quote:Op zondag 22 mei 2016 01:06 schreef Bos81 het volgende:
Sterkte AZ.
Vandaag naar een optreden van Delain geweest. Hoogtepunt was het oogcontact met Charlotte Wessels de zangeresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zocht haar even op......
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
zou fijn zijn als je het snel weet zodat het snel aangepakt kan wordenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker gaat stapsgewijs. Ben nu wel beroerd. Net neef gebeld om me maandag naar de huisrts te rijden. Weet bijna zeker dat het parasieten zijn. Zelfde symptomen dan vorige maand. Net pas bed uit. Helaas Kruiswijk moeten missen. Maar wel doorbijten voor deze mooie voetbalavond.
Goeiemorgen.
Idd Rubber. Af en toe ga ik liggen. FF doorbijten.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zou fijn zijn als je het snel weet zodat het snel aangepakt kan worden
De gitariste van Delain, Merel Bechtold, mag er ook wezen,quote:Op zondag 22 mei 2016 15:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zocht haar even op......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zeg datquote:Op zondag 22 mei 2016 18:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De gitariste van Delain, Merel Bechtold, mag er ook wezen,
http://www.merelbechtold.com/
Ha ha haquote:
zijn ze uitgeweest? Kwam gisteravond toevallig ook wat mensen uit Oekraïne tegenquote:
en? Kuur gekregen?quote:
Ja, vandaag begonnen. Moest wel eerst poep inleveren. Ben je met een prikstokje in de wc-bak aan het harken. Ha ha ha. Net zoals met stokjes eten floept het er steeds vanaf. Sorry, moest het effe zeggen.quote:
ik kom in de stad vrij vaak Oekrainers tegen de laatste tijd. Ik vind ze over het algemeen wat minder lomp dan de Russen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:55 schreef Ole het volgende:
[..]
zijn ze uitgeweest? Kwam gisteravond toevallig ook wat mensen uit Oekraïne tegen
Zo hebben we allemaal wel wat Tongquote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, vandaag begonnen. Moest wel eerst poep inleveren. Ben je met een prikstokje in de wc-bak aan het harken. Ha ha ha. Net zoals met stokjes eten floept het er steeds vanaf. Sorry, moest het effe zeggen.
bedenk mij net dat het wel aardig is een oud collega en FOK!-er ook dat verhaal van haar oud collega te vertellen...quote:
Coolquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:25 schreef borisz het volgende:
Het is weer zo ver. Tong, je feestweek komt er weer aan.
http://tongtongfair.nl/
In Rotterdam is het genieten.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Eindelijk leuk voetbal in Amsterdam!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |