Nee hoor. Jij bent daar ooit mee gekomen en je zei dat je het wel grappig vond. Toen wist je mijn mening nog helemaal niet.quote:Op woensdag 27 april 2016 16:29 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Nee dat vind ik ook niet leuk. Dat zei ik alleen om jou te stangen
Neequote:Op woensdag 27 april 2016 16:30 schreef LurkJeRot het volgende:
Waarschijnlijk heeft ze de grappen wel gejat van mannen.
Hoe krijg je em dan hard?quote:Op woensdag 27 april 2016 16:55 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik zou Amy ook wel doen hoor, voor het verhaal
Uiteindelijk kom je toch niet klaar.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 16:29 schreef Magemelvin het volgende:
Vrouwen die dikker dan zwijnen zijn, zijn sowieso ...
Die kon ik wel raden hoor. Ik heb idd een paar keer gelachen om Broad City, maar over het algemeen is het heel saai, vaag en flauw. Ieder zijn smaak, maar ik kon wel begrijpen dat minimaal 80% van de mannen zoiets niet grappig vindt. (Waarschijnlijk vinden vrouwen het als ze eerlijk zijn evenmin grappig, maar ze geven het niet toe want ze willen graag een rolmodel hebben. Is dat ff balen voor hen dat die rolmodellen nou niet bepaald supersterk uit de verf komenquote:Op woensdag 27 april 2016 16:31 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij bent daar ooit mee gekomen en je zei dat je het wel grappig vond. Toen wist je mijn mening nog helemaal niet.
Ik vind dit wel grappig moet ik eerlijk bekennenquote:Op woensdag 27 april 2016 22:30 schreef Grems het volgende:
Vrouwen zijn dan ook nooit grappig. Ze proberen het wel maar het lukt ze gewoon niet.
Ha! Gayyyquote:
zij welquote:Op vrijdag 29 april 2016 10:11 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Je houdt wel van een vrouw met een 'rubensfiguur'?
Ik vind Amy Schumer hilarisch vergeleken met broad city. Niet dat ik haar hilarisch vind, maar wel vergeleken met die twee andere lelijkerds. 'Toevallig' weer dat het alledrie joden zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:52 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom word dit wijf zo gehyped. Opflikkeren, lelijke ongrappige over acterende snol
Dat broadcity ookopbokken met dat geforceerde geëmancipeerde gehobbel
Wat ik niet snap is, wie stopt hier geld in? hoe kan het dat er meerdere afl. of zelfs seizoenen zijn van dit soort series? Op CC word die Amy ook helemaal kapot geadoreerd... why?quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:58 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik vind Amy Schumer hilarisch vergeleken met broad city. Niet dat ik haar hilarisch vind, maar wel vergeleken met die twee andere lelijkerds. 'Toevallig' weer dat het alledrie joden zijn.
Wie zou dat nou financieren, ra ra raquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is, wie stopt hier geld in? hoe kan het dat er meerdere afl. of zelfs seizoenen zijn van dit soort series? Op CC word die Amy ook helemaal kapot geadoreerd... why?
Die reclame van haar over overexposed te zijn is echt zo cringe waardig. Echt walgelijk ik word keihard mad als ik hier over type gvd.
IK KAN ER NIET BIJ DAT OOK MAAR IEMAND DIT FINANCIERT!!! ! GODTERINGquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wie zou dat nou financieren, ra ra ra
Wie denk je?quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is, wie stopt hier geld in? hoe kan het dat er meerdere afl. of zelfs seizoenen zijn van dit soort series? Op CC word die Amy ook helemaal kapot geadoreerd... why?
Die reclame van haar over overexposed te zijn is echt zo cringe waardig. Echt walgelijk ik word keihard mad als ik hier over type gvd.
Dan heb je nog veel te leren over deze wereldquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
IK KAN ER NIET BIJ DAT OOK MAAR IEMAND DIT FINANCIERT!!! ! GODTERING
Vertel..quote:
Ja, wie niet?quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan heb je nog veel te leren over deze wereld
Dit was daadwerkelijk een sterke performance, omdat ze als vrouw de allerlompste grappen had van iedereen.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 16:31 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is wel geschikt voor Erdogan. Want hij heeft als enige een piemel die klein genoeg om in haar mond te passen. Daarbij lijkt ze iets op een big; dat is dan wel geen geit of schaap, maar wellicht wordt Erdogan daar toch wel opgewonden van.
Wat ben jij verbazingwekkend seksistisch voor een homoquote:
Schumer is de smaak van deze tijd en die smaak moet gepusht wordenquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:08 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dit was daadwerkelijk een sterke performance, omdat ze als vrouw de allerlompste grappen had van iedereen.
Maar ja, daar kun je dan maanden van tevoren grappen voor bedenken. Al die andere 'optredens' van Schumer zijn ronduit kut en ik snap echt niet waarom ze überhaupt nog steeds airtime krijgt.
Ach. Heb je wel eens wat amerikaanse standup 'comedians' gezien? Zijn gewoon allemaal kut. Alleen Pablo Francisco is nog wel grappig af en toe.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:08 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dit was daadwerkelijk een sterke performance, omdat ze als vrouw de allerlompste grappen had van iedereen.
Maar ja, daar kun je dan maanden van tevoren grappen voor bedenken. Al die andere 'optredens' van Schumer zijn ronduit kut en ik snap echt niet waarom ze überhaupt nog steeds airtime krijgt.
Yay, nog meer zwakzinnige simpletons op televisie.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Schumer is de smaak van deze tijd en die smaak moet gepusht worden
Als de lat laag genoeg ligt haalt iedereen een voldoendequote:Op vrijdag 29 april 2016 13:11 schreef 2dope het volgende:
[..]
Yay, nog meer zwakzinnige simpletons op televisie.
quote:
Iedereen heeft nog genoeg over de wereld te lerenquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Degene die dit financiert bijvoorbeeld
Wie zegt dat die tijd je gegeven is als je te druk bezig bent met leren over Amy Schumerquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Iedereen heeft nog genoeg over de wereld te leren
Waarom zou je leren over Amy Schumer? waar gaan we heen met dit verhaal?quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wie zegt dat die tijd je gegeven is als je te druk bezig bent met leren over Amy Schumer
Veel van die vrouwenhumor is zo, of ze doen juist bewust grof zo van "kijk we zijn net zoals mannen we zeggen gewoon lul en kut".quote:Op woensdag 27 april 2016 16:30 schreef H0D3NPYL het volgende:
Die reclame op CC laatst, waar ze haar kont liet zien. Wat een aandachtshoer...
Volg het niet echt meer, maar zo'n vier jaar geleden was ik in de Comic Strip in NYC en dat was echt briljant.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:11 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ach. Heb je wel eens wat amerikaanse standup 'comedians' gezien? Zijn gewoon allemaal kut. Alleen Pablo Francisco is nog wel grappig af en toe.
Newsflash, mensen kijken naar Amy Schumer-programma'squote:Op vrijdag 29 april 2016 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom zou je leren over Amy Schumer? waar gaan we heen met dit verhaal?
quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Veel van die vrouwenhumor is zo, of ze doen juist bewust grof zo van "kijk we zijn net zoals mannen we zeggen gewoon lul en kut".
Ricky Gervais? Als er iemand niet grappig is, is hij het wel. Heb 40 minuten van een show van hem gekeken en het was ronduit kut en zelfs irritant. Vervelend persoon ook, trouwens.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
Volg het niet echt meer, maar zo'n vier jaar geleden was ik in de Comic Strip in NYC en dat was echt briljant.
Daar treden allemaal van die nog-niet-doorgebroken lui op. Alle grote US comedians hebben daar ook in hun leven wel eens opgetreden.
Maar als je dan kijkt hoe ongekend populair zo'n ongrappige retard als Jeff Dunham is dan begrijp ik het verval wel weer. Ik ben sowieso zelf meer van de Britse standups.
Hoezo newsflash, dat is nu wel bekend toch? daarom vraag ik ook wie hier geld in steekt etc.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Newsflash, mensen kijken naar Amy Schumer-programma's
quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:18 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ricky Gervais? Als er iemand niet grappig is, is hij het wel. Heb 40 minuten van een show van hem gekeken en het was ronduit kut en zelfs irritant. Vervelend persoon ook, trouwens.
Jij vraagt waarom je zou leren over Amy Schumer, nou blijkbaar kijken mensen ernaar, dus die zullen dat wel wetenquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo newsflash, dat is nu wel bekend toch? daarom vraag ik ook wie hier geld in steekt etc.
Maar laat maar denk dat we langs elkaar heen praten ofzo
Die broad city-gedrochten schijnen ook liveshows te hebben gedaan en die werden blijkbaar HEEL slecht ontvangen. Moet je je voorstellen. Nog kutter dan die tv-show.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ricky Gervais
het is sowieso allemaal persoonlijk. Het meot wel je ding zijn natuurlijk. Maar dat mensen dat bij Amy hebben is toch wel heel erg. Niet verrassend met de wereld van tegenwoordig
Ik vind Ricky Gervais wel grappig maar geen standup-materiaal. Iedereen die wel eens grappig is geweest op televisie denkt ook meteen stand-up te kunnen, niet wetende dat je dan uren lang aan de lopende band grappig moet zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:18 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ricky Gervais? Als er iemand niet grappig is, is hij het wel. Heb 40 minuten van een show van hem gekeken en het was ronduit kut en zelfs irritant. Vervelend persoon ook, trouwens.
Wie zoiets bedenktquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:22 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Die broad city-gedrochten schijnen ook liveshows te hebben gedaan en die werden blijkbaar HEEL slecht ontvangen. Moet je je voorstellen. Nog kutter dan die tv-show.
Hoeft toch niet om te leren te zijn? Kijken betekent niet gelijk aan leren.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij vraagt waarom je zou leren over Amy Schumer, nou blijkbaar kijken mensen ernaar, dus die zullen dat wel weten
Ik zeg niet dat mensen Amy Schumer kijken om te leren, ik zeg dat mensen die Amy Schumer kijken van en over Amy Schumer leren. Je hoeft je er niet van bewust te zijn om ergens door beïnvloed te worden. Monkey see, monkey do.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
Hoeft toch niet om te leren te zijn? Kijken betekent niet gelijk aan leren.
Maar hoezo? heb de serie gezien maar volgens mij brengt het geen feiten enzo over haar leven ;s zijn meer mislukte domme grapjes en sketches.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat mensen Amy Schumer kijken om te leren, ik zeg dat mensen die Amy Schumer kijken van en over Amy Schumer leren. Je hoeft je er niet van bewust te zijn om ergens door beïnvloed te worden. Monkey see, monkey do.
Het gaat ook niet om wie Amy Schumer is, het gaat er om wat Amy Schumer uitdraagt.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar hoezo? heb de serie gezien maar volgens mij brengt het geen feiten enzo over haar leven ;s zijn meer mislukte domme grapjes en sketches.
Ik vind het wel meevallen eigenlijk. In de jaren '70 en '80 had je alleen maar zoetsappige sitcoms met kuthumor. The Cosby Show als heel goed voorbeeld. In de jaren '90 werd het zelfs nog erger met shit als Step By Step en Full Housequote:Op vrijdag 29 april 2016 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wie zoiets bedenktMaar nogmaals, tegenwoordig lijkt voor elke baggerpoepzooi wel volk te zijn...
[..]
Hoeft toch niet om te leren te zijn? Kijken betekent niet gelijk aan leren.
Elk tijdperk had zijn leuke en minder leuke series. Dat is duidelijk.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:40 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen eigenlijk. In de jaren '70 en '80 had je alleen maar zoetsappige sitcoms met kuthumor. The Cosby Show als heel goed voorbeeld. In de jaren '90 werd het zelfs nog erger met shit als Step By Step en Full HouseIn die tijd had je alleen Married With Children als zowat de enige show die dat helemaal niet had, maar ik heb dat nooit grappig gevonden. Eind jaren '90 begon het te veranderen met bijvoorbeeld cartoons als Dr. Katz (waar overigens alle patiënten comedians waren) en South Park. Toen in de 00's kreeg je Family Guy en het geniale Curb Your Enthusiasm. Momenteel is er niet veel nieuws wat een beetje leuk is, maar gelukkig zijn er ook geen kutprogramma's meer zoals Major Dad en Friends. Modern Family vind ik niet grappig, maar heeft gelukkig niet van die 7th Heaven-achtige kutmomenten en zwaar kinderachtige kuthumor.
P.S. South Park is zwaar kut geworden met dat irritante belerende toontje.
Ze draagt ellende, lelijkheid en treurnis uit.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om wie Amy Schumer is, het gaat er om wat Amy Schumer uitdraagt.
En daarom wordt ze gefinancierdquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
Ze draagt ellende, lelijkheid en treurnis uit.
Nee. Dat zeg ik toch. Tot aan midden jaren negentig was alles kut.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Elk tijdperk had zijn leuke en minder leuke series. Dat is duidelijk.
[..]
Ze draagt ellende, lelijkheid en treurnis uit.
Ik ken niet alles wat jij uittypte maar ben ook geen tv expert.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:47 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nee. Dat zeg ik toch. Tot aan midden jaren negentig was alles kut.
Ben je blind ofzo. Ik heb verschillende shows opgenoemd die goed zijn. Nu vind ik alleen Family Guy leuk en... the big bang theory. Ik weet niet over welk ander programma je het hebt, trouwens, want alleen Family Guy is er nog.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ken niet alles wat jij uittypte maar ben ook geen tv expert.
Als ik jouw gemiddelde reactie hier lees vind jij juist echt ALLES kut en IEDEREEN lelijk.
Maar wat vind jij dan nu nog wel leuk qua tv naast Family guy en dat andere programma?
Ja, ik lees FOK! in braille.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:54 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ben je blind ofzo. Ik heb verschillende shows opgenoemd die goed zijn. Nu vind ik alleen Family Guy leuk en... the big bang theory. Ik weet niet over welk ander programma je het hebt, trouwens, want alleen Family Guy is er nog.
Misschien ben ik wel biquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
Wat ben jij verbazingwekkend seksistisch voor een homo
Ja man. Dr Katz is een 'doorsnee grote massa serie', Curb... eveneens. Not. En wat 'allemaal'? Heb je het nu over die kutseries die ik opnoemde? Er was niks anders dan datquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik lees FOK! in braille.
Zijn wel allemaal gewoon doorsnee grote massa series...
Wat is Curb Your Enthusiasm?
Ik denk dat je dan niet goed genoeg keek. Probeer eens buiten je reguliere zenderlijstje iets te kijken. Kan best leuk en verrassend zijnquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:20 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ja man. Dr Katz is een 'doorsnee grote massa serie', Curb... eveneens. Not. En wat 'allemaal'? Heb je het nu over die kutseries die ik opnoemde? Er was niks anders dan dat
Zoek zelf maar uit wat Curb... is.
Oh? Noem eens wat series uit de jaren tachtig en negentig op dan.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan niet goed genoeg keek. Probeer eens buiten je reguliere zenderlijstje iets te kijken. Kan best leuk en verrassend zijn
Waarom? je kan via google zo hele lijsten vinden met series uit die tijd.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:32 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Oh? Noem eens wat series uit de jaren tachtig en negentig op dan.
Iedereen is bi. Monoseksualiteit is een verschijnsel dat voortkomt uit de kapitalistische productiewijze.quote:
Ja. Je weet er dus geen en je zit uit je nek te lullen. Je kent Curb Your Enthusiasm niet eens.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom? je kan via google zo hele lijsten vinden met series uit die tijd.
Oké.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:39 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ja. Je weet er dus geen en je zit uit je nek te lullen. Je kent Curb Your Enthusiasm niet eens.
Dus ik maak kans bij jou?quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Iedereen is bi. Monoseksualiteit is een verschijnsel dat voortkomt uit de kapitalistische productiewijze.
Die dikke armen zijn heel raar in vergelijking tot de rest van haar zogenaamde slanke lijfquote:Op vrijdag 29 april 2016 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zat nog even te zoeken maar ook echt als je op sexy plaatjes van haar zoekt... helemaal niets!!!
Alleen deze zwaar aangepaste dan:
[ afbeelding ]
Hier zou ik haar ook doen.
Ik niet. Het enige leuke van dat programma. De background-music van Broad City mag er ook zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je haar niet kent, houden zo, mis je niets aan.quote:
dat dacht ik alquote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
als je haar niet kent, houden zo, mis je niets aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |