Nee hoor. Jij bent daar ooit mee gekomen en je zei dat je het wel grappig vond. Toen wist je mijn mening nog helemaal niet.quote:Op woensdag 27 april 2016 16:29 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Nee dat vind ik ook niet leuk. Dat zei ik alleen om jou te stangen
Neequote:Op woensdag 27 april 2016 16:30 schreef LurkJeRot het volgende:
Waarschijnlijk heeft ze de grappen wel gejat van mannen.
Hoe krijg je em dan hard?quote:Op woensdag 27 april 2016 16:55 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik zou Amy ook wel doen hoor, voor het verhaal
Uiteindelijk kom je toch niet klaar.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 16:29 schreef Magemelvin het volgende:
Vrouwen die dikker dan zwijnen zijn, zijn sowieso ...
Die kon ik wel raden hoor. Ik heb idd een paar keer gelachen om Broad City, maar over het algemeen is het heel saai, vaag en flauw. Ieder zijn smaak, maar ik kon wel begrijpen dat minimaal 80% van de mannen zoiets niet grappig vindt. (Waarschijnlijk vinden vrouwen het als ze eerlijk zijn evenmin grappig, maar ze geven het niet toe want ze willen graag een rolmodel hebben. Is dat ff balen voor hen dat die rolmodellen nou niet bepaald supersterk uit de verf komenquote:Op woensdag 27 april 2016 16:31 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij bent daar ooit mee gekomen en je zei dat je het wel grappig vond. Toen wist je mijn mening nog helemaal niet.
Ik vind dit wel grappig moet ik eerlijk bekennenquote:Op woensdag 27 april 2016 22:30 schreef Grems het volgende:
Vrouwen zijn dan ook nooit grappig. Ze proberen het wel maar het lukt ze gewoon niet.
Ha! Gayyyquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |