quote:The beauty of this tie is that it pits the defensive master, Simeone, the great destroyer, the coach who has made the disruption of the opponent into an art form, against the great creator, Guardiola, the godfather of tiki-taka, the most protean tactician in the modern game.
Ik wil helemaal niet dat Bayern de CL wint.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je wil dat Bayern de CL wint, maar je gunt het Guardiola niet
okquote:Op woensdag 27 april 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet dat Bayern de CL wint.
Dat meende je nietquote:Op woensdag 27 april 2016 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat toevallig, dat zei ik ook tegen Roland vandaag.
Do ist der bahnhofquote:
Eens. En Barca ligt er gelukkig al uit.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet dat Bayern de CL wint.
Wat jullie in de slaapkamer allemaal uitspoken hoeven wij niet te weten.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat toevallig, dat zei ik ook tegen Roland vandaag.
Ik mis een hoofdletter en een mooie interpunctie.quote:
Ben jij tenminste niet alleenquote:
'Entschuldigung! Sie haben etwas verloren!'quote:
Er zijn mindere doelmannen door hun vrouw genomen.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:29 schreef KingRoland het volgende:
Vorm weer pakken en thuis afmaken dan maar.
Misschien post KingRoland wel dronken.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik mis een hoofdletter en een mooie interpunctie.
Dan nu de goal van Vidal, mijn voorspelling moet ook uitkomenquote:Op woensdag 27 april 2016 22:30 schreef Bolasie het volgende:
VIDAL GEEL JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dat zou z'n gedrag verklaren.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien post KingRoland wel dronken.
quote:Op woensdag 27 april 2016 22:29 schreef KingRoland het volgende:
Die speelt toch bij Tottenham?quote:Op woensdag 27 april 2016 22:29 schreef KingRoland het volgende:
Even quoten.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duitsers scoren altijd in de laatste minuut
'You started.'quote:Op woensdag 27 april 2016 22:29 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
'Entschuldigung! Sie haben etwas verloren!'
"Was denn?'
'Der krieg!'
invated?quote:Op woensdag 27 april 2016 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
'You started.'
'No I didn't.'
'Yes you did. You invated Poland.'
En de rest is geschiedenis.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
'You started.'
'No I didn't.'
'Yes you did. You invated Poland.'
Ik post nooit dronken. Ben ladder zat.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien post KingRoland wel dronken.
Passie en Adriaan van Dis.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Zou Simeone in plaats van bloed passie door zijn aderen hebben stromen?
Dan berg je die ladder toch opquote:Op woensdag 27 april 2016 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik post nooit dronken. Ben ladder zat.
Zie ik te veel tegen op.quote:
Probeer eens Jacob's Ladder.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:33 schreef GGMM het volgende:
Ik ben mijn ladder ook helemaal zat. Kutding.
eensquote:Op woensdag 27 april 2016 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
elke kool die bayern niet scoort is mooi meegenomen
Probeer die film ns te kijken als je aangeschoten bent.quote:
Zelfoverschatting weet ik niet. Alzheimer laatst nog een borreltje mee gedronken. Samen met kor Sakov.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Simeone geen last van zelfoverschatting en alzheimer
quote:Op woensdag 27 april 2016 22:36 schreef opperkleurder het volgende:
FC de bus parkeren heeft helaas gewonnen.
quote:Op woensdag 27 april 2016 22:36 schreef opperkleurder het volgende:
We zien het volgende week wel. Ze komen wel heel vaak op een achterstand in de CL.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:36 schreef opperkleurder het volgende:
Comeback kidsquote:Op woensdag 27 april 2016 22:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We zien het volgende week wel. Ze komen wel heel vaak op een achterstand in de CL.
Haha, madquote:Op woensdag 27 april 2016 22:36 schreef opperkleurder het volgende:
Morgen weer werken?quote:Op woensdag 27 april 2016 22:37 schreef tong80 het volgende:
Matige wedstrijd. Jammer van de uitslag. Wel twee spannende returns. Hopen op Real Bayern in de finale.
Trusten en tot later.
Nu The Godfather 2quote:Op woensdag 27 april 2016 22:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Probeer die film ns te kijken als je aangeschoten bent.
Gewoon zalf gebruiken.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:37 schreef tong80 het volgende:
Matige wedstrijd. Jammer van de uitslag.
YES!quote:Op woensdag 27 april 2016 22:37 schreef tong80 het volgende:
Matige wedstrijd. Jammer van de uitslag. Wel twee spannende returns. Hopen op Real Bayern in de finale.
Trusten en tot later.
Ik hoop op Real - Bayernquote:Op woensdag 27 april 2016 22:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Laten we hopen op geen Spaanse finale. Dat is gewoon echt aids.
Heb ik al op dvd. Deel 1 niet, maar die is al geweestquote:
HAquote:Op woensdag 27 april 2016 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duitsers scoren altijd in de laatste minuut
Wie zou winnen in een streetfight?quote:
Ja. De buurvrouw heeft weer een beurt nodig.quote:
Welke vissen heb je?quote:Op woensdag 27 april 2016 22:39 schreef Rabieluh het volgende:
Tijd voor een waterwissel van mijn aquarium.
GGMM zou nu een reactie pasklaar hebben over hoe treurig dit is.quote:
Nee lekker naar een Spaanse finale is beterquote:Op woensdag 27 april 2016 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopen op Real - Bayern
Lekker naar de gevestigde orde kijken. Topvoetbal zit aardig op slot
Altijd mooi de ervaringdeskundigen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |