oh nou kom eens langsquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:45 schreef zorro28 het volgende:
[..]
En dan krijgen ze het nog voor elkaar er zoveel af te gooienIk zal dat ook makkelijk kunnen springen met een willekeurig paard
Ik kan goed genoeg paardrijden hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:57 schreef Cir het volgende:
[..]
oh nou kom eens langs![]()
![]()
niet janken als we je ergens vanaf kunnen schrapen he
Tis niet alsof die vijfkampers niet trainen natuurlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:58 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik kan goed genoeg paardrijden hoorOkee, willekeurig paard misschien niet, maar die paarden die ze bij de moderne vijfkamp gebruiken toch zeker wel.
Dat betekent niet dat ze meer talent hebben dan ik in het paardrijdenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis niet alsof die vijfkampers niet trainen natuurlijk
logischquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:07 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat ze meer talent hebben dan ik in het paardrijdenEen aantal sowieso niet
Denk dat de paarden misschien gewoon iets minder scherp op het hout zijn in een saai simpel parcoursje als ze een dag van tevoren zo'n zware proef hebben gelopen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:58 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik kan goed genoeg paardrijden hoorOkee, willekeurig paard misschien niet, maar die paarden die ze bij de moderne vijfkamp gebruiken toch zeker wel.
Ik heb het dan ook niet over eventing, maar over de moderne vijfkampquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat de paarden misschien gewoon iets minder scherp op het hout zijn in een saai simpel parcoursje als ze een dag van tevoren zo'n zware proef hebben gelopen.
En op dat overdreven voorzichtige zijn ze ook niet geselecteerd, zoals de springpaarden op het hoogste niveau dat vaak zijn.
Volgens mij wel, maar doen ze het gewoon 2 keer. Hij staat op de website wel bij de individuele scores iig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:19 schreef Columbiafan het volgende:
Dus telt deze score mee voor het individueel eindklassement?
Niet meer realistisch.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:20 schreef marcodej het volgende:
Eventingteam dus op 5e plek. Wat zijn de medaillekansen?
Naar deze sport kan ik niet kijken overigens.
Duitsland kan individueel nog wel naar goud gaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:28 schreef Columbiafan het volgende:
Frankrijk staat er uitstekend voor.
Oh excuses!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:18 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over eventing, maar over de moderne vijfkampDit is wel een heel ander niveau nog
Hier heb ik alleen maar respect voor
![]()
Wie doen er mee in de individuele finale?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:40 schreef Cir het volgende:
dus dat was het
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd aan,
op naar de dressuur prikkers en de woop woop show jumpers
Qua Nederlanders Blom en Lips.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie doen er mee in de individuele finale?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie doen er mee in de individuele finale?
Voor het individuele kampioenschapquote:
Zal wel weer op de stream kijken zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:13 schreef Cir het volgende:
[..]
[..]
Voor het individuele kampioenschap
Om 18:55 begint het springen
1 omloop?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:13 schreef Cir het volgende:
[..]
[..]
Voor het individuele kampioenschap
Om 18:55 begint het springen
Dat laatste, waar gaat dat over?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:48 schreef Samzz het volgende:
Vrij veel negatief commentaar op het cross-parcours. Het zou te zwaar zijn.
En waarom die Brazilliaan in godsnaam gewoon mag gaan springen is me een raadsel... Geen reclame voor de sport.
De Brazilliaanse ruiter ging als een dolleman door het parcours, grof gereden, paard gewond want die liep met bebloede schouder, hij geelimineerd. Maar dat is na zijn bezwaar teruggedraaid. En dat vind ik erg slecht voor de sport.quote:
Welke?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Brazilliaanse ruiter ging als een dolleman door het parcours, grof gereden, paard gewond want die liep met bebloede schouder, hij geelimineerd. Maar dat is na zijn bezwaar teruggedraaid. En dat vind ik erg slecht voor de sport.
Oh jeetje, dat heb ik even gemist. Wat slecht ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Brazilliaanse ruiter ging als een dolleman door het parcours, grof gereden, paard gewond want die liep met bebloede schouder, hij geelimineerd. Maar dat is na zijn bezwaar teruggedraaid. En dat vind ik erg slecht voor de sport.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |