en hier heb je helemaal gelijk inquote:Op woensdag 27 april 2016 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben sinds vorig jaar zomer niet meer gestopt hoor en heb me er ook bij neergelegd dat ik voorlopig rook.
Stop lekker met je voornemen, het is ff niet anders.
Minderen is altijd goed, maar je voornemen helemaal cold turkey te stoppen geeft zoveel druk.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Ik ben wel een stuk geminderd, want een pakje per dag vond ik wat veel, maar helemaal stoppen gaat hem nu niet worden
Ik rook nu nog zo'n 12-13 sigaretten op een dag, is ook niet weinig natuurlijk, maar ik vind het wel even prima zo.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Minderen is altijd goed, maar je voornemen helemaal cold turkey te stoppen geeft zoveel druk.
Wat is er anders te doen op een woensdagmiddag in April ?quote:Op woensdag 27 april 2016 13:45 schreef sacha het volgende:
ik heb altijd zo'n medelijden met de toeristen hier op koningsdag, er is niets te doen behalve je klem zuipen
Dus moeten ze zelf de slingers ophangenquote:Op woensdag 27 april 2016 13:45 schreef sacha het volgende:
ik heb altijd zo'n medelijden met de toeristen hier op koningsdag, er is niets te doen behalve je klem zuipen
vrijmarkt, muziek, een verjaardagsfeestje?quote:Op woensdag 27 april 2016 13:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is er anders te doen op een woensdagmiddag in April ?
Zuipen dus.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:50 schreef sacha het volgende:
[..]
vrijmarkt, muziek, een verjaardagsfeestje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Papa en mama laveloos terwijl je je rot verveelt en honger hebt.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:53 schreef sacha het volgende:
[..]
ja nou, das leuk voor al die vakantie vierende kinderen
Ik zag je net nog op TV met je zusjes Amalia en Ariane...quote:Op woensdag 27 april 2016 13:50 schreef sacha het volgende:
[..]
vrijmarkt, muziek, een verjaardagsfeestje?
Wat vind je van sex op tv Fann ? Ik donder er steeds vanaf.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:29 schreef FANN het volgende:
Ik ga eindelijk eens douzen ik was afgeleid door de TV
Krijg je op je 73ste longkanker ipv op je 72.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik rook nu nog zo'n 12-13 sigaretten op een dag, is ook niet weinig natuurlijk, maar ik vind het wel even prima zo.
Heerlijk als ze in de openboot onder gezeken worden vanaf de brug.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:45 schreef sacha het volgende:
Prince cremeren.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is er anders te doen op een woensdagmiddag in April ?
Hangie Slinger.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus moeten ze zelf de slingers ophangen
Dat klinkt als ondefinieerbaar.quote:Op woensdag 27 april 2016 14:43 schreef drakin het volgende:
Er hangt een vreemd luchtje in de trein.
Dat zullen wel dronken Oranjegangers zijn danquote:Op woensdag 27 april 2016 14:43 schreef drakin het volgende:
Er hangt een vreemd luchtje in de trein.
Ik wil eruit!!!quote:Op woensdag 27 april 2016 14:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat klinkt als ondefinieerbaar.
Beloofd niet veel goeds......
Nergens te bekennen.quote:Op woensdag 27 april 2016 14:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zullen wel dronken Oranjegangers zijn dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |