stromen?
Dan berg je die ladder toch opquote:Op woensdag 27 april 2016 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik post nooit dronken. Ben ladder zat.
Zie ik te veel tegen op.quote:
Probeer eens Jacob's Ladder.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:33 schreef GGMM het volgende:
Ik ben mijn ladder ook helemaal zat. Kutding.
eensquote:Op woensdag 27 april 2016 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
elke kool die bayern niet scoort is mooi meegenomen
Probeer die film ns te kijken als je aangeschoten bent.quote:
Zelfoverschatting weet ik niet. Alzheimer laatst nog een borreltje mee gedronken. Samen met kor Sakov.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Simeone geen last van zelfoverschatting en alzheimer
quote:Op woensdag 27 april 2016 22:36 schreef opperkleurder het volgende:
FC de bus parkeren heeft helaas gewonnen.
quote:Op woensdag 27 april 2016 22:36 schreef opperkleurder het volgende:
We zien het volgende week wel. Ze komen wel heel vaak op een achterstand in de CL.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:36 schreef opperkleurder het volgende:
Comeback kidsquote:Op woensdag 27 april 2016 22:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We zien het volgende week wel. Ze komen wel heel vaak op een achterstand in de CL.
Haha, madquote:Op woensdag 27 april 2016 22:36 schreef opperkleurder het volgende:
Morgen weer werken?quote:Op woensdag 27 april 2016 22:37 schreef tong80 het volgende:
Matige wedstrijd. Jammer van de uitslag. Wel twee spannende returns. Hopen op Real Bayern in de finale.
Trusten en tot later.
Nu The Godfather 2quote:Op woensdag 27 april 2016 22:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Probeer die film ns te kijken als je aangeschoten bent.
Gewoon zalf gebruiken.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:37 schreef tong80 het volgende:
Matige wedstrijd. Jammer van de uitslag.
YES!quote:Op woensdag 27 april 2016 22:37 schreef tong80 het volgende:
Matige wedstrijd. Jammer van de uitslag. Wel twee spannende returns. Hopen op Real Bayern in de finale.
Trusten en tot later.
Ik hoop op Real - Bayernquote:Op woensdag 27 april 2016 22:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Laten we hopen op geen Spaanse finale. Dat is gewoon echt aids.
Heb ik al op dvd. Deel 1 niet, maar die is al geweestquote:
HAquote:Op woensdag 27 april 2016 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duitsers scoren altijd in de laatste minuut
Wie zou winnen in een streetfight?quote:
Ja. De buurvrouw heeft weer een beurt nodig.quote:
Welke vissen heb je?quote:Op woensdag 27 april 2016 22:39 schreef Rabieluh het volgende:
Tijd voor een waterwissel van mijn aquarium.
GGMM zou nu een reactie pasklaar hebben over hoe treurig dit is.quote:
Nee lekker naar een Spaanse finale is beterquote:Op woensdag 27 april 2016 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopen op Real - Bayern
Lekker naar de gevestigde orde kijken. Topvoetbal zit aardig op slot
Altijd mooi de ervaringdeskundigen.quote:
Verstandig.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Wie zou winnen in een streetfight?
Ik zet mijn geld in op Simeone.
Ik zou Man City - Atleti stiekem ook leuk vinden.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee lekker naar een Spaanse finale is beter
Mee eens, Roland. Ben die Spaanse wedstrijden wel zat.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Laten we hopen op geen Spaanse finale. Dat is gewoon echt aids.
Zit je nu al onder de plak bij je neukertje? Ik hou mn hart vast als je een vriendin gaat krijgenquote:Op woensdag 27 april 2016 22:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja. De buurvrouw heeft weer een beurt nodig.
Atletico speelt afschuwelijk. City heb ik niks mee.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopen op Real - Bayern
Ik ookquote:Op woensdag 27 april 2016 22:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Wie zou winnen in een streetfight?
Ik zet mijn geld in op Simeone.
Als Cristiano volgende week fit is dan maakt City gewoon geen kans.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou Man City - Atleti stiekem ook leuk vinden.
Blessures helpen niet mee.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:40 schreef CocaColaLight het volgende:
Maar goed city mag hem winnen van mij. Wat Pep aangericht heeft met de verdediging van Bayern is om te huilen.
Volgend jaar met verdedigers wordt het hopelijk wat.
WTFquote:Op woensdag 27 april 2016 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopen op Real - Bayern
ja en das nu precies het probleemquote:Op woensdag 27 april 2016 22:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als Cristiano volgende week fit is dan maakt City gewoon geen kans.
Brrrrrrquote:Op woensdag 27 april 2016 22:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Brede boi, net als zijn ex-vrouw.
[ afbeelding ]
Die waren er in de winterstop ook en ze hebben niemand erbij gehaald in de verdeging.quote:
6 Zwarte Neon Tetra, 5 microrasbora waarvan ik altijd de naam vergeet, 1 honinggourami, 2 halfsnavelbekjes, 2 algeneters die ook een te lastige naam hebben en lijken op nog 3 soorten, 1 koekoeksmeerval.quote:
Word jij niet moe van elk jaar Barcelona, Real, Bayern als de grote drie? Da's nu al 5, 6 jaar zo en het ziet er ook niet naar uit dat het op korte termijn verandert.quote:
Ooit een Dolly Dot geneukt of een prominente FOK!ster.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zit je nu al onder de plak bij je neukertje? Ik hou mn hart vast als je een vriendin gaat krijgen
Dat zei ie zeker met zn hand voor zn mond... Want wie weet kijken we meequote:Op woensdag 27 april 2016 22:39 schreef opperkleurder het volgende:
Pep heeft in de rust gezegd dat er nog 45 minuten te spelen waren en dan nog 90 in Munchen.
Toptrainer.
Bayern is dan ook geen koopclub.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:42 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Die waren er in de winterstop ook en ze hebben niemand erbij gehaald in de verdeging.
Heb je bewijs?quote:Op woensdag 27 april 2016 22:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit een Dolly Dot geneukt of een prominente FOK!ster.
Ok huren had ook gemogen zoals Coman en Costa met optie tot koopquote:Op woensdag 27 april 2016 22:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bayern is dan ook geen koopclub.
quote:Op woensdag 27 april 2016 22:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bayern is dan ook geen koopclub.
Oei, dat is me wat te mager, waarschijnlijk vreselijk fit maar ik vind dit niet mooi.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Brede boi, net als zijn ex-vrouw.
[ afbeelding ]
Jaquote:
Zegt me allemaal niksquote:Op woensdag 27 april 2016 22:42 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
6 Zwarte Neon Tetra, 5 microrasbora waarvan ik altijd de naam vergeet, 1 honinggourami, 2 halfsnavelbekjes, 2 algeneters die ook een te lastige naam hebben en lijken op nog 3 soorten, 1 koekoeksmeerval.
Ze schroeft vast wel je lul eraf.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:44 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Oei, dat is me wat te mager, waarschijnlijk vreselijk fit maar ik vind dit niet mooi.
Die FA wasquote:Op woensdag 27 april 2016 22:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een en al vrede op de algeneters na, die willen een paar keer per dag elkaar nog wel eens opjagen.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zegt me allemaal niks
Is er geen oorlog in je tank? Iedereen kan goed met elkaar opschieten?
Dolly Dot is van voor mijn tijd. En je hebt t vast goed gedaan bij die Fokster, anders zou je wel een levenslange ban hebbenquote:Op woensdag 27 april 2016 22:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2016 22:46 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Een en al vrede op de algeneters na, die willen een paar keer per dag elkaar nog wel eens opjagen.
[ afbeelding ]
Tasciquote:Op woensdag 27 april 2016 22:42 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Die waren er in de winterstop ook en ze hebben niemand erbij gehaald in de verdeging.
En misschien ook wel Boateng aan andere zijde.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Godín is er dinsdag weer bij. Dat wordt wat comfortabeler zitten.
Dat was in de promo nog erger. Analisten aan de bar, met zowel een vol flesje als een vol glasquote:Op woensdag 27 april 2016 22:52 schreef Oidipous het volgende:
Even Pepsi Max volop in beeld nemen.
Kut productplacement.
Moet ie eerst wel minuten maken tegen BMGquote:Op woensdag 27 april 2016 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En misschien ook wel Boateng aan andere zijde.
Mh, zo te horen aan Pep lijkt het geen kaart te worden dinsdagquote:Op woensdag 27 april 2016 23:04 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Moet ie eerst wel minuten maken tegen BMG
Op zich wel logisch, komt net terug van een zware blessure en dan meteen voor de leeuwen gooien gaat wel erg snelquote:Op woensdag 27 april 2016 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mh, zo te horen aan Pep lijkt het geen kaart te worden dinsdag
quote:Op woensdag 27 april 2016 23:08 schreef Koffieplanter het volgende:
'Atlético Madrid = Spanish Leicester.'
- Gary Lineker, April 27th 2016
Haha wat een dropveter.quote:Op woensdag 27 april 2016 23:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Nino speelde in Camp Nou al verbazingwekkend goed. Zo zonde dat hij de wedstrijd niet mocht volmaken.quote:Op donderdag 28 april 2016 00:16 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Haha wat een dropveter.
Saúl, Griezmann en zelfs Torres speelden wederom zeer gewiekst en geslepen. Torres zelf elegant bij dat schot op de paal, El Nińo.
En Filipe Luís blijft ook een verademing, ik geniet niet vaak van een linksback maar van hem wel. Geraffineerd en ook nog discreet als het moet.
Ik zie Atletico niet wekelijks spelen, maar die Saul is wel een toptalent zeg. Mag hopen dat Del Bosque hem selecteert voor het WK. Ziek eigenlijk ook dat Gabi nooit een wedstrijd voor Spanje gespeeld heeft, zou bij landen als Portugal, Italië, Nederland en Engeland gewoon een basisplek hebben.quote:Op donderdag 28 april 2016 00:16 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Haha wat een dropveter.
Saúl, Griezmann en zelfs Torres speelden wederom zeer gewiekst en geslepen. Torres zelf elegant bij dat schot op de paal, El Nińo.
En Filipe Luís blijft ook een verademing, ik geniet niet vaak van een linksback maar van hem wel. Geraffineerd en ook nog discreet als het moet.
Nee, gewoon nee... Atletico zit standaard bij de top 3 van Spanje ... Leicester was vorig jaar bijna gedegradeerd..quote:Op woensdag 27 april 2016 23:08 schreef Koffieplanter het volgende:
ZOOOquote:Op woensdag 27 april 2016 22:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Godín is er dinsdag weer bij. Dat wordt wat comfortabeler zitten.
Prima goal, maar damn wat slecht van Bayern.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:14 schreef studentje7.1 het volgende:
Echt... die goal van Saul al 4 keer teruggekeken. Wat een baas!
Die man is de realiteitszin volledig kwijtgeraakt, helemaal opgegaan in zijn eigen visie, bijna neurotisch. Ik neem aan dat het bestuur van Bayern dit toch ook wel doorheeft zo langzamerhand, zo niet dan zijn het wel sufferds daar. Het is daar al een jaar of twee een doodlopende weg. Leuk en aardig allemaal die Bundesliga winnen met 30 punten voorsprong, maar dat lukt Atlético ook wel.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:37 schreef hafcfan het volgende:
Die opstelling van PepWat een waardeloze kerel is het toch. Nooit CL winst bij Bayern.
![]()
Spanje heeft verreweg de meest verfijnde en geslepen voetballers van welk ander (Europees) land dan ook op dit moment. Wat een luxe zeg op dat middenveld maar ook de aanvalquote:Op donderdag 28 april 2016 09:07 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik zie Atletico niet wekelijks spelen, maar die Saul is wel een toptalent zeg. Mag hopen dat Del Bosque hem selecteert voor het WK. Ziek eigenlijk ook dat Gabi nooit een wedstrijd voor Spanje gespeeld heeft, zou bij landen als Portugal, Italië, Nederland en Engeland gewoon een basisplek hebben.
Vond het gister trouwens een prima potje. Echt een goedmakertje voor dinsdag. Laten we hopen op een mooie return. Van mij mag Atletico de CL winnen trouwens, ondanks dat ze PSV uitgeschakeld hebben
Wat zo gek is bij die man. Bij een 5-0 voorsprong staat ie als een complete gek te coachen langs de lijn. Bij een achterstand is hij veel rustiger. De nederlaag tegen Barca leek hem vorig jaar ook weinig te kunnen schelen .quote:Op donderdag 28 april 2016 11:37 schreef hafcfan het volgende:
Die opstelling van PepWat een waardeloze kerel is het toch. Nooit CL winst bij Bayern.
![]()
Wat snap je precies niet?quote:Op donderdag 28 april 2016 11:37 schreef hafcfan het volgende:
![]()
Het valt wel mee hoe goed de aanval is.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:19 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Spanje heeft verreweg de meest verfijnde en geslepen voetballers van welk ander (Europees) land dan ook op dit moment. Wat een luxe zeg op dat middenveld maar ook de aanval.
Niet normaal he. Iedereen rept altijd over Frankrijk en Duitsland, maar Spanje heeft vooral op het middenveld en voorin zoveel mogelijkheden. Om nog maar te zwijgen over de backposities. Ik denk dat als je daar serieus voor zou gaan zitten dat je over de 30 middenvelders gaat, serieus. Wat een Vicente Iborra en bijvoorbeeld een paar middenvelders van Bilbao zijn ook gewoon EK-waardig. Die zouden bij wat mindere landen gewoon in de basis staan. Of zo'n Borja Valero of zo. Van die gasten die dan maximaal één interlandje gespeeld hebben.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:19 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Spanje heeft verreweg de meest verfijnde en geslepen voetballers van welk ander (Europees) land dan ook op dit moment. Wat een luxe zeg op dat middenveld maar ook de aanval.
Nou, voor de spitspositie kunnen ze al kiezen uit Morata, Aduriz en Alcacér (die het altijd heel goed doet bij Spanje). Op de flanken ook voldoende mogelijkheden, met Pedro, Silva, en eventueel Koke of Iniesta hangend. En dan kunnen ze ook nog Nolito (die een prima seizoen draait bij het goed presterende Celta de Vigo) oproepen. En ook Inaki Willams is een geweldig talent.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het valt wel mee hoe goed de aanval is.
Ja, dat weet ik. Paco, Aduriz en Morata zijn niet de Europese topspelers die Villa en Torres ooit wel waren. Morata draait statistisch zelfs een waardeloos seizoen, Paco mag meeballen omdat Diego Costa voor geen meter rendeert, Aduriz is voorlopig nog even pleiten door een dijbeenblessure (het is niet eens bekend hoe lang zijn revalidatie gaat duren) en Ińaki is tegenwoordig meer geblesseerd dan fit. Het zegt voldoende dat Fabregas door de afgelopen jaren heen is geposteerd als valse 9 en dat Fernando Torres op z'n oude dag, na over het algemeen een vreselijk seizoen, op de nominatie staan om mee te gaan.quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:33 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nou, voor de spitspositie kunnen ze al kiezen uit Morata, Aduriz en Alcacér (die het altijd heel goed doet bij Spanje). Op de flanken ook voldoende mogelijkheden, met Pedro, Silva, en eventueel Koke of Iniesta hangend. En dan kunnen ze ook nog Nolito (die een prima seizoen draait bij het goed presterende Celta de Vigo) oproepen. En ook Inaki Willams is een geweldig talent.
Dat is waar. Maar dat die Morata kan ballen is wel duidelijk. Aduriz is een prima pinchhitter. Maar goed, dan roep je toch Nolito op. En anders kan je altijd nog naar spelers als Jesus Navas en Deulofeu of zo kijken. Geen wereldtoppers, maar ook zeker geen schande om die op je bank te hebben. Waar baseer jij op dat Denis Suarez Pedro voorbij gaat streven? Wist niet dat eerstgenoemde überhaupt in beeld was bij Del Bosque.quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Paco, Aduriz en Morata zijn niet de Europese topspelers die Villa en Torres ooit wel waren. Morata draait statistisch zelfs een waardeloos seizoen, Paco mag meeballen omdat Diego Costa voor geen meter rendeert, Aduriz is voorlopig nog even pleiten door een dijbeenblessure (het is niet eens bekend hoe lang zijn revalidatie gaat duren) en Ińaki is tegenwoordig meer geblesseerd dan fit. Het zegt voldoende dat Fabregas door de afgelopen jaren heen is geposteerd als valse 9 en dat Fernando Torres op z'n oude dag, na over het algemeen een vreselijk seizoen, op de nominatie staan om mee te gaan.
De enige zekerheid die Spanje voorin heeft is David Silva, de rest loopt allemaal nog met vragen rond. Pedro moet zelfs op gaan passen dat hij niet last minute nog voorbijgestreefd gaat worden door Denis Suarez.
Iedereen is in beeld bij VDB, zelfs bankzitters zoals Nacho en Bartra. Pedro draait geen geweldig seizoen (understatement), terwijl Denis Suarez op het juiste moment in bloedvorm is.quote:Op vrijdag 29 april 2016 10:50 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Waar baseer jij op dat Denis Suarez Pedro voorbij gaat streven? Wist niet dat eerstgenoemde überhaupt in beeld was bij Del Bosque.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |