Ja, die is ook tof.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:32 schreef takkfyrir het volgende:
Ben zelf net begonnen met Peaky Blinders, erg tof tot nu toe. En aangezien seizoen twee ook bijna op Netflix komt, kan ik dan meteen mooi verder kijken.
sin city vond ik echt een rare film. na een kwartier kijken was ik er wel klaar mee. ik zal hem niet missenquote:
Versie in het Welsh lijkt me inderdaad mooier. Zoals je al zegt maakt dat de serie specialer.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:32 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het zo jammer dat Netflix alleen de Engels gesproken versie heeft, terwijl de serie ook helemaal in het Welsh is opgenomen. Dat is juist wat Hinterland speciaal en interessant maakt, in elk geval voor mij. Heb één aflevering op Netflix gezien en vond 't best aardig. Wil de rest daarom ook wel zien, maar dan in het Welsh.
Happy Valley?quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, al gehad! Maar dat is precies het genre dat ik zoek.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4th Man Out – 2015 12 1:26 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Comedy
Een jonge mecanicien komt uit de kast bij zijn overtuigde hetero vrienden. Eens ze aan het idee gewend zijn, willen ze absoluut de juiste man voor hem vinden.
Marseille (seizoen 1) – 2016 16 - Netflix Original
♫ o.a. Frans / CC Duits, Engels, Frans, Nederlands, Turks
Genre: Drama
De burgemeester van Marseille wil na langdurige dienst het roer overdragen aan zijn protegé, maar er barst een onverwachte strijd los om de controle over de stad.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ik vind de filmstijl juist fantastisch.quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:18 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
sin city vond ik echt een rare film. na een kwartier kijken was ik er wel klaar mee. ik zal hem niet missen
maar ik kan je wakker maken voor Spy Kidsquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:51 schreef bascross het volgende:
[..]
Kill Bill, Sin City, Good Will Hunting. Troep?
Ja, dat was ook hetgeen wat ik er zo tof aan vond.quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:15 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik vind de filmstijl juist fantastisch.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Atomische falafel – 2015 9 1:31 uur
♫ Hebreeuws / CC Duits, Engels, Frans, Nederlands, Turks
Genre: Bizar, Comedy
Terwijl hun landen op het randje van een nucleaire krachtmeting staan, proberen een Israëlische en een Iraanse tiener via sociale media en falafel een ramp te voorkomen.
Grace and Frankie (seizoen 2) – 2016 12 - Netflix Original
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Comedy, Drama
De deftige Grace en de excentrieke Frankie zijn verre van vrienden, maar als hun echtgenoten op elkaar verliefd worden, begint tussen hen ook een vriendschap.
Ice Sculpture Christmas – 2015 AL 1:27 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama, Romantisch
Een relatie verdiept tussen een ambitieuze chef-kok en haar inmiddels rijke jeugdvriend als ze de handen ineen slaan tijdens een wedstrijd voor ijssculpturen.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
quote:Netflix werkt niet goed op Samsung toestellen
Bezitters van een smartphone of tablet van Samsung kunnen hinder ondervinden tijdens het streamen van Netflix. Het probleem is al zeker sinds vrijdagochtend en het is de streamingdienst nog niet gelukt om het probleem te verhelpen. Vermoedelijk zal er een update met bugfixes uitgerold worden om een einde te maken aan de storing.
ja ineens leeft da ouw wijf weer, kwam ze wel goed uit denk ikquote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:13 schreef Angelof9 het volgende:
Ben seizoen twee van 30 degrees in February aan het bingen. Ik dacht dat na seizoen 1 het verhaal blijkbaar was afgelopen, maar ik had het mis! Ik vind dit echt een goede show, al zijn sommige dingen wel een beetje té toevallig.
En blijkbaar is heel Thailand gevuld met Zweden, hahahah
Vanwege Hemelvaartsdag?quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:02 schreef Breuls het volgende:
Is dat voor het eerst dat een Netflix Original niet op een vrijdag verschijnt?
Is het misdaad-achtig?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:31 schreef larsico het volgende:
Ben positief verrast door Marseille, heb nu twee afleveringen gezien. Zeer onverwacht plot, weet de aandacht goed vast te houden. Heb nog geen enkel moment gehad dat ik de interesse verloor. Zeker het kijken waard!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |