Kelderman en Dumoulin zullen wel rond de minuut zijn binnengekomen, maar niet in beeld.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:14 schreef wimderon het volgende:
Ik ga even uit het raam hangen op zoek naar iemand van Lotto.nl
quote:Op donderdag 28 april 2016 17:24 schreef wimderon het volgende:
Gasparotto ook gewoon 29e vandaag. Is die weer aan het trainen bij Ferrari?
quote:Legs and brain allowed the talented and always underestimated Enrico GASPAROTTO to triumph in his second Amstel, with an impeccable conduct of the race and timing: as always too isolated from his teammates in the decisive moments, he knew by experience how to get along fine without any help.
Is ook wel een echte zware tijdrit, denk dat we dezelfde mannen als vandaag voorin gaan zien, misschien dat Dumoulin een sprong naar top-5 maakt, maar winnen lijkt me ook niet inderdaad..quote:Op donderdag 28 april 2016 17:25 schreef DeeBee het volgende:
Denk niet dat Tom morgen die tijdrit wint, daarvoor is hij net een tandje van de échte topvorm verwijderd denk ik.
quote:Op donderdag 28 april 2016 17:30 schreef wimderon het volgende:
Ik heb het vanaf nu gehad met Quintana.
Ik blader even door zijn vroegere resultaten en ik kom me toch een bizarre Tirreno top 10 tegen.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:24 schreef wimderon het volgende:
Gasparotto ook gewoon 29e vandaag. Is die weer aan het trainen bij Ferrari?
Maar wie had jij op 1 in de prono?quote:
En daar had Gerdemann tussen moeten staan, maar die brak z'n been in de tijdrit (en finishte toch nog, geloof ik)quote:Op donderdag 28 april 2016 17:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik blader even door zijn vroegere resultaten en ik kom me toch een bizarre Tirreno top 10 tegen.
[ afbeelding ]
Daar zat geen enkele klim van betekenis in. Alleen een aankomst op Montelupone.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik blader even door zijn vroegere resultaten en ik kom me toch een bizarre Tirreno top 10 tegen.
[ afbeelding ]
Wie had ik op 1 in de prono?quote:Op donderdag 28 april 2016 17:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wie had jij op 1 in de prono?
Was wel een epische aankomst.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar zat geen enkele klim van betekenis in. Alleen een aankomst op Montelupone.
Verder ook maar een weinig inspirerende persoonlijkheid. Ik kan er niet warm van worden.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dat Quintana zich maar als een oud wijf gedraagt.
quote:Op donderdag 28 april 2016 17:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
We spreken elkaar na de Toer de Frans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |