quote:Op donderdag 28 april 2016 17:30 schreef wimderon het volgende:
Ik heb het vanaf nu gehad met Quintana.
Ik blader even door zijn vroegere resultaten en ik kom me toch een bizarre Tirreno top 10 tegen.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:24 schreef wimderon het volgende:
Gasparotto ook gewoon 29e vandaag. Is die weer aan het trainen bij Ferrari?
Maar wie had jij op 1 in de prono?quote:
En daar had Gerdemann tussen moeten staan, maar die brak z'n been in de tijdrit (en finishte toch nog, geloof ik)quote:Op donderdag 28 april 2016 17:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik blader even door zijn vroegere resultaten en ik kom me toch een bizarre Tirreno top 10 tegen.
[ afbeelding ]
Daar zat geen enkele klim van betekenis in. Alleen een aankomst op Montelupone.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik blader even door zijn vroegere resultaten en ik kom me toch een bizarre Tirreno top 10 tegen.
[ afbeelding ]
Wie had ik op 1 in de prono?quote:Op donderdag 28 april 2016 17:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wie had jij op 1 in de prono?
Was wel een epische aankomst.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar zat geen enkele klim van betekenis in. Alleen een aankomst op Montelupone.
Verder ook maar een weinig inspirerende persoonlijkheid. Ik kan er niet warm van worden.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dat Quintana zich maar als een oud wijf gedraagt.
quote:Op donderdag 28 april 2016 17:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
We spreken elkaar na de Toer de Frans.
Kom op, hij staat er met twee bakjes melk naar Zakarin te loeren van ''please passeer me alsjeblieft doe het'' en dan boos worden als hij het uiteindelijk doet.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Verder ook maar een weinig inspirerende persoonlijkheid. Ik kan er niet warm van worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |