niet te halen om na het werk, douchen nog door de spits op tijd in Eindhoven te komen. Stadhuisplein is nu al volquote:Op maandag 9 mei 2016 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen tijd om naar Eindhoven te gaan vandaag??
Ik vind het meestal te druk en zeker met dit weer is de kans groot dat ik van mijn stokje ga. Dus blijf ik gewoon lekker thuis en volg het op de TV welquote:Op maandag 9 mei 2016 18:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niet te halen om na het werk, douchen nog door de spits op tijd in Eindhoven te komen. Stadhuisplein is nu al vol
groot gelijk, genieten ditquote:Op maandag 9 mei 2016 18:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind het meestal te druk en zeker met dit weer is de kans groot dat ik van mijn stokje ga. Dus blijf ik gewoon lekker thuis en volg het op de TV wel
Logischquote:Op maandag 9 mei 2016 19:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb de kar heel ff gezien vanuit 't raam op werk, nu op station wachten op trein, via achterkant en niet door centrum gelopen, mij veeeeeel te druk
hij heeft de vorige nog niet gedaanquote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:34 schreef borisz het volgende:
Tja.... Een gevalletje niet tot 100 tellen. Ole verzint de nieuwe strafregels.
Voetbal? Alles staat toch in het teken van de ESF? Was er nog iets anders dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:35 schreef Againzender het volgende:
Is er nog gevoetbald dit weekeinde? Heb even een gat in mn geheugen.
ik heb het nog eens gigantisch druk op het werk. Is daar net een, zeer gewaardeerde, systeembeheerder die PSV fan is. Die grijns de hele dagquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Voetbal? Alles staat toch in het teken van de ESF? Was er nog iets anders dan?
flink bloed ookquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:09 schreef borisz het volgende:
Zozo. EO Tijssie is goed onderuit gegaan...
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1476755
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |